Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego części od 1 do 14
Numer ogłoszenia: 251623 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4249650, faks 12 4249652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego części od 1 do 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę na rzecz Zamawiającego sprzętu komputerowego, m. in. komputerów typu notebook, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych typu tablet, drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, monitorów, routerów i oprogramowania. Zamówienie składa się z czternastu części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 30.23.13.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.41.31.00-2, 30.23.30.00-1, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 2 zamówienia - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2) dla części 6 zamówienia - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 3) dla części 12 zamówienia - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla pozostałych części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. w pieniądzu płatne przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 14 1240 4533 1111 0010 3060 4619 z dopiskiem: wadium - sprzęt komputerowy ICE - część 2 / część 6 / część 12 - DP-271-88/2014. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - składane w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do koperty zawierającej ofertę nie należy spinać w/w dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: 3.1. być wystawione na Zamawiającego - Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków. 3.2. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. 3.3. zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 i 8. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający zwraca wykonawcom przesyłką listową poleconą za potwierdzeniem odbioru. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem był sprzęt komputerowy. Każda dostawa musi być wykonana: 1) dla części 2 zamówienia - co najmniej na kwotę 75.000,00 zł brutto; 2) dla części 3 zamówienia - co najmniej na kwotę 18.000,00 zł brutto; 3) dla części 5 zamówienia - co najmniej na kwotę 18.000,00 zł brutto; 4) dla części 6 zamówienia - co najmniej na kwotę 40.000,00 zł brutto; 7) dla części 8 zamówienia - co najmniej na kwotę 25.000,00 zł brutto; 5) dla części 12 zamówienia - co najmniej na kwotę 60.000,00 zł brutto; 6) dla części 13 zamówienia - co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto; W sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b. dla części: 1) dla części 1 zamówienia; 2) dla części 4 zamówienia; 3) dla części 7 zamówienia; 4) dla części 9 zamówienia; 5) dla części 10 zamówienia; 6) dla części 11 zamówienia; 7) dla części 14 zamówienia; Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek złożenia dowodów dotyczy wszystkich głównych dostaw wskazanych w wykazie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis sprzętu komputerowego zgodnie ze wzorem opisu stanowiącym dla części 1 zamówienia - załącznik nr 8A do SIWZ, dla części 2 zamówienia - załącznik nr 8B do SIWZ, dla części 3 zamówienia - załącznik nr 8C do SIWZ, dla części 4 zamówienia - załącznik nr 8D do SIWZ, dla części 5 zamówienia - załącznik nr 8E do SIWZ, dla części 6 zamówienia - załącznik nr 8F do SIWZ, dla części 7 zamówienia - załącznik nr 8G do SIWZ, dla części 8 zamówienia - załącznik nr 8H do SIWZ, dla części 9 zamówienia - załącznik nr 8I do SIWZ, dla części 10 zamówienia - załącznik nr 8J do SIWZ, dla części 11 zamówienia - załącznik nr 8K do SIWZ, dla części 12 zamówienia - załącznik nr 8L do SIWZ, dla części 13 zamówienia - załącznik nr 8M do SIWZ, dla części 14 zamówienia - załącznik nr 8N do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). Sposób i wysokość wnoszonego wadium określa pkt 11 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - Termin dostawy - 0.1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany miejsca, do którego Wykonawca musi dostarczyć Sprzęt, wynikającego w szczególności ze zmian organizacyjnych; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy; 3) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególności zmiany liczby sprzętu komputerowego lub oprogramowania; 4) zmiany numeru rachunku bankowego; 5) zmiany podwykonawców, w szczególności podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pod warunkiem, że wykonawca wykaże zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) wprowadzenia zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazany w pkt II.2) oraz w załączniku I termin stanowi termin maksymalny wykonania zamówienia. Zamówienie nie może być realizowane w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin dostarczenia sprzętu stanowi kryterium oceny oferty i zostanie określony przez wykonawców w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że termin nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy wymienionych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r., nr 4, poz. 28 z późn. zm.). W ramach części 5 zamówienia, części 6 zamówienia, części 9 zamówienia oraz części 10 zamówienia, zakup niektórych sprzętów dokonany jest na potrzeby realizacji projektu Zintegrowany System Informatyczny Zarządzania Krakowskim Biurem Festiwalowym. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Dostawa drukarek obejmuje dostawę dziewięciu drukarek laserowych kolorowych sieciowych z dupleksem automatycznym, dwóch drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z dupleksem automatycznym oraz dwóch drukarek do biletów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków 13,3 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia Dostawa notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy czterdziestu jeden notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sześciu notebooków 13,3 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia Dostawa sześciu notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy sześciu notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooków 15,6 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 zamówienia Dostawa notebooków 15,6 cali dotyczy dostawy siedmiu notebooków o przekątnej ekranu 15,6 cali do zastosowań biurowych, wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa monitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 zamówienia Dostawa monitorów dotyczy dostawy pięćdziesięciu jeden sztuk monitorów LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21,5 cali oraz trzynastu sztuk monitorów LCD o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 23,8 cali. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 zamówienia Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych dotyczy dostawy trzydziestu czterech komputerów stacjonarnych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 zamówienia Dostawa komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych dotyczy dostawy pięciu komputerów stacjonarnych do zastosowań graficznych wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych typu tablet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 zamówienia Dostawa komputerów przenośnych typu tablet dotyczy dostawy czternastu sztuk komputerów przenośnych typu tablet typ 1 oraz trzech komputerów typu tablet typ 2 wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 zamówienia Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dotyczy dostawy jednego laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego, w skład którego wchodzi skaner, kopiarka i faks. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa routerów, myszy i klawiatur.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 zamówienia Dostawa routerów, myszy i klawiatur dotyczy dostawy pięciu routerów z WIFI, trzydziestu czterech zestawów klawiatury i myszy bezprzewodowej radiowej, czterdziestu myszy bezprzewodowych radiowych i czterdziestu klawiatur bezprzewodowych radiowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5J do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa dysków zewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 zamówienia Dostawa dysków zewnętrznych dotyczy dostawy dwudziestu dziewięciu dysków przenośnych USB typ 1, jednego dysku zewnętrznego USB typ 2 oraz jednego dysku zewnętrznego typ 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5K do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa oprogramowania biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 zamówienia Dostawa oprogramowania biurowego dotyczy dostawy pakietów oprogramowania biurowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5L do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 zamówienia Dostawa oprogramowania obejmuje dostawę wskazanego typu oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5M do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4, 48.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pięciu notebooków 13,3 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 zamówienia Dostawa pięciu notebooków 13,3 cali dotyczy dostawy pięciu notebooków o przekątnej ekranu nie większej niż 13,3 cali do zastosowań multimedialnych, wraz z oprogramowaniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5N do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Termin dostawy - 0.1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa Sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.