To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Gdańsk: usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 252823 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 100277 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych CPV - 93100000 - 9. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Miejsce wykonywania zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Do prania wodnego należy używać urządzeń automatycznych zapewniających wysoką jakość prania, zgodnie z obowiązującymi zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych. 4. Do prania wstępnego należy używać środków zapewniających wysoką jakość wykaz środków stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 5. Do prania właściwego należy używać specjalistycznych środków piorących pozwalających na uzyskanie wysokiego standardu pranego przedmiotu zamówienia w tym także wybielanie (kolor biały), dezynfekcję, oraz środków wspomagających pranie tzw środków wykańczających w tym zapachowe, wykaz stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Dezynfekcja kocy, poduszek, kołder w komorze dezynfekcyjnej posiadającej aktualny certyfikat Państwowego Inspektoratu Sanitarnego. 7. Stopień krochmalenia należy uwzględniać bezpośrednio przy odbiorze przez Wykonawcę. 8. Etap następny to płukanie, usztywnianie, suszenie w odpowiednich urządzeniach nie powodujących uszkodzenia pranego przedmiotu zamówienia, prasowanie, maglowanie, oraz pakowanie w worki foliowe. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia od Zamawiającego transportem Wykonawcy, po każdorazowym uzgodnieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej UG., (odbiór wg. załącznika nr 7 do SIWZ). 10. Dowóz wypranego przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy który zapewni odpowiednią higienę przewożonego prania oraz przekazanie go Zamawiającemu w takim stanie aby w trakcie przenoszenia nie uległo ponownemu zabrudzeniu lub zniszczeniu (dostawa wg. załącznik nr 7 do SIWZ). 11. Środki użyte do prania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważny oraz powinny być odpowiednio dostosowane do przedmiotu zamówienia , aby usuwać brud i jednocześnie chronić prany przedmiot zamówienia przed zniszczeniem ( załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Zamawiający przewiduje, ze w okresie12 miesięcy zleci około 60 ton prania. Jest to ilość przewidywana nie wiążąca dla Zamawiającego. Rzeczywista ilość prania wynikać będzie z bieżącego zlecenia usługi Zamawiającego. 13. Przystępując do przetargu Wykonawca powinien wziąć pod uwagę złożoność organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym częstotliwość zlecenia wykonania usługi będzie nieregularna i mała ilościowo w okresie jesień , zima, wiosna. W okresie letnim tj. lipiec, sierpień, wrzesień , zwiększy się i częstotliwość i ilość zleceń wykonania usługi ze względu na sezon turystyczny. 14. Termin realizacji częściowego zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru zlecenia przez Wykonawcę ( na podstawie protokółu odbioru załącznik nr 7 do SIWZ) w ciągu roku akademickiego tj od października do czerwca oraz w ciągu 3 dni kalendarzowych w okresie letnim tj. od czerwca do września..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 380640.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACK Akademia Medyczna ul. Dębinki 7, 80-952, 80-952 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 380640.00
- Oferta z najniższą ceną: 380640.00 oferta z najwyższą ceną: 380640.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





