To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Mińsk Mazowiecki: Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry
i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki
z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia. Działania odbywać
się będą w ramach projektu Wsparcie na starcie
Numer ogłoszenia: 250920 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186666 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia. Działania odbywać się będą w ramach projektu Wsparcie na starcie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 10 odrębnych części (zadań): Zadanie nr 1 Kurs Księgowość wspomagana techniką komputerową (120 godzin przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym/popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w księgowości a wiążą z nim swój dalszy rozwój zawodowy. Minimalny zakres tematyczny kursu: System finansowo - księgowy- Rewizor i Symfonia Formy działalności gospodarczej Podstawowe zagadnienia prawa podatkowego Podstawowe zagadnienia prawa pracy Podstawowe zagadnienia ubezpieczeń społecznych Zasady rachunkowości Komputerowa Księga Przychodów i Rozchodów - Rachmistrz Dokumentacja Zus - Płatnik i Płatnik - Przekaz Elektroniczny Arkusz kalkulacyjny EXCEL w księgowości Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. Wykonawca musi zapewnić w trakcie kursu warunki nauki i pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć (pod względem wielkości sal i wyposażenia) z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką. Każdy uczestnik/uczestniczka musi mieć dostęp do podstawowych urządzeń i sprzętu (krzesło, stół) oraz do innego sprzętu wykorzystywanego w trakcie uczestnictwa w kursie - komputera z odpowiednim oprogramowaniem. Zadanie nr 2 Kurs Kadry i płace (90 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 5 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. Kurs powinien obejmować organizację komórki ds. kadrowych, wybrane zagadnienia z prawa pracy, wybrane zagadnienia z bhp, organizację komórki ds. płac, systemy wynagradzania, listy płac, obsługa kadrowo-płacowych programów komputerowych-program Płatnik i Symfonia. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z ww. zagadnieniami. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. Zadanie nr 3 Kurs obsługi programu Auto-CAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają podstawową lub na poziomie średnim wiedzę z zakresu obsługi komputera. Kurs powinien obejmować trzy stopnie zaawansowania, po każdym z nich wydawane powinny być certyfikaty ukończenia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw i zaawansowanej obsługi programu graficznego AUTOCAD (III stopnie), przygotowuje do samodzielnego wykonywania dokumentacji z wykorzystaniem programu. Program powinien obejmować m.in.: wprowadzenie do środowiska pracy, wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie geometrii dwuwymiarowej, techniki konstrukcyjne, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowanie, bloki, obrazy rastowe, wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru, wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej, system współrzędnych 3D, modele bryłowe, wprowadzenie do wizualizacji. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu Zadanie nr 4 Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych (60 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym/popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadająca na poziomie średnim wiedzę z zakresu obsługi komputera. Minimalny zakres tematyczny kursu: - podstawy języka HTML i tworzenie strony www; - listy, znaki specjalne, wskaźniki i odnośniki; - wewnętrzne odwołania w tworzonym dokumencie; - wstawianie grafiki do dokumentu; - tabele i ramki na stronach www; - tła, rolety, znaki wodne, dźwięk na stronach www; - zasady tworzenia formularzy HTML; - ćwiczenia z pocztą elektroniczną - zakładanie skrzynki e-mail; - konfiguracja Outlook Express; - zasady publikowania swojego serwisu informacyjnego na serwerze Internetowym; - tworzenie stron www z wykorzystaniem wybranych aplikacji; Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Każda osoba powinna mieć zapewnione do dyspozycji własne stanowisko komputerowe. Zadanie nr 5 Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office (40 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie popołudniowym bądź weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu mają podstawową wiedzę na temat obsługi/pracy przy komputerze. Minimalny zakres tematyczny kursu: - obsługa programów biurowych Microsoft Office, w szczególności MS Word, MS Excel i Power Point, MS Outlook Express - tworzenie plików PDF; - obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner, kopiarka. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Każda osoba powinna mieć zapewnione do dyspozycji własne stanowisko komputerowe. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. Zadanie nr 6 Kurs Obsługa kasy fiskalnej (30 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie wieczorowym bądź weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z obsługą kasy fiskalnej. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia: podstawowe akty prawne dotyczące kasy fiskalnej, organizacja pracy kasjera, odpowiedzialność materialna, kody kreskowe, podatek od wartości dodanej, nauka fakturowania, ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu obsługi kas fiskalnych zgodnie ze wzorem MEN. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. Zadanie nr 7 Kurs fryzjerstwa (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 4 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien zostać przeprowadzony w oparciu o program zgodny z Rozporządzeniem MENiS z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., nr 31, poz. 216). Ponadto przy opracowaniu programu należy wykorzystać Standardy Kwalifikacji Zawodowych opracowanych dla zawodu fryzjer, dostępne w Bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program powinien zostać podzielony na część teoretyczną i praktyczną. Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewnioną odzież ochronną w zależności od rodzaju ćwiczeń oraz zestaw podstawowych narzędzi fryzjerskich do wykonywania ćwiczeń w postaci co najmniej: główki fryzjerskiej, narzędzi fryzjerskich (nożyczki, grzebienie, szczotki, suszarki), zestaw środków do pielęgnacji włosów, zestaw środków do stylizacji włosów, zestaw do farbowania włosów (m.in. farby, miseczki plastikowe do rozrabiania farb, pędzelki do nakładania farb itp.), inne środki i urządzenia niezbędne do wykonywania na włosach ćwiczeń, która przewidziane są w programie. Zadanie nr 8 Kurs Kosmetyka z elementami wizażu (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 8 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program szkolenia powinien być zgodny z aktualnymi standardami kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą osoby nie posiadające doświadczenia w pracy jako kosmetyczka. Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewnioną odzież ochronną w zależności od rodzaju ćwiczeń oraz zestaw podstawowych narzędzi i kosmetyków niezbędnych do wykonywania ćwiczeń. Zadanie nr 9 Kurs Stylizacji paznokci (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien być skierowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoja drogę w kierunku pracy w zawodzie stylisty paznokci. Program powinien obejmować manicure, pedicure, przedłużanie paznokci oraz wzornictwo lakierowe i aplikacje ozdób. Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewniony zestaw podstawowych narzędzi i kosmetyków niezbędnych do wykonywania ćwiczeń. Zadanie nr 10 Kurs Masażu I stopnia (80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien być skierowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoja drogę w kierunku pracy w zawodzie. Program powinien obejmować anatomię i fizjologię człowieka, teorię i praktykę masażu klasycznego, wskazania i przeciwwskazania do masażu. B. Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. C. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu. D. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: a) napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), b) suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.), c) 1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku. E. Miejscem wykonywania usług będzie miasto Mińsk Mazowiecki lub inne miasto w województwie mazowieckim posiadające bezpośrednie połączenie międzymiastowe (PKP, PKS) relacji Mińsk Mazowiecki - miejsce wykonania usługi. Dojazd do miejsca kursu nie może przekraczać 2 godzin zegarowych ww. środkami transportu w jedną stronę. F. W trakcie kursu uczestnicy/uczestniczki otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy materiały szkoleniowe (skrypt i długopis). G. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 11 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm) tj.: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. H. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. I. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w rozdziale X SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Wsparcie na starcie współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Księgowość wspomagana techniką komputerową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8394,00
Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18402,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs Kadry i płace
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6995,00
Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12275,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs obsługi programu Auto-CAD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABCAD Krzysztof Zawartka, ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4164,00
Oferta z najniższą ceną: 4164,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5980,00
Oferta z najniższą ceną: 4100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASAP24 s. c Grzegorz Pośpieszczyk, Marcin Stachura, Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5900,00
Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Kurs Obsługa kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Zdrowia Izabela Łajs, ul. Głowna 81, 95-020 Justynów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3750,00
Oferta z najniższą ceną: 3750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Kurs fryzjerstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Szkoleń Prestige Agnieszka Hetmanowska, Al. Krakowska 111, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5856,00
Oferta z najniższą ceną: 5596,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Kurs Kosmetyka z elementami wizażu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Zdrowia Izabela Łajs, ul. Głowna 81, 95-020 Justynów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11192,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Kurs Stylizacji paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3540,00
Oferta z najniższą ceną: 3540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8286,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Kurs masażu I stopnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 889,00
Oferta z najniższą ceną: 889,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 10+674 do km 11+025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 10+674 do km 11+025
- Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z podłączeniem w celu wykonania zasilania rezerwowego dla potrzeb Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji stanowiącej zabudowę wielorodzinną w miejscowości Zbuczyn."
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia w zakresie planowania przestrzennego w rewitalizacji dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.