eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa samochodu dla potrzeb Straży Miejskiej w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Zabrze: Dostawa samochodu dla potrzeb Straży Miejskiej w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 251050 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Zabrzu, ul. Stalmacha 9, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2712451, fax 032 2712451 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dla potrzeb Straży Miejskiej w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: samochodu - szt. 1 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Samochód powinien posiadać polską homologację i spełniać wymagania określone polskim prawem o ruchu drogowym. Ewentualne zmiany adaptacyjne samochodu nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu bazowego. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił obsługę serwisową oraz naprawy gwarancyjne na terenie miasta Zabrze lub najbliższej okolicy (do 10 km od granic miasta). Do oferty należy dołączyć opis oraz dane techniczne oferowanych samochodów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu / załącznik nr 3 do SIWZ /. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.zabrze.pl/images/stories/Ogloszenia/SIZW-SamochodMaly2007.doc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 41-800 Zabrze, ul. Stalmacha 9, pok. 3 (Sekretariat Straży Miejskiej w Zabrzu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego 41-800 Zabrze, ul. Stalmacha 9, pok. 3 (Sekretariat Straży Miejskiej w Zabrzu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.