eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25151

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Izba Skarbowa w Gdańsku, do kontaktów: Wioleta Dolińska, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3002319, fax 058 3014318, e-mail: wioleta.dolinska@pm.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.is.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.is.gdansk.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk ul. Długa 75/76. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykonaniu robót remontowych pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 polegających na: 1. robotach rozbiórkowych, 2. robotach budowlano-konstrukcyjnych, 3. robotach budowlano-instalacyjnych, 4. robotach budowlano-wykończeniowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty przekraczające równowartość kwoty 60.000 uuro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 180

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych tj. od 1 marca 2002r. do 28 lutego 2007r. przez Wykonawcę oraz wykazaniu 3 robót związanych z remontem i /lub budową budynku odpowiadających wartością netto powyżej 1.700.000 zł każdej. - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadają zaświadczenia, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Posiadanie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 1.000.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, jakich będzie żądać od Wykonawców w specyfikacji Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz cenowy b) Oświadczenia wykonawcy zgodny z art. 24 ust. 1 Ustawy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i kwalifikacji osób realizujących zamówienie potwierdzające, że osoby realizujące zamówienie posiadają przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach odpowiednich do przedmiotu zamówienia. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych tj. od 1 marca 2002r. do 28 lutego 2007r. (rozpoczęli i zakończyli realizacje zadania w wymienionym okresie ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do niniejszej specyfikacji, j) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do niniejszej specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy), k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 1.000. 000 zł ( słownie jeden milion złotych 00/100 ) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 w pokoju 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.