eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług związanych z eksploatacją Systemu Informatycznego wspierającego obsługę Gospodarki Odpadami Komunalnymi SIGOK - postępowanie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Warszawa: Świadczenie usług związanych z eksploatacją Systemu Informatycznego wspierającego obsługę Gospodarki Odpadami Komunalnymi SIGOK - postępowanie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 253345 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z eksploatacją Systemu Informatycznego wspierającego obsługę Gospodarki Odpadami Komunalnymi SIGOK - postępowanie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z eksploatacją Systemu Informatycznego wspierającego obsługę Gospodarki Odpadami Komunalnymi (SIGOK) obejmujących: a) udzielanie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą, w siedzibie Zamawiającego dodatkowych usług wsparcia na rzecz pracowników Zamawiającego lub Operatorów w zakresie niezbędnym dla zapewnienia prawidłowej obsługi SIGOK, b) asysta w przygotowywaniu miesięcznych i kwartalnych raportów: (i) z wykonania dochodów z tytułu opłaty za odpady komunalne (wraz z załącznikami i korektami) , (ii) o stanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wraz z załącznikami i korektami) zgodnie z terminami i wymogami określanymi przez Biuro Księgowości i Kontrasygnaty Zamawiającego (BKiK)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGA Sp. z o.o., ul. Piaskowa 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 155000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) gdyż są to zamówienia uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (Nr Sprawy: ZP/GP/271/II-16/13), zakończonego zawarciem umowy w dniu 28.02.2013r. Zamówienia zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy dostaw i stanowi nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego oraz polega na rozszerzeniu dostaw a zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zaś zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmował: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozbudowa, wdrożenie i utrzymanie u Zamawiającego systemu informatycznego wspierającego gospodarowanie odpadami komunalnymi w Mieście Stołecznym Warszawa, zwanego dalej Systemem. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1) instalacja i prezentacja Rozwiązania Bazowego na Środowisku Testowym Zamawiającego, 2) opracowanie projektu funkcjonalno-technicznego Systemu, 3) rozbudowa funkcjonalna Rozwiązania Bazowego, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiajacego projektem funkcjonalno-technicznym, 4) dostawa nieograniczonych czasowo i niewygasających licencji, których posiadanie przez Zamawiającego jest niezbędne do pełnego, produkcyjnego działania Systemu, 5) instalacja i wdrożenie Systemu w Środowisku Docelowym Zamawiającego, 6) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemu, 7) asysta powdrożeniowa oraz wsparcie i utrzymanie Systemu przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Systemu, 8) dostarczenie dokumentacji Systemu. 3. Planowany termin realizacji zamówienia - od podpisania umowy do dnia 30.11.2014 r, w tym: a) termin dostawy, rozbudowy i wdrożenia Systemu zgodnie z Harmonogramem realizacji, określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załacznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), b) termin świadczenia asysty powdrożeniowej i utrzymania systemu - przez 12 miesięcy od daty odbioru Systemu. ---- W związku z wystąpieniem różnych problemów związanych z obsługą systemu (między innymi z licznymi zmianami osobowymi w dzielnicowych zespołach zajmujących się obsługą gospodarki odpadami komunlnymi) niezbędne okazało się znaczne zwiększenie wsparcia użytkowników SIGOK z bezpośrednim, osobistym udziałem pracowników Wykonawcy. Zamówienie uzupełnijace polegało na powtórzeniu niektórych świadczeń objętych przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.