Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Warszawa: Dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
Numer ogłoszenia: 250488 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich z podziałem na 14 części (zadań): zadanie nr 1 - dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000 i 4x4; zadanie nr 2 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10; zadanie nr 3 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y P; zadanie nr 4 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ; zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360; zadanie nr 6 - dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN KLAJF69ZEWK214498; zadanie nr 7 - dostawa ogumienie do samochodów osobowych; zadanie nr 8 - dostawa ogumienia - opona 8.25 R20; zadanie nr 9 - dostawa ogumienia - opona 14.00 R20; zadanie nr 10 - dostawa ogumienia - opona 10.00 R22,5; zadanie nr 11 - dostawa ogumienia - opona 445/65 R22,5; zadanie nr 12 - dostawa kratek nawiewu powietrza; zadanie nr 13 - dostawa podnośników samochodowych; zadanie nr 14 - dostawa sprzętu do wywarzania kół (montażownica).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.21.00-0, 34.32.41.00-5, 34.32.62.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 10 750,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych); zadanie 2 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych); zadanie 3 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych); zadanie 4 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 5 - 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych); zadanie 6 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); zadanie 7 - 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); zadanie 8 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych); zadanie 9 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych); zadanie 10 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie 11 - 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); zadanie 12 - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych); zadanie 13 - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych); zadanie 14 - 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dalej Zabezpieczenie, na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - dotyczy zadań 8 - 11. 4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj. : 1.Wykonawca powinien posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie, przetłumaczoną na język polski - dotyczy zadań 8 - 11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1. aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie, przetłumaczoną na język polski - dotyczy zadań 8 - 11.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. wystąpienia siły wyższej - zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: - terminu realizacji umowy; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000i 4x4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000i 4x4 w niżej wymienionych ilościach: 1. PODPORA WAŁU KPL. - 2 SZT 2. SPRZĘGŁO KPL - 1 SZT 3. PIÓRO WYCIERACZKI - 20 SZT 4. TARCZA SPRZĘGŁA 240 - 1 SZT 5. DOCISK SPRZĘGŁA - 1 SZT 6. KOŃCÓWKA DRĄŻKA PRAWA - 4 SZT 7. POMPA HAMULCOWA KPL. - 1 SZT 8. KLOCKI HAMULCOWE Z PRZEWODEM KPL. NA OŚ - 3 KPL 9. POMPA WSPOMAGANIA - 1 SZT 10. LUSTERKO LEWE ZEWN. KPL. - 4 SZT 11. LUSTERKO PRAWE ZEWN. KPL. 3 SZT 12. POMPA ZASILAJĄCA KPL. - 2 SZT 13. ALTERNATOR A124-55D Z KOŁEM PASOWYM - 2 SZT 14. ŚWIECA ŻAROWA - 4 SZT 15. ROZRUSZNIK 12V - 1 SZT 16. ELEKTROWŁĄCZNIK ROZRUSZNIKA - 2 SZT 17. REGULATOR NAPIĘCIA ALTERNATORA - 1 SZT 18. PRZEWÓD CHŁODNICY GÓRNY - 2 SZT 19. PASEK KLINOWY POMPY WODY - 3 SZT 20. PASEK ROZRZĄDU - 2 SZT 21. PASEK ROZRZĄDU Andoria - 2 SZT 22. ŁOŻYSKO OPOROWE SPRZĘGŁA - 1 SZT 23. USZCZELKA KOLEKTORA WYLOT. - 5 SZT 24. USZCZELKA MISY OLEJU KPL. - 2 SZT 25. LINKA SPRZĘGŁA - 5 SZT 26. ROLKA NAPINAJĄCA PASEK - 1 SZT 27. WŁĄCZNIK ZAPŁONU - 2 SZT 28. AMORTYZATOR PRZEDNI - 8 SZT 29. AMORTYZATOR TYLNY - 2 SZT 30. KRZYŻAK WAŁU NAPĘDOWEGO Z ŁOŻYSKAMI - 6 SZT 31. SZCZĘKI HAMULCOWE Z REGULATOREM KPL. NA JEDNĄ STRONĘ OSI - 2 SZT. 32. LINKA HAMULCOWA - 10 SZT 33. FELGA TARCZA KOŁA 15 CZARNA - 8 SZT 34. