Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Lublin: Dostawa mebli dla jednostek PL.
Numer ogłoszenia: 250948 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek PL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1. Dostawa mebli dla Politechniki: Dostawa mebli dla Katedry Podstaw Konstrukcji Maszyn Opis: Dostawa mebli (szafka biurowa lewa 3szt., szafka biurowa prawa 3szt., stolik okolicznościowy 1szt., biurko 1szt., stolik mobilny 1szt.) dla Katedry Podstaw Konstrukcji Maszyn, zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający sam złoży meble, z dostarczonych części. zadanie 2. Dostawa mebli dla Politechniki: Dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja -rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej Opis: Dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja -rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (biurko komputerowe z wysuwaną półką na klawiaturę 1szt., biurko komputerowe bez półki na klawiaturę 1szt., półokrągła dostawka do biurka 2szt., biurko dwuosobowe z wysuwaną półką na klawiaturę i ścianami działowymi 7szt., biurko komputerowe z wysuwaną szufladą i kontenerem na jednostkę komputerową 1szt., szafka na jednostkę komputerową, ruchoma 2szt., szafka ścienna wisząca otwarta 1szt., szafka ruchoma z trzema szufladami 2szt., szafa aktowa 1 szt., szafa aktowa zamykana z pięcioma półkami 5szt., szafa aktowa z 3 półkami zamykana 2szt., krzesło szkolne na stelażu metalowym 15szt., krzesło konferencyjne 22szt., krzesło biurowe z podłokietnikami 2szt., krzesło komputerowe obrotowe z podłokietnikami 3szt.) zadanie 3. Dostawa mebli dla Politechniki: Dostawa i montaż mebli dla Katedry Komputerowego Modelowania i Technologii Obróbki Plastycznej i Wydziału Zarządzania Opis: Dostawa mebli dla Politechniki: Dostawa i montaż mebli dla Katedry Komputerowego Modelowania i Technologii Obróbki Plastycznej i Wydziału Zarządzania zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (biurko proste 120x80x73,5 - 1 szt, biurko proste 140x80x73,5 - 1 szt, płyta łącząca z nogą 1szt, kontener mobilny 3 szuflady 2 szt, szuflada pod klawiaturę 1 szt, nadstawka na biurko 1 szt, regał ubraniowy 1 szt, regał aktowy półotwarty 1szt, regał aktowy zamknięty 1 szt, regał otwarty 1szt, komoda zamknięta 1szt, stolik 1szt : biurko w kolorze jasny brąz 4 szt).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - prawidłowo złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ze szczególnym uwzględnieniem punktu 4d 3.Oświadczenie o podwykonawstwie - Wykonawca zobowiązany jest wskazać czy, ewentualnie które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Zamawiający zobowiązany jest wypełnić tabelę Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, w szczególności podać ceny jednostkowe. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia ma charakter informacyjny!.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A /5
20-618 Lublin
fax: (81) 538 43 72
mail: bzp@pollub.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie 2 finansowane w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja -rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej, nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-108/08-00.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





