To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Białobrzegi: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą -Aktywizacja szansą współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 251202 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211064 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. (048) 613 34 14, faks (048) 613 34 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą -Aktywizacja szansą współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 2 części: Część I: Aktywizacja osób niepełnosprawnych. Część II: Aktywizacja edukacyjna osób z rodzin zastępczych w wieku do 18 lat oraz usamodzielnianych w wieku 18-25 lat. Część I: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji zawodowej, zdrowotnej oraz społecznej 15 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane (z wyłączeniem osób na wózkach), uczestniczących w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach pn. Aktywizacja szansą. Kompleksowa usługa aktywizacyjna powinna mieć formę dwutygodniowego wyjazdowego turnusu rehabilitacyjnego w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym lub sanatoryjnym, obejmującego: a) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych, mającego na celu ćwiczenie aspektów behawioralnych uczestniczek i uczestników projektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na aspekt motywacyjny, umiejętności radzenia sobie ze stresem, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, pracy zespołowej, uczenia się optymizmu i asertywności, co robić by chciało sie chcieć, na czym polega aktywne słuchanie, jak być twórczym i niebanalnym, radzenia sobie ze stresem. - zajęcia grupowe dla 15 osób niepełnosprawnych uczestników projektu, - liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika projektu w wymiarze minimum 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) b) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje i umiejętności o charakterze zawodowym mającego na celu wyposażenie uczestników w umiejętność poruszania się po otwartym rynku pracy, poznanie własnych słabych i mocnych stron w kontekście zawodowym, analizę własnego typu osobowości pod kątem środowiska pracy, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych dla pracodawcy, autoprezentacji, analizy ofert pracy, dostarczenie wiedzy o alternatywnych-elastycznych formach zatrudnienia oraz zasadach samozatrudnienia, w tym informacje o zakładaniu i prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, także w sektorze ekonomii społecznej. - zajęcia grupowe i indywidualne dla 15 osób niepełnosprawnych uczestników projektu, - liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika projektu w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) c) Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach instrumentu aktywizacja społeczna doradztwa psychologicznego indywidualnego i/lub grupowego stosownie do zaleceń psychologa. - liczba godzin doradztwa na jednego uczestnika projektu w wymiarze minimum 1 godziny = 60 minut d) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w ramach instrumentu aktywizacji zdrowotnej dla 15 uczestników projektu. Zajęcia rehabilitacyjne stosownie do zaleceń lekarza, uwzględniające indywidualne potrzeby każdego uczestnika. Nie mniej niż 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika. e) Zorganizowanie transportu zbiorowego dla 15 uczestników projektu z miejscowości Białobrzegi do miejsca realizacji kompleksowej usługi aktywizacyjnej uczestników projektu oraz z powrotem. f) Zorganizowanie zakwaterowania dla 15 uczestników projektu w trakcie realizacji usługi w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym lub sanatoryjnym w pokojach jedno, dwu, trzy lub czteroosobowych z pełnym węzłem sanitarnym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. g) Zorganizowanie pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja - zgodnie z ogólnie przyjętymi normami i zasadami w tym zakresie) dla 15 uczestników projektu w trakcie realizacji usługi oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata, napoje, ciastka). h) Zapewnienie sali dydaktycznej dostosowanej do potrzeb i liczby uczestników z urządzeniami projekcyjnymi, typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, flipchart. i) Zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, w tym materiałów piśmienniczych do wykorzystania podczas zajęć i oddanie ich uczestnikom na własność. j) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej. k) Opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkoleń, wymienionych w pkt a i b. l) Prowadzenie dokumentacji szkoleń w formie dziennika zajęć i list obecności. Po zakończeniu szkoleń dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu. m) Wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkoleń oraz informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. n) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji usługi (min. 50 zdjęć na płycie CD). o) Oznakowanie miejsca przeprowadzenia usługi oraz wszelkich dokumentów związanych z jej organizacją i przebiegiem zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. p) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji usługi oraz przejazdu w obie strony. q) Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników usługi a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika. r) Wykonawca uzyska od uczestników ocenę przebiegu usługi aktywizacyjnej w formie ankiety wstępnej i końcowej. s) Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną stosownie do potrzeb uczestników. t) Wykonawca zapewni opiekuna dla grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny osobom uczestniczącym w projekcie. u) Wykonawca jako załącznik do umowy będzie wymagał zaświadczenia, że ośrodek, w którym jest realizowana usługa figuruje w rejestrze ośrodków właściwego Wojewody, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Miejsce realizacji usługi: Polska - region nadmorski. Część II: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej 5 osób z rodzin zastępczych w wieku do 18 lat (3 osoby) oraz usamodzielnianych w wieku 18-25 lat (2 osoby) uczestniczących w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach pn. Aktywizacja szansą, obejmująca: a) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia komputerowego z tworzeniem stron internetowych - szkolenie dla 5 osób - uczestników projektu, - liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika projektu w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych). Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku, maksymalnie po 8 godzin dydaktycznych w każdym dniu. b) Zapewnienie sprzętu komputerowego (1 stanowisko komputerowe dla 1 uczestnika) oraz dostępu do Internetu w celu prowadzenia zajęć. Zamawiający zapewni salę szkoleniową dostosowaną do potrzeb i liczby uczestników na terenie miasta Białobrzegi, powiat białobrzeski, woj. mazowieckie. c) Zapewnienie wyżywienia w formie dwudaniowego ciepłego posiłku dla 5 uczestników projektu systemowego oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka) w trakcie realizacji w/w usługi. d) Zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, w tym materiałów piśmienniczych do wykorzystania podczas zajęć i oddanie ich uczestnikom na własność. e) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej. f) Opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia. g) Prowadzenie dokumentacji szkolenia w formie dziennika zajęć i listy obecności. Po zakończeniu szkolenia dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu. h) Wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. i) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 20 zdjęć na płycie CD). j) Oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. k) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji szkolenia. l) Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności osoby skierowanej na szkolenie. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o nieobecności w dniu, w którym nieobecność nastąpiła. m) Wykonawca uzyska od uczestników ocenę przebiegu szkolenia w formie ankiety wstępnej i końcowej. Miejsce realizacji usługi: Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą -Aktywizacja szansą współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie 1/POKL/7.1.2/2010.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Aktywizacja osób niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A1 Polska Jacek Łukowski, ul. St. Żeromskiego 60/73, 50-312 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37350,00
Oferta z najniższą ceną: 37350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49168,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Aktywizacja edukacyjna osób z rodzin zastępczych w wieku do 18 lat oraz usamodzielnianych w wieku 18-25 lat.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej, ul. Reja 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6500,00
Oferta z najniższą ceną: 4150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
- "Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- "Budowa, rozbudowa i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Białobrzegi" - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1113W w miejscowości Czarnocin na odcinku 600 m"
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- Organizacja i prowadzenie Coachingu rodzinnego w ramach projektu "W rodzinie siła!" nr FEPM.05.17-IZ.00-0137/24
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Kompleksowa organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu wystąpień publicznych (z podziałem na 3 części)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.