eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie pn. Masz szansę być aktywnym, Priorytet VII, Działanie 7.4, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie pn. Masz szansę być aktywnym, Priorytet VII, Działanie 7.4, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 253251 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231925 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie pn. Masz szansę być aktywnym, Priorytet VII, Działanie 7.4, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie pn. Masz szanse być aktywnym, Priorytet VII, Działanie 7.4, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania: 1) Zadanie nr 1: Kurs Administracyjno-biurowy a) Liczba uczestników: 7 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8). b) Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 9.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 7 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. c) Termin realizacji: listopad - grudzień 2014 r. d) Cel i problematyka kursu: Celem kursu jest zdobycie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej. e) Zakres: program zajęć powinien zawierać minimum następujące zagadnienia: - organizacja pracy biurowej - około 35 godz. (podstawy działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej, schemat organizacyjny, zadania sekretariatu, organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji, ewidencjowanie, archiwizacja dokumentów, korespondencja biurowa, dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt, techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych, rozliczanie podróży służbowej.), - przepływ informacji w zarządzaniu biurem - około 5 godz. (informacja jako podstawa podjęcia decyzji, warunki skuteczności informacji, przekazywanie informacji), - zasady efektywnej komunikacji - około 15 godz. (komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi, umiejętności w zakresie komunikacji, sprawna komunikacja z klientem, sprawna komunikacja ze współpracownikami i szefem, bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania), - organizacja i zarządzanie - około 10 godz. (zarządzanie czasem, kierowanie pracą zespołową, style kierowania ludźmi, znaczenie sprawnej organizacji, zasady podziału pracy, określenie i weryfikacja celów działania, metody planowania i prowadzenia sekretariatu.), - kultura zawodu - około 5 godz. (savoir - vivre w usługach firmy, rozmowy telefoniczne w biurze, przyjmowanie interesantów.); - zagadnienia prawne - około 30 godz. (prawo pracy: podstawowe zasady prawa pracy, wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia, czas pracy, obowiązki pracownika, obowiązki pracodawcy, umowy cywilnoprawne, prowadzenie dokumentacji kadrowej), - obsługa komputera i urządzeń biurowych- około 20 godz. (podstawy obsługi urządzeń biurowych i komputera, przetwarzanie tekstów - MS Word, arkusze kalkulacyjne, internet). 2) Zadanie nr 2: Kurs Kucharz-pizzer a) Liczba uczestników: 3 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 2 i nie więcej niż 4). b) Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 9.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 7 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. c) Termin realizacji: listopad - grudzień 2014 r. d) Cel i problematyka kursu: celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharza - pizzera. e) Zakres: program zajęć obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien zawierać minimum następujące zagadnienia: - Kucharz: planowanie pracy, surowce gastronomiczne, maszyny i urządzenia gastronomiczne, obróbka wstępna surowców, techniki sporządzania dań i przekąsek, dań głównych i przekąsek, sporządzane potraw specjalistycznych, sposoby dekorowania i podawania potraw, potrawy kuchni polskiej, kuchnie świata, ekspedycja wyrobów kulinarnych, - Pizzer: nauka wyrobu i wypieku pizzy klasycznej włoskiej oraz pizzy neapolitańskiej, wyrób ciasta maszynowy i ręczny, przygotowanie sosów do pizzy i dodatków. 3) Zadanie nr 3: Kurs Magazynier z obsługą wózków widłowych a) Liczba uczestników: 5 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6). b) Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne (nie mniej niż 30 godzin) (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 9.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 7 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. c) Termin realizacji: listopad - grudzień 2014 r. d) Cel i problematyka kursu: celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku magazyniera z obsługą wózków widłowych typów. e) Zakres: program zajęć, obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - Magazynier: obsługa programu magazynowego, przepisy i normy, organizacja gospodarki magazynowej, zagospodarowanie magazynu i technologia magazynowania, prowadzenie dokumentacji, obieg dokumentów i towarów, wydawanie towarów z magazynu i ewidencja, - Obsługa wózków widłowych: Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z programem zatwierdzonym pod względem merytorycznym przez Urząd Dozoru Technicznego. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do obsługi wózków jezdniowych oraz przygotowanie do egzaminu na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ jednostki UDT. Program szkolenia powinien obejmować: a) typy stosowanych wózków jezdniowych, b) budowa wózków jezdniowych podnośnikowych, c) czynności operatora przed rozpoczęciem pracy, w trakcie oraz po zakończeniu pracy z wózkami, d) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, e) wiadomości z zakresu bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, f) wiadomości z zakresu BHP, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczna nauka jazdy, g) bezpieczna wymiana i obsługa butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, Szkolenie musi odbyć się zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie o dozorze technicznym z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2000 r., nr 122, poz. 1321 ze zm.); - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. z 2012 r., poz. 1468); - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. z 2001 r., nr 79, poz. 849 ze zm.). Wykonawca zorganizuje dla każdego uczestnika egzamin z zakresu obsługi wózków widłowych z napędem silnikowym oraz wyda zaświadczania. Użyte do realizacji szkolenia wózki jezdniowe z napędem silnikowym muszą posiadać aktualne dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć, 2) zapewnienie programu nauczania kursów zawierającego w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Program nauczania kursu należy przekazać Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. 