eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na cztery części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Białystok: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na cztery części.
Numer ogłoszenia: 251407 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax. 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na cztery części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na cztery części j/n: Część Nr 1 - drobny sprzęt laboratoryjny (probówki, pipetki, pudełka, szalki) w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ; Część Nr 2 - drobny sprzęt laboratoryjny (pipety i końcówki Eppendorf) w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ; Część Nr 3 - drobny sprzęt laboratoryjny (zlewki, cylindry, kolby, lejki, szkiełka mikroskopowe) w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ; Część Nr 4 - drobny sprzęt laboratoryjny (system zamknięty Sarstedt) w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.34.71.10 - 38.34.71.10 14.82.00.00 - Szkło 38.43.71.10 - Końcówki pipet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty jego odbioru i po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie od-powiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w po-szczególnych częściach; f) w przypadku przyznania zamówienia każdą zamawianą partię towaru zrealizują w terminie- maksymalnie 30 dni, licząc od daty otrzymania zamówienia faxem po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę, g) udzielą gwarancji producentów na poszczególne pozycje asortymentowe przedmiotu zamówienia; h) w przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca będzie dostarczał zamawiany towar do Działu Zaopatrzenia Transportu i Aparatury Zamawiającego na własny koszt, i) zobowiążą się dostarczać sukcesywnie zamawiane oryginalne, firmowe asortymenty towaru, odpowiednio opakowane (opakowania oryginalne producenta), o najwyższej jakości z termi-nem ważności co najmniej 1 rok, j) zaoferują towar posiadający aktualne, stosowne certyfikaty i atesty dopuszczające do obrotu i stosowania z możliwością wglądu do oryginałów tych dokumentów lub dostarczenia Zama-wiającemu kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każde pisemne wezwa-nie Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacz- nie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zam. publ. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.. U. Nr 87 poz. 605): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 7 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca); 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wy-żej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i do-świadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w Części nr 1 (co najmniej jedna dostawa o wartości minimum 30.000,00 złotych brutto), Części nr 2 (co najmniej jedna dostawa o wartości 110.000,00 zł brutto), Części nr 3 (co najmniej jedna dostawa o wartości 11.000 zł brutto), Części nr 4 (co najmniej jedna dostawa o wartości 120.000 zł brutto), z podaniem miejsca i daty ich wykonania oraz wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, iż zamówienie zostało wykonane z należytą starannością; dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - wg załącznika nr 6 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z przedłożonego wykazu musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie). 2). Dokumenty pozostałe: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załącznika nr 5 do SIWZ ); b) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; c) oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg załącznika nr 11 do SIWZ ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. d) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 13 do SIWZ). 3) Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w pkt 1, ust.1.1., lit. a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3.1. 4) Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonaw-cami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upo-ważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 5.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowio-nego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 5.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 5.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Sekcja ds. zamówień publicznych, ul. A. Mickiewicza 2c, pok. 12 A, 15 -222 Białystok..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Kanclerza Uniwersytetu Medycznego, ul. Kilińskiego 1, 15- 089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (probówki, pipetki, pudełka, szalki)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (probówki, pipetki, pudełka, szalki) dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (pipety i końcówki Eppendorf).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (pipety i końcówki Eppendorf) dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (zlewki, cylindry, kolby, lejki, szkiełka mikroskopowe)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (zlewki, cylindry, kolby, lejki, szkiełka mikroskopowe) dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (system zamknięty Sarstedt)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (system zamknięty Sarstedt) dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.