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM - 2 SZT 35. KLOCKI HAMULCOWE KPL. NA OŚ - 3 KPL 36. PIÓRO WYCIERACZKI 350 mm - 6 SZT 37. ZESTAW NAPRAWCZY ZWROTNICY Z ŁOŻYSKIEM - 6 SZT 38. KOREK WLEWU OLEJU Z USZCZELKĄ- 5 SZT 39. TŁUMIK WYDECHU - 2 SZT 40. KPL. USZCZELEK MISKI OLEJOWEJ - 3 KPL 41. PODUSZKA ZAWIESZENIA SKRZYNI BIEGÓW TYŁ - 8 SZT 42. PODKŁADKA REGULACYJNA ZWROTNICY ANDORIA - 2 SZT 43. WYŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH - 4 SZT 44. PODUSZKA ZAWIESZENIA SILNIKA PRZÓD - 8 SZT 45. KOŁPAK 173102010 KÓŁ JEZDNYCH CZARNY DO FELGI - 6 SZT 46. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU - 3 SZT 47. NAPINACZ KPL. - 1 SZT 48. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU 4 STYK - 2 SZT 49. WŁĄCZNIK ZAPŁONU kostka czteroprzew - 2 SZT 50. PASEK ZĘBATY - 1 SZT 51. PASEK WIELOROWKOWY - 2 SZT 52. NAPINACZ KPL. - 1 SZT 53. LAMPA TYLNA ZESPOLONA LEWA KPL. - 2 SZT 54. LAMPA TYLNA ZESPOLONA PRAWA KPL. 2 - SZT 55. RESOR TYLNY KPL. HONKER 4X4 - 2 SZT 56. RESOR PRZEDNI KPL. HONKER 4X4 - 2 SZT 57. AMORTYZATOR TYLNY HONKER 4X4 - 2 SZT 58. AMORTYZATOR PRZEDNI HONKER 4X4 - 2 SZT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10 w niżej wymienionych ilościach: 1. Pasek klinowy - 1 szt. 2. Pióro wycieraka AUTOSAN H10 - 10 kpl. 3. Pasek klinowy 13,4x10,7x1520 - 8 szt. 4. Amortyzator Amstrong przedniego zawieszenia - 2 szt. 5. Sworzeń resoru tył - 6 szt. 6. Sworzeń resoru górny przód - 4 szt. 7. Sworzeń resoru przedniego dolny - 2 szt. 8. Tuleja resoru przód - 4 szt. 9. Tuleja resoru tylnego - 4 szt. 10. Wieszak resoru przedn. kompletny - 2 szt. 11. Wieszak resoru tylnego kompletny - 2 szt. 12. Wspornik resoru tylnego - przed. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y/P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y/P w niżej wymienionych ilościach: 1. Lampa tylna lewa (L) Iveco Eurocargo - 2 szt. 2. Lampa tylna prawa (P) Iveco Eurocargonr - 2 szt. 3. Klosz lampy tylnej L i P Iveco Eurocargo - 4 szt. 4. Przedłużka zaworu pompowania kół L=132,5mm Iveco Eurocargo - 20 szt. 5. Filtr oleju Iveco Eurocargo - 12 szt. 6. Filtr paliwa Iveco Eurocargo -24 szt. 7. Filtr powietrza Iveco Eurocargo - 12 szt. 8. Filtr mocznikowy (Ad-Blue) Iveco Eurocargo - 12 szt. 9. Wkład filta powietrza systemu pneumatycznego Iveco Eurocargo - 6 szt. 10. Uszczelka pokrywy zaworowej Iveco Eurocargo - 4 szt. 11. Uszczelniacz wału głównego (rozrząd) Iveco Eurocargo Elring - 3 szt. 12. Uszczelniacz wału głównego (sprzęgło) Iveco Eurocargo Elring - 3 szt. 13. Uszczelka miski olejowej Iveco Eurocargo - 2 szt. 14. Czujnik ciśnienia oleju Iveco Eurocargo Bosch - 2 szt. 15. Chłodnica intercoolera Iveco Eurocargo - 1 szt. 16. Pasek napędu alternatora i klimatyzacji 8PK1688 Iveco Eurocargo - 4 szt. 17. Wtryskiwacz elektryczny Iveco Eurocargo - 6 szt. 18. Uszczelniacz wtryskiwacza (oring) Iveco Eurocargo - 6 szt. 19. Podkładka wtryskiwacza Iveco Eurocargo - 6 szt. 20. Sprzęgło kpl. Iveco Eurocargo - 1 szt. 21. Tarcza hamulcowa przednia Iveco Eurocargo - 8 szt. 22. Klocki hamulcowe przód kpl. na oś Iveco Eurocargo - 6 kpl 23. Zacisk hamulcowy kpl. przedni (L/P) Iveco Eurocargo - 2 szt. 24. Tarcza hamulcowa tyłna Iveco Eurocargo - 4 szt. 25. Klocki hamulcowe tył kpl. na oś Iveco Eurocargo (Beral) - 6 kpl 26. Zawór powietrzny rozdzielczy Iveco Eurocargