eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceDostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Starachowicach ul. Bema 26



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Starachowice: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Starachowicach ul. Bema 26
Numer ogłoszenia: 252295 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Bema 26, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745552 w. 35, faks 041 2740872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spstarachowice.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorzadu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Starachowicach ul. Bema 26.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia , zawartym w Załączniku 1 i SIWZ . Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części nazwanych Zadaniami . - Zadanie nr 1. - dostawa mięsa świeżego i wędlin - Zadanie nr 2. - dostawa drobiu - Zadanie nr 3. - dostawa produktów mleczarskich - Zadanie nr 4. - dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich - Zadanie nr 5. - dostawa różnych artykułów spożywczych - Zadanie nr 6. - dostawa warzyw i owoców - Zadanie nr 7. - dostawa mrożonek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.89.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych a art.22ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych a art.22ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych a art.22ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych a art.22ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem 1 , zaakceptowany projekt umowy - załącznik 3 , wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy - zmiany wysokości zaangażowanych środków finansowych - w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody zmiany sposobu wykonania dostawy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spstarachowice.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej - 27-200 Starachowice ul. Bema 26 pok.209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 14:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej - 27-200 Starachowice ul. Bema 26 pok.101 - ( Kasa ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa świeżego i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wieprzowe i wołowe świeże - młode sztuki z terminem przydatności do spożycia powyżej 7 dni podanym na opakowaniu . Wędliny wieprzowe,wołowe i z drobiu w I gatunku,z terminem przydatności do spożycia powyżej 7 dni podanym na opakowaniu ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób świeży , pozbawiony resztek pierz, nieuszkodzony, dostarczony w pojemnikach , zasypany lodem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleko, śmietana, jogurty, sery śmietankowe i twarde zółte, serki topione itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieczywo i wyroby ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chleb, pszenny i razowy, bułki, bułki słodkie i z nadzieniem , ciasta i ciastka różne , bułka tarta,groszek ptysiowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: artykuły spożywcze różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mąki , kasze, ryż , makarony ,przyprawy, majonez , musztarda , oleje, ocet, napoje , woda mineralna itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki, buraki, cebula marchew, pietruszka, seler, por , szczypiorek itp świeże w I gat owoce sezonowe w tym krajowe i z importu w ilości dla 120 osób dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożone ryby : morszczuk , dorsz , warzywa mrożone tj : fasolka szparagowa,marchewka z groszkiem, kalafior , mieszanki kompotowe , pyzy i pierogi mrożone oraz makrele , śledzie po wiejsku, płaty śledziowe itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.