Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Łódź: opakowania do sterylizacji dla Instytutu CZMP - ZP/109/2007
Numer ogłoszenia: 25139 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, fax 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opakowania do sterylizacji dla Instytutu CZMP - ZP/109/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1:Torebki papierowo-foliowe płaskie ( wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu + formaldehyd) - 501 000 szt. Pakiet 2: Rękawy papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu+ formaldehyd), długość rolki 200 m - 173 rolek Pakiet 3: Papier krepowany w arkuszach (gramatura papieru minimum 60 g/m2) - 235 000 arkuszy Pakiet 4: Torba papierowa z fałdą - 4 000 szt. Pakiet 5: Torebki papierowo-foliowe samoprzylepne (wskaźnik kontrolny para wodna) - 20 730 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 25.22.31.00 - Opakowania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.91.00 - Pudełka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 10, ust.2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), dalej PZP oraz spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, jak również spełniający wymogi określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez rozpatrzenie i analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał załączenia do oferty dokumentów zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon: A, poziom: 0, pokój nr 15, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon: A, poziom: 0, pokój nr 15, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki papierowo-foliowe płaskie ( wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu + formaldehyd) - 501000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5, 25.22.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu+ formaldehyd), długość rolki 200 m - 173 rolki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5, 25.22.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany w arkuszach (gramatura papieru minimum 60 g/m2) - 235000 arkuszy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5, 25.22.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba papierowa z fałdą - 4000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5, 25.22.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki papierowo-foliowe samoprzylepne (wskaźnik kontrolny para wodna) - 20730 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5, 25.22.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena przydatności - 40
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi do SPZOZ w Nowogrodźcu
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.