eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskusługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Gdańsk: usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 100277 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych CPV - 93100000 - 9. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Miejsce wykonywania zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Do prania wodnego należy używać urządzeń automatycznych zapewniających wysoką jakość prania, zgodnie z obowiązującymi zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych. 4. Do prania wstępnego należy używać środków zapewniających wysoką jakość wykaz środków stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 5. Do prania właściwego należy używać specjalistycznych środków piorących pozwalających na uzyskanie wysokiego standardu pranego przedmiotu zamówienia w tym także wybielanie (kolor biały), dezynfekcję, oraz środków wspomagających pranie tzw środków wykańczających w tym zapachowe, wykaz stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Dezynfekcja kocy, poduszek, kołder w komorze dezynfekcyjnej posiadającej aktualny certyfikat Państwowego Inspektoratu Sanitarnego. 7. Stopień krochmalenia należy uwzględniać bezpośrednio przy odbiorze przez Wykonawcę. 8. Etap następny to płukanie, usztywnianie, suszenie w odpowiednich urządzeniach nie powodujących uszkodzenia pranego przedmiotu zamówienia, prasowanie, maglowanie, oraz pakowanie w worki foliowe. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia od Zamawiającego transportem Wykonawcy, po każdorazowym uzgodnieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej UG., (odbiór wg. załącznika nr 7 do SIWZ). 10. Dowóz wypranego przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy który zapewni odpowiednią higienę przewożonego prania oraz przekazanie go Zamawiającemu w takim stanie aby w trakcie przenoszenia nie uległo ponownemu zabrudzeniu lub zniszczeniu (dostawa wg. załącznik nr 7 do SIWZ). 11. Środki użyte do prania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważny oraz powinny być odpowiednio dostosowane do przedmiotu zamówienia , aby usuwać brud i jednocześnie chronić prany przedmiot zamówienia przed zniszczeniem ( załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Zamawiający przewiduje, ze w okresie12 miesięcy zleci około 60 ton prania. Jest to ilość przewidywana nie wiążąca dla Zamawiającego. Rzeczywista ilość prania wynikać będzie z bieżącego zlecenia usługi Zamawiającego. 13. Przystępując do przetargu Wykonawca powinien wziąć pod uwagę złożoność organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym częstotliwość zlecenia wykonania usługi będzie nieregularna i mała ilościowo w okresie jesień , zima, wiosna. W okresie letnim tj. lipiec, sierpień, wrzesień , zwiększy się i częstotliwość i ilość zleceń wykonania usługi ze względu na sezon turystyczny. 14. Termin realizacji częściowego zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru zlecenia przez Wykonawcę ( na podstawie protokółu odbioru załącznik nr 7 do SIWZ) w ciągu roku akademickiego tj od października do czerwca oraz w ciągu 3 dni kalendarzowych w okresie letnim tj. od czerwca do września.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 43.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) w okresie ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem , usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców po 160.000 PLN (brutto każde w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy b) posiadają potencjał techniczny: urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o, oświadczenia dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (część V SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów : 1. Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 2. Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 3. Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 4. Załącznik. nr 1 do SIWZ - stronę tytułową oferty wg. załączonego wzoru oferty; wypełniona i podpisana przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 5. Załącznik. nr 2 do SIWZ - kosztorys cenowy wypełniony i podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo 6. Załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 Ustawy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 7. Załącznik nr 9 do SIWZ; projekt umowy podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 8. Załącznik nr 4 do SIWZ; Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania (tzn. zakończenia) i odbiorców po 150.000 PLN (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, zaświadczenia , protokoły zdawczo-odbiorcze, czy też inne dokumenty o tym charakterze, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie); 9. Załącznik nr 5 do SIWZ wykaz urządzeń, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 10.Załącznik nr 6 do SIWZ wykaz środków, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, w pok.121 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: w Rektoracie Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, w pok.121 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.