eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa urządzenia do automatycznej ekstrakcji tłuszczu typu soxlet wraz z urządzeniem do hydrolizy próbek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Łódź: dostawa urządzenia do automatycznej ekstrakcji tłuszczu typu soxlet wraz z urządzeniem do hydrolizy próbek
Numer ogłoszenia: 252456 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi , ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzenia do automatycznej ekstrakcji tłuszczu typu soxlet wraz z urządzeniem do hydrolizy próbek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : urządzenie do automatycznej ekstrakcji tłuszczu typu soxlet wraz z urządzeniem do hydrolizy próbek w ilości 1 szt. składające się z się z 4 kompatybilnych części: Opis urządzenia i parametry graniczne Część nr I. Aparat do automatycznej ekstrakcji - 4-o stanowiskowy z zagwarantowaniem: 1.obiegu rozpuszczalnika w systemie zamkniętym 2.ekstrakcję próbki poprzez zanurzenie próbki w gorącym rozpuszczalniku, a następnie odparowanie rozpuszczalnika 3.odzyskiwanie rozpuszczalnika z możliwością ponownego użycia go do analizy 4.automatycznej kontrolę ciśnienia wody i powietrza, zabezpieczenie temperaturowe dla wartości 135, 200, 300oC 5.prace automatyczną dla 4 systemów jednocześnie 6.zapobiegania oksydacji materiału wyekstrahowanego 7.ekstrakcję próbek różnej wielkości ( w zakresie 0,5-15g) 8.cały proces kontrolowany elektronicznie za pomocą programu komputerowego 9.regulację przelewu rozpuszczalnika za pomocą fotooptycznego czujnika 10.możliwości wypłukiwania zimnym rozpuszczalnikiem a także na ciepłą i gorącą ekstrakcję Część nr II. Kompresor kompatybilny z ekstraktorem wraz z zestawem węży Część nr III. Zestaw do hydrolizy czterostanowiskowy kompatybilny z ekstraktorem zabezpieczony przed przegrzaniem bloku grzewczego i posiadający system odsysania oparów za pomocą pompki wodnej składający się z ławy grzejnej 4-o stanowiskowej wraz z kompletem zlewek, chłodnic kulowych oraz 4 -o stanowiskowym statywem do lejków. Część nr IV.- Elektroniczny system kontroli i rejestracji danych z oprogramowaniem obsługującym urządzenie do automatycznej ekstrakcji tłuszczu typu Soxlet. V. Pozostałe wymagania: 1.gwarancja na co najmniej 24 miesięcy 2.instalacja urządzenia 3.uruchomienie i szkolenie w oparciu o zestaw odczynników Wykonawcy z zakresu obsługi 4.serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 5.instrukcja w języku polskim 6.dokument gwarancyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępo-wania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert. 4)załączenie do oferty szczegółowego opisu oferowanego urządzenia będącego przedmiotem za-mówienia na formularzu nr 2A, sporządzonego ściśle wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. załącznika nr 1 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna 90-046 Łódź, ul. Wodna 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna 90-046 Łódź, ul. Wodna 40 Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, p.11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.