To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 25177 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Chełm: Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5599 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
11005287100000, ul.
ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
082 5631461 do 63, faks
825 630 450, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.1. Na przedmiot zamówienia określony w pkt 1 składa się: 1) Sukcesywna podbudowa betonowa o wytrzymałości 7,5 MPa. Podbudowa betonowa będzie stosowana jako samodzielna powierzchnia oraz jako forma podbudowy - w ilości 100 m3. 2) Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych lub kanalizacyjnych na podbudowie utwardzanej i wykonanej przez pracowników Zamawiającego: a) na powierzchni asfaltowania do 5 m2 i głębokości ok. 40 mm - w ilości 300 ton, b) na powierzchni asfaltowania powyżej 5 m2 i głębokości ok. 40 mm - w ilości 200 ton. 3) Sukcesywna odbudowa nawierzchni wykonanych w technologii SMA (mieszanka) i głębokości 40 mm - w ilości 60 ton. 4) Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltem lanym i głębokości 40 mm w okresie zimowym, przy braku możliwości wytworzenia asfaltu na otaczarce z uwagi na ujemne temperatury - w ilości 100 ton. 5) Sukcesywne układanie nawierzchni z kostki betonowej (4-8 cm) - w ilości 600 m^2. 6) Sukcesywne układanie obrzeży chodnikowych - w ilości 400 mb. 7) Sukcesywne układanie krawężników drogowych - w ilości 300 mb. 8) Sukcesywne kładzenie nawierzchni z gruzu asfaltowego (o grubości min. 10 cm) - w ilości 200 m^2. 1.2. Za odbudowę powierzchni powyżej 5 m2 uznaje się zsumowaną odbudowę powierzchni asfaltowania, jeżeli występuje ona na podzielonych mniejszych odbudowach powierzchni, ale na jednej ulicy lub na ulicach przyległych w odległości pomiędzy skrajnymi odbudowami powierzchni asfaltowej nie większymi niż 300 mb. 1.3. Wykonawca powinien mieć możliwość podjęcia robót bezpośrednio po zawarciu umowy. 2. Odbudowa nawierzchni po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych obejmuje wszelkie niezbędne prace związane z uzupełnieniem ubytków asfaltowych oraz zabezpieczeniem ich przed dalszymi uszkodzeniami. 3. W ramach realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyznaczonego miejsca przez zamawiającego poprzez wycięcie (wykucie) asfaltu, kostki, betonu i wywiezienia tego urobku. Wykonanie i zabezpieczenie wykopu leży po stronie zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT765000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 940 950,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
- "Remont chodnika przy ulicy Cementowej" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa elementów tnąco mocujących do rozdrabniarki wolnoobrotowej Universo 2800
- Budowa grobowców prefabrykowanych komorowych jedno i dwumiejscowych
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.