eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa gazet, dzienników i czasopism w 2014 roku dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Gdańsk: Dostawa gazet, dzienników i czasopism w 2014 roku dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 251241 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazet, dzienników i czasopism w 2014 roku dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazet, dzienników i czasopism w prenumeracie na 2014 rok dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Tytuły i ilości zamawianej prasy określono w formularzu cenowym - stanowiącym załącznik do siwz.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty na wszystkie tytuły wymienione w formularzu cenowym. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (wszystkie tytuły w wersji papierowej wymienione w formularzu cenowym) był przy każdej dostawie segregowany na odpowiednio opisane paczki (zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy).
Każda paczka powinna zawierać specyfikację dostawy, zawierająca nazwę jednostki organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Gdańsku, dostarczone tytuł i ich ilość, datę dostarczenia. Tytuły i ilości egzemplarzy dla każdej paczki ustalane będą na bieżąco zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W przypadku zmian w opisie paczek lub ich zawartości Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia zmiany przez Zamawiającego.
Paczki winny być dostarczone w nienaruszonych opakowaniach, zabezpieczających przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. W przypadku uszkodzeń, zabrudzeń, zamoknięć Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzone czasopisma na egzemplarze bez wad: w przypadku dzienników w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, pozostałe czasopisma przy kolejnej dostawie.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w dniu dostawy zbiorcze zestawienie dostarczonej prasy z podaniem tytułów i ilością dostarczonych egzemplarzy danego tytułu.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze umowy Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla ZAMAWIAJACEGO lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności należy do nich nadzwyczajna zmiana stosunków, w tym zmiana przepisów, w oparciu o które realizowane jest niniejsze zamówienie.
2. Zmiany umowy mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia w przypadkach:
1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług - wówczas strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto,
2) odstąpienia przez ZAMAWIAJĄCEGO od zakupu poszczególnych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby egzemplarzy prasy:
- uzasadnionej zmianami w strukturze organizacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO i/lub
- na skutek zmiany zawartości merytorycznej tytułu prasowego (zmiany wprowadzone przez wydawcę), gdy treść tytułu dostarczanego w trakcie trwania umowy istotnie różni się od treści (zawartości) tytułu na dzień podpisania Umowy.
Określona w niniejszym ust. 2 pkt 2 rezygnacja z prenumeraty może spowodować zmniejszenie wynagrodzenia WYKONAWCY o kwotę nie większą niż o 20% kwoty określonej w § 1 ust. 5.
3. W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy tytuł prasowy przestanie się ukazywać w wersji papierowej, a zacznie w wersji elektronicznej WYKONAWCA poinformuje niezwłocznie o zmianie ZAMAWIAJĄCEGO, przedstawiając jednocześnie koszt dostarczania wersji elektronicznej. W takim przypadku strony w drodze aneksu dokonają stosownych zmian umowy. Zmiana formy rozpowszechniania tytułu nie może stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - pok. 127..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 03.12.2013 r. godz. 13:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-110/WKiO/13/MW.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, pod rygorem uchylania się od zawarcia umowy przedstawić Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do umowy. Wzór formularza cenowego stanowi załącznik do SIWZ.
6. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
7. W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 5 i 6, będzie to uznane przez Zamawiającego za tożsame z uchylaniem się od zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.