eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa urządzenia do druku past różnego rodzaju na podłożach ceramicznych utwardzonych jak i w stanie Green tape.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Wrocław: Dostawa urządzenia do druku past różnego rodzaju na podłożach ceramicznych utwardzonych jak i w stanie Green tape.
Numer ogłoszenia: 25088 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki, ul. Janiszewskiego 11/17, 50-372 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3202594, 3202514, fax 0-71 3283504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do druku past różnego rodzaju na podłożach ceramicznych utwardzonych jak i w stanie Green tape..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ma być urządzenie do precyzyjnego nanoszenia metodą sitodruku na podłoża ceramiczne utwardzone jak i folie LTCC w stanie green tape past używanych w technologii grubowarstwowej. Urządzenie powinno być automatyczne i mieć możliwość pełnego sterowania parametrami procesu z poziomu komputera sterującego, wchodzącego w skład sitodrukarki. Ruchomy, precyzyjny stolik wysuwany na zewnątrz powinien posiadać blat z materiału umożliwiającego nadruk na podłożach utwardzonych jak i na ceramice w formie green tape lub dwa blaty odpowiednie do każdego z materiałów. Urządzenie powinno posiadać zintegrowany system regulowanego podciśnienia utrzymujący podłoża na miejscu oraz wspomagający wypełnianie i metalizację otworów (via). Parametry techniczne w specyfikacji technicznej zał. 3 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji gospodarczej. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. muszą wykazać się: - co najmniej dwóch dostaw podobnych technicznie urządzeń o wartości minimum 300 tys. zł. (brutto) każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają: - rachunek w banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej i przedstawią informacje potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na 300 tys. zł: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1. 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki o których mowa w pkt IV.4 SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ). 4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). 7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zgodnie z pkt. V c do SIWZ), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) wzór umowy stanowiący zał. nr 5. 9.Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Pełny opis techniczny oferowanego urządzenia, wykazujący spełnienie wymagań specyfikacji technicznej (załącznik nr 3 do SIWZ), wskazujący producenta oraz model,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. długość okresu gwarancji - 15
  • 3. dodatkowego wyposażenia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki Politechnika Wrocławska ul. Janiszewskiego 11/17, 50-372 Wrocław fax 0713283504. tel. 0713202594 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki Politechnika Wrocławska ul. Janiszewskiego 11/17, 50-372 Wrocław bud. C2 pok. 210 fax 0713283504. tel. 0713202594 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.