eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego części od 1 do 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego części od 1 do 14
Numer ogłoszenia: 251623 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4249650, faks 12 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego części od 1 do 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę na rzecz Zamawiającego sprzętu komputerowego, m. in. komputerów typu notebook, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych typu tablet, drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, monitorów, routerów i oprogramowania. Zamówienie składa się z czternastu części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 30.23.13.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.41.31.00-2, 30.23.30.00-1, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 2 zamówienia - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2) dla części 6 zamówienia - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 3) dla części 12 zamówienia - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla pozostałych części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. w pieniądzu płatne przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 14 1240 4533 1111 0010 3060 4619 z dopiskiem: wadium - sprzęt komputerowy ICE - część 2 / część 6 / część 12 - DP-271-88/2014. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - składane w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do koperty zawierającej ofertę nie należy spinać w/w dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: 3.1. być wystawione na Zamawiającego - Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków. 3.2. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. 3.3. zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 i 8. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający zwraca wykonawcom przesyłką listową poleconą za potwierdzeniem odbioru. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem był sprzęt komputerowy. Każda dostawa musi być wykonana: 1) dla części 2 zamówienia - co najmniej na kwotę 75.000,00 zł brutto; 2) dla części 3 zamówienia - co najmniej na kwotę 18.000,00 zł brutto; 3) dla części 5 zamówienia - co najmniej na kwotę 18.000,00 zł brutto; 4) dla części 6 zamówienia - co najmniej na kwotę 40.000,00 zł brutto; 7) dla części 8 zamówienia - co najmniej na kwotę 25.000,00 zł brutto; 5) dla części 12 zamówienia - co najmniej na kwotę 60.000,00 zł brutto; 6) dla części 13 zamówienia - co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto; W sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b. dla części: 1) dla części 1 zamówienia; 2) dla części 4 zamówienia; 3) dla części 7 zamówienia; 4) dla części 9 zamówienia; 5) dla części 10 zamówienia; 6) dla części 11 zamówienia; 7) dla części 14 zamówienia; Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek złożenia dowodów dotyczy wszystkich głównych dostaw wskazanych w wykazie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis sprzętu komputerowego zgodnie ze wzorem opisu stanowiącym dla części 1 zamówienia - załącznik nr 8A do SIWZ, dla części 2 zamówienia - załącznik nr 8B do SIWZ, dla części 3 zamówienia - załącznik nr 8C do SIWZ, dla części 4 zamówienia - załącznik nr 8D do SIWZ, dla części 5 zamówienia - załącznik nr 8E do SIWZ, dla części 6 zamówienia - załącznik nr 8F do SIWZ, dla części 7 zamówienia - załącznik nr 8G do SIWZ, dla części 8 zamówienia - załącznik nr 8H do SIWZ, dla części 9 zamówienia - załącznik nr 8I do SIWZ, dla części 10 zamówienia - załącznik nr 8J do SIWZ, dla części 11 zamówienia - załącznik nr 8K do SIWZ, dla części 12 zamówienia - załącznik nr 8L do SIWZ, dla części 13 zamówienia - załącznik nr 8M do SIWZ, dla części 14 zamówienia - załącznik nr 8N do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). Sposób i wysokość wnoszonego wadium określa pkt 11 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Termin dostawy - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany miejsca, do którego Wykonawca musi dostarczyć Sprzęt, wynikającego w szczególności ze zmian organizacyjnych; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy; 3) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególności zmiany liczby sprzętu komputerowego lub oprogramowania; 4) zmiany numeru rachunku bankowego; 5) zmiany podwykonawców, w szczególności podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pod warunkiem, że wykonawca wykaże zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) wprowadzenia zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazany w pkt II.2) oraz w załączniku I termin stanowi termin maksymalny wykonania zamówienia. Zamówienie nie może być realizowane w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin dostarczenia sprzętu stanowi kryterium oceny oferty i zostanie określony przez wykonawców w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że termin nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy wymienionych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r., nr 4, poz. 28 z późn. zm.). W ramach części 5 zamówienia, części 6 zamówienia, części 9 zamówienia oraz części 10 zamówienia, zakup niektórych sprzętów dokonany jest na potrzeby realizacji projektu Zintegrowany System Informatyczny Zarządzania Krakowskim Biurem Festiwalowym. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Dostawa drukarek obejmuje dostawę dziewięciu drukarek laserowych kolorowych sieciowych z dupleksem automatycznym, dwóch drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z dupleksem automatycznym oraz dwóch drukarek do biletów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków 13,3 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia Dostawa notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy czterdziestu jeden notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sześciu notebooków 13,3 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia Dostawa sześciu notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy sześciu notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooków 15,6 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 zamówienia Dostawa notebooków 15,6 cali dotyczy dostawy siedmiu notebooków o przekątnej ekranu 15,6 cali do zastosowań biurowych, wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 zamówienia Dostawa monitorów dotyczy dostawy pięćdziesięciu jeden sztuk monitorów LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21,5 cali oraz trzynastu sztuk monitorów LCD o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 23,8 cali. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 zamówienia Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych dotyczy dostawy trzydziestu czterech komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5F do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 zamówienia Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych dotyczy dostawy pięciu komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5G do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych typu tablet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 zamówienia Dostawa komputerów przenośnych typu tablet dotyczy dostawy czternastu sztuk komputerów przenośnych typu tablet typ 1 oraz trzech komputerów typu tablet typ 2 wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5H do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 zamówienia Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dotyczy dostawy jednego laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego, w skład którego wchodzi skaner, kopiarka i faks. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5I do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa routerów, myszy i klawiatur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 zamówienia Dostawa routerów, myszy i klawiatur dotyczy dostawy pięciu routerów z WIFI, trzydziestu czterech zestawów klawiatury i myszy bezprzewodowej radiowej, czterdziestu myszy bezprzewodowych radiowych i czterdziestu klawiatur bezprzewodowych radiowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5J do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa dysków zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 zamówienia Dostawa dysków zewnętrznych dotyczy dostawy dwudziestu dziewięciu dysków przenośnych USB typ 1, jednego dysku zewnętrznego USB typ 2 oraz jednego dysku zewnętrznego typ 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5K do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa oprogramowania biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 zamówienia Dostawa oprogramowania biurowego dotyczy dostawy pakietów oprogramowania biurowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5L do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 zamówienia Dostawa oprogramowania obejmuje dostawę wskazanego typu oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5M do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pięciu notebooków 13,3 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 zamówienia Dostawa pięciu notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy pięciu notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali do zastosowań multimedialnych, wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5N do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin dostawy - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.