eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa konserwacji i naprawy systemów i sprzętu komunikacji Izby Skarbowej w Poznaniu wykorzystywanych w- Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, ul. Poznańska 46, - Biurze Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Poznań: Usługa konserwacji i naprawy systemów i sprzętu komunikacji Izby Skarbowej w Poznaniu wykorzystywanych w: - Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, ul. Poznańska 46, - Biurze Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6.
Numer ogłoszenia: 252108 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i naprawy systemów i sprzętu komunikacji Izby Skarbowej w Poznaniu wykorzystywanych w: - Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, ul. Poznańska 46, - Biurze Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa koserwacji i naprawy systemów i sprzętu komunikacji Izby Skarbowej w Poznaniu obejmująca następujące części: Część A - Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, ul. Poznańska 46 - serwisowanie systemów komunikacji; Część B - Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6 - serwisowanie systemów komunikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.44.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; b) inne dokumenty wymienione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP, z zastosowaniem załącznika nr 5 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) dla części A zamówienia (centrala telefoniczna Aastra Matra M6501L - Connexity M6501-LIP PBX Eads Telecom) - wykaz osób wg załącznika nr 6 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W wykazie tym Wykonawca musi wskazać, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą dokument wystawiony przez producenta lub krajowego przedstawiciela producenta upoważniający ww. osobę do serwisowania sprzętu objętego przedmiotem zamówienia; b) dla części B zamówienia (system komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej) - wykaz osób wg załącznika nr 6 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W wykazie tym Wykonawca musi wskazać, iż dysponuje osobą lub osobami posiadającymi dokument wystawiony przez producenta lub krajowego przedstawiciela producenta upoważniającego ww. osobę lub osoby do serwisowania sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Przynajmniej jedna osoba z ww. listy musi dysponować certyfikatem inżyniera ACS. Do wykazu należy dołączyć przedmiotowy dokument upoważniający wskazane osoby do serwisowania sprzętu danego producenta. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenia i dokumenty opisane powyżej w pkt 2 lit. a) i b) dla każdego Wykonawcy z osobna; b) pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty (z dopiskiem za zgodność z oryginałem). Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań (siedziba Zamawiającego, pok. nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (Pl. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań) - Kancelaria pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.