eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Katowice: Usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób
Numer ogłoszenia: 251168 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób, w związku z udziałem uczestników wizyty w Międzynarodowym Forum Eksperckim pt. System Informacji w Komunikacji i Transporcie (International IIID Expert Forum Traffic & Transport Information Systems) (dalej: Forum). Wizyta studyjna odbywa się w ramach Projektu Design Silesia. 2. Zamówienie obejmuję organizację i obsługę zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria) w dniach 9-10 września 2010r. w związku z udziałem uczestników wizyty w Międzynarodowym Forum Eksperckim pt System Informacji w Komunikacji i Transporcie (Forum). Wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty: program Forum oraz informacje związane z jego organizacją zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe informacje dostępne są na stronie internetowej organizatora: http://www.iiid-expertforum.net/. 3. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia autobusu wraz z kierowcą. Usługa transportowa obejmuje: a) przewóz w dniu 9 września 2010 r. uczestników wizyty z Katowic (ul. Ligonia 46) do miejsca organizacji Forum (Wiedeń, Donau-City-Straße 1). Wyjazd około godz. 4.00 (rano). Dokładna godzina wyjazdu zostanie uzgodniona z Wykonawcą, jednakże przyjazd na miejsce organizacji Forum musi nastąpić najpóźniej o godz. 8.30. b) przewóz w dniu 10 września 2010 r. uczestników wizyty z Wiednia (miejsca organizacji Forum) do Katowic (ul. Ligonia 46). Wstępnie planowany wyjazd z Wiednia około godz. 18.00, po zakończeniu Forum. Środek transportu oraz kierowca powinni być w pełni dyspozycyjni dla uczestników wizyty przez cały okres trwania wyjazdu w zakresie przejazdów pomiędzy miejscem zakwaterowania, miejscem organizacji Forum oraz miejscem organizacji kolacji w dniu 9 września 2010r. Kierowca winien dobrze znać trasę przejazdu oraz topografię Miasta Wiedeń. Liczba miejsc pasażerskich w autobusie - nie mniej niż 14 plus kierowca, rok produkcji pojazdu nie wcześniej niż 2005, pojazd musi być w dobrym stanie technicznym i posiadać sprawną klimatyzację. Kierowca winien dysponować (do wglądu) dokumentami potwierdzającymi należyty stan techniczny pojazdu. Na czas przejazdu na trasie Katowice-Wiedeń oraz Wiedeń-Katowice Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty prowiant w postaci kanapek lub bułek (po 2 szt./ osobę w każdą stronę), owoców (np. jabłko, banan, brzoskwinia itp. po 2 szt./ osobę w każdą stronę), kawy i herbaty (po 250 ml/ osobę w każdą stronę) oraz wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej - po 500ml/ osobę w każdą stronę). W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na przyjazd uczestników wizyty na miejsce organizacji Forum do godz. 8.30 w dniu 9 września 2010r. Wykonawca w cenie uwzględni wszystkie elementy składające się na cenę, w szczególności: koszty związane z użytkowaniem dróg publicznych i autostrad oraz parkingów, wynagrodzenie kierowcy, koszty noclegu kierowcy, wyżywienie kierowcy, koszty ewentualnych diet, koszty związane z podstawieniem pojazdu, eksploatacją pojazdu (w tym paliwo), ubezpieczeniem OC i NNW oraz inne koszty wynikające z usługi transportowej. 2) zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem w Wiedniu dla uczestników wizyty, w pokojach jednoosobowych z własną łazienką, w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ***. Hotel musi być położony w promieniu do 10 km od miejsca organizacji forum. Zakwaterowanie w hotelu nastąpi po zakończeniu pierwszego dnia Forum (około godz. 18.00). 3) zorganizowania w dniu 9 września 2010 r., po zakończeniu pierwszego dnia Forum, uroczystej kolacji dla uczestników wizyty poza miejscem ich zakwaterowania. Menu kolacji będzie składać się z następujących części: - zakąski zimne, sałatki (200g/ osobę), - dania ciepłe - dwa dania mięsne i jedno wegetariańskie do wyboru (150g/ osobę), - desery (100g/ osobę), - soki owocowe (300ml/ osobę), - woda mineralna (gazowana i niegazowana - 250ml/ osobę), - kawa i herbata wraz z dodatkami, tj. cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - (300ml/ osobę). Standard lokalu: wyposażenie wnętrza bardzo komfortowe, eleganckie, wykończone z dużym smakiem i profesjonalizmem, kuchnia wyrafinowana i profesjonalna, obsługa kelnerska na wysokim poziomie. Zamawiający nie dopuszcza organizacji kolacji w formie tzw. szwedzkiego stołu. 4) ubezpieczenia uczestników wyjazdu na czas przejazdu i pobytu (w szczególności koszty leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, utraty bagażu podróżnego). 5) zapewnienia opiekuna grupy, który odpowiedzialny będzie za wszelkie sprawy organizacyjne w trakcie wizyty w szczególności formalności związane z zakwaterowaniem uczestników w hotelu oraz uczestnictwem w Forum (odbiór kart uczestnictwa u organizatora Forum). Opiekun grupy będzie towarzyszył uczestnikom wizyty w trakcie realizacji wszystkich jej etapów i odpowiedzialny będzie za nadzór nad przebiegiem wizyty. Opiekun winien legitymować się biegłą znajomością języka niemieckiego. Rejestracja udziału uczestników wyjazdu na Forum oraz pokrycie kosztów z tych związanych zostaną dokonane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 6) przygotowania formularza ankiety oceniającej wizytę studyjną. Formularz ankiety oceniającej opracowany przez Wykonawcę pozwalać będzie na ocenę przez uczestników: a) przydatności przekazanych w trakcie wizyty wiadomości, b) stopnia organizacji wizyty studyjnej, c) sposobu świadczenia usługi. Powyższa ankieta powinna zostać oznaczona obowiązującymi logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt Design Silesia, Działanie 8.2 Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdujących się na stronie internetowej pod adresem: WWW.efs.silesia-region.pl w zakładce dokumenty PO KL. 7) sporządzenia sprawozdania z przebiegu wizyty studyjnej, obejmującego merytoryczne zagadnienia poruszane podczas Forum, oraz dostarczenia go drogą mailową do Zamawiającego, nie później niż 14 dni po zakończeniu wizyty. Zatwierdzone przez Zamawiającego sprawozdanie będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 4. Wykonawca zapewni, aby wizyta studyjna zrealizowana została na wysokim poziomie organizacyjno-logistycznym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 98.13.31.00 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda, polegające na przewozie osób poza granice Polski oraz organizacji noclegów oraz organizacji imprez oraz obsłudze opiekuna grupy. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia i dokumentu, wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt III.3) Wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. Dokumenty i oświadczania, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Wszystkie dołączone dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt III.4.2) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Kancelaria Ogólna p. 164 ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III.3) spełniają łącznie, a warunek braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowane w terminie do dnia 24.09.2010r. z uwzględnieniem poniższych terminów: 1) 9-10 września 2010r. - organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), 2) nie później niż 14 dni po zakończeniu wizyty - sporządzenie sprawozdania z przebiegu wizyty studyjnej, obejmującego merytoryczne zagadnienia poruszane podczas Forum, oraz dostarczenia go drogą mailową do Zamawiającego. 6. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt Design Silesia, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.