Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Siedlce: Sykcesywna dostawa oleju napędowego(zimowego) do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego (zimowego) na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 252579 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, fax. 025 6332526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sykcesywna dostawa oleju napędowego(zimowego) do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego (zimowego) na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sykcesywna dostawa oleju napędowego(zimowego) do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego(zimowego) na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach. Szacowana ilość paliwa dostarczonego na składowisko do 16 100 dm3, tankowanego w dystrybutorze do 4000 dm3. Rzeczywista ilość paliwa wg potrzeb Zamawiającego. Wskazane powyżej paliwo odpowiadać musi wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn.19 pażdziernika 2005 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2005r. Nr216 poz.1825 z późn.zm., Dz.U.z 2006r. Nr167 poz.1185) oraz zgodny z normami PN. Dostawa oleju napędowego zimowego odbywać się będzie stosownie do zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na olej napędowy zimowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1 Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności mającej na celu wykonanie zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez Wykonawców. a/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentu określonego w punkcie 6.2 (Dokument nr 1 i 4) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.a, b/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w punkcie 6.2 (Dokument nr 2 i 3) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.b, c/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.c. d/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.d..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6.1. Wykaz oświadczeń Należy wypełnić Formularz Ofertowy w którym znajdują się wszystkie niezbędne oświadczenia. 6.2. Wykaz dokumentów Wykonawcy startujący w postępowaniu mają obowiązek dołączyć do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: Dokument nr 1 Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub wykonawcy składają ofertę wspólną, wykonawcy dodatkowo wskazują (wraz ze wskazaniem danych teleadresowych do pełnomocnika) pełnomocnika konsorcjum przedstawiając stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich oferentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument nr 2 Świadectwo (certyfikat) jakości oleju napędowego (zimowego), potwierdzający wypełnienie wymagań jakościowych (oryginał lub poświadczona kopia za zgodność z oryginałem). Dokument nr 3 Wyciąg z umowy lub faktura potwierdzająca dysponowanie olejem napędowym (zimowym) o wymaganej jakości. ( poświadczona kopia za zgodność z oryginałem). Dokument nr 4 Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji dotycząca przedmiotu zamówienia. (poświadczona kopia za zgodność z oryginałem). 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to dostarczone przez niego dokumenty mogą mieć także inną formę przewidzianą ustawą Prawo Zamówień Publicznych i przepisami wykonawczymi do ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ul. 11-go Listopada 19 ,08-110 Siedlce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ul. 11-go Listopada 19 ,08-110 Siedlce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Siedlce
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach
- Dostawa narzędzi
- Dostawa kamery laparoskopowej ze źródłem światła oraz optyką i pompą laparoskopową, do Szpitala SPZOZ w Siedlcach
- dostawa aparatu OCT do SPZOZ w Siedlcach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych
- Dostawa paliwa do środków transportu Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.