To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Zakopane: BZP.271.77.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych i urządzeniem zieleni wraz z wykonaniem dostawy i montażem wyposażenia dla zadania Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu
Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego dla działania 6.1; Rozwój miast schemat A MRPO
Numer ogłoszenia: 251497 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206180 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.77.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych i urządzeniem zieleni wraz z wykonaniem dostawy i montażem wyposażenia dla zadania Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego dla działania 6.1; Rozwój miast schemat A MRPO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem, wykonaniem robót budowlanych i urządzeniem zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr45/2011 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO, które obejmuje następujące charakterystyczne obiekty: 3.1.1. Przebudowa drogi K 420163 o nazwie ul. Gen. Andrzeja Galicy na łącznej długości ok. 80 mb. 3.1.2. Przebudowa drogi K 420230 o nazwie ul. Staszica od wjazdu do hotelu Litwor do ul. Grunwaldzkiej na łącznej długości drogi ok. 200 mb. 3.1.3. Przebudowa części drogi K 420168 o nazwie ul. Grunwaldzkiej na długości ok. 300 mb. 3.1.4. Przebudowa drogi K 420202 o nazwie: Plac Niepodległości o pow. ok. 5900 m2 wraz z przyległym terenem zielonym. 3.1.5. Przebudowa Parku Miejskiego o pow. ok. 22 000 m2. 3.1.6. Regulacja potoku Czarny na długości ok. 240 mb. 3.1.7. Remont konserwatorski budynku TCKS Jutrzenka wraz z otoczeniem przy ul. Grunwaldzkiej 3. 3.1.8. Przebudowa i rozbudowa budynku dawnych sanitariatów miejskich przy ul. Staszica 13. 3.1.9. Budowa muszli koncertowej na terenie Parku Miejskiego. 3.1.10. Budowa szaletów podziemnych na Pacu Niepodległości. 3.2. Rodzaj nadzorowanych prac i robót szczegółowo opisują dołączone do SIWZ: 3.2.1. Program Funkcjonalno USytkowy ( PFU). 3.2.2. Projekt budowlany (PB). 3.3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: 3.3.1. Udział w odbiorach projektów wykonawczych spotkaniach w trakcie ich wykonywania wydawanie poleceń i instrukcji, uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym, Wykonawcy celem ich prawidłowego i rzetelnego wykonania prac projektowych określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.3.2. Udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.3.3. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3.3.4. Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z naleSytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 3.3.5. Kontrolę jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.3.6. Obowiązkowe, każdorazowe pisemne dopuszczenie materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem, 3.3.7. śądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.3.8. Dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających ulegających zakryciu, 3.3.9. Udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.3.9.1. stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.3.9.2. przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.3.10. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.3.11. Pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.3.12. Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 3.3.13. Przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia takiego harmonogramu), 3.3.14. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.3.15. Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zuSycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.3.16. Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 3.3.17. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.3.18. Sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.3.19. Inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 3.3.20. Reprezentowanie interesów zamawiającego, 3.3.21. Wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów dla robót budowlanych zleconego zadania mogących wystąpić a nieprzewidywanych w chwili zawierania niniejszej umowy 3.4. Z uwagi, że budowa objęta nadzorem wymaga ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności wykonawca wyznaczy jednego z wykazanych inspektorów na koordynatora ich czynności na budowie co zostanie zapisane w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach projektu : REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO I PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI W ZAKOPANEM W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB MIESZKAŃCÓW I WYMOGÓW RUCHU TURYSTYCZNEGO PROJEKT WSPÓŁFIANANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO MAŁOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY 2007-2013, 4.1. Działanie 6.1 Rozwój Miast, schemat A: Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji (MRPO.06.01.01-12-178/09)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wielobranżowy Zakład Remontowo-Budowlany kosztorysowania i nadzorów budowlanych E.Lorek &E.Siudut, ul. Kamieniec 10E/11, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 320000,00
Oferta z najniższą ceną: 249000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 320000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 - 5 części
- Produkcja serii 42 podcastów dotyczących zagrożeń dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Remont 4 mostów w Dol. Strążyskiej
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.