3) zapewnienie odpowiednich materiałów szkoleniowych dla uczestników tj.: podręcznik, teczka tekturowa zapinana, zeszyt w twardej oprawie, długopis, zakreślacze, pendrive, które po zakończeniu świadczenia usługi przejdą w posiadanie absolwentów kursu. Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy podpisują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu usługi razem z jednym egzemplarzem materiałów szkoleniowych które otrzymali uczestnicy. Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić będą rozwinięcie zagadnień objętych programem usługi, prezentowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały te będą w sposób jasny, prosty i przystępny wyjaśniać zagadnienia objęte programem oraz zawierać praktyczne informacje, ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswojenie wiedzy oraz wykorzystanie w praktyce zagadnień objętych usługą. Materiały szkoleniowe mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku. Materiały szkoleniowe, przygotowane przez Wykonawcę specjalnie na potrzeby projektu muszą być oryginalne, nie mogą zawierać niedozwolonych zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługującym osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. Materiały szkoleniowe powielone przez Wykonawcę poprzez wydruk komputerowy, lub powielane na ksero mają mieć oprawy grzbietowe lub termiczne. Materiały te należy opatrzyć logo POKL, flagą Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwę projektu, z którego finansowana jest realizowana usługa na materiałach szkoleniowych, listach obecności, zaświadczeniach oraz wszelkich innych dokumentach dotyczących realizacji usługi - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4) zapewnienie materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, 5) zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Zajęcia powinny odbywać się na terenie miasta Jasła, w pomieszczeniach dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. znajdujących się na parterze, a w przypadku pomieszczeń usytuowanych powyżej w budynku powinna znajdować się winda. 6) przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące), 7) ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu w pierwszym dniu rozpoczęcia kursu), 8) przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników kursu, zgodnego z charakterem kursu i obowiązującymi przepisami, 9) przeprowadzenie badań lekarskich dla uczestników kursu, zgodnych z charakterem kursu i obowiązującymi przepisami, 10) zapewnienie każdego dnia cateringu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata i woda - bez ograniczeń) suchego prowiantu (różne rodzaje ciastek-200g na osobę oraz kanapki koktajlowe- min.6 sztuk na osobę) oraz gorącego posiłku w postaci drugiego dania obiadowego składającego się z: ziemniaków (200g)/frytek(150g)/ ryżu (200g), mięsa lub ryby (150g - waga po przetworzeniu), bukietu surówek (300g) lub placka po węgiersku z zestawem surówek (500g) lub spaghetti bolognese (500g)(nie częściej niż raz w tygodniu) lub lasagne (500g) (nie częściej niż raz w tygodniu). Posiłki muszą być dowożone na miejsce realizacji zajęć. 11) prowadzenie bieżącej dokumentacji z przebiegu kształcenia z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym, w tym w szczególności: - listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, - potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych- potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, - potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego - potwierdzenie i za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu , - potwierdzenia odbycia szkolenia BHP - potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, - potwierdzenie odbycia badań lekarskich - potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, - dziennika zajęć zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 11 stycznia 2012 r. (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu kursu), program nauczania który powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 11 stycznia 2012 r. (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu kursu). Dokument musi zawierać logo POKL w zestawieniu z logo UE oraz nazwę projektu z którego finansowany jest kurs, - zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu - przekazanie kserokopii dokumentów Zamawiającemu, - certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji (z określeniem nazwy poszczególnych zajęć oraz ilości godzin poszczególnych zajęć) - przekazanie kserokopii dokumentów Zamawiającemu, - listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń i certyfikatów przez uczestników projektu ?- potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, - ankiet jakościowych dotyczących kursów. Ww. dokumenty powinny zostać przekazane Zamawiającemu do 4 dni po zakończeniu zajęć. 12) niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (w tym samym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania, 13) powiadomienie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia kursu, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 14) sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego kursu i wydanie egzemplarza imiennego certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 15) przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram powinien zawierać co najmniej oznaczenie POKL oraz UE, nazwę kursu, nazwę projektu z którego finansowany jest kurs, termin realizacji, miejsce realizacji, daty, godziny, liczbę godzin, tematykę zajęć oraz prowadzącego. Harmonogram powinien być potwierdzony poprzez pieczęć oraz podpis osoby upoważnionej, 16) umożliwienie Zespołowi Zarządzającemu, Instytucji zarządzającej lub podmiotom przez nie upoważnionym do przeprowadzenie kontroli monitorującej na każdym etapie realizacji kursu, 17) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej i technicznej przebiegu usługi na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego, 18) wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, 19) Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizację niniejszego zamówienia zobowiązuje się podpisać z Zamawiającym odrębną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Masz szanse być aktywnym, Priorytet VII, Działanie 7.4, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 13, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29785,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32016,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.