eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Zgorzelec: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 252712 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7756600 do 609, fax 075 7759923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w leasingu operacyjnym jednej sztuki fabrycznie nowego, wcześniej nie eksploatowanego samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2007 roku Zakres zamówienia obejmuje dostawę samochodu osobowego, spełniającego parametry nie gorsze od określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Warunki dotyczące leasingu operacyjnego: a. Czas trwania umowy (okres leasingu) - 48 miesięcy b. Opłata wstępna - 20% wartości pojazdu brutto c. Wartość końcowa - 1% wartości pojazdu brutto d. Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej e. Leasing udzielony będzie w złotych polskich f. Spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu g. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin (o ile taki istnieje) oraz postanowienia ustawy Kodeks Cywilny h. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony samochód, której ważność rozpocznie się od daty odbioru: - Mechanicznej, na okres nie krótszy niż 2 lata - Na lakier, na okres nie krótszy niż 2 lata - Na perforację nadwozia, na okres nie krótszy niż 12 lat b. Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi c. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta d. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe e. Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia f. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym) g. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego h. Wykonawca wraz z samochodem przekaże: - Świadectwo homologacji - Kartę pojazdu - Książkę serwisową - Instrukcję obsługi w języku polskim Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla pkt. 1 a, b i c 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu tj.: a. wykażą zrealizowane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawa samochodu w leasing, o wartości nie mniejszej niż 95 tyś zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie /wykaz został określony formularzem Nr 4 do SIWZ/ 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 i 2A do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. dot. oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawców metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych /wykonywanych/ dostaw zgodnie z zapisem w pkt. 4.2 SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ 3. oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają formularz nr 2A do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców. W odniesieniu do pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zgodnie z pkt. 3.17.4 SIWZ 3 Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 2) wypełniony formularz oferty technicznej - formularz Nr 1A 3) informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 3 do SIWZ 4) kartę katalogową zawierającą zdjęcie i parametry techniczne proponowanego samochodu 5) Wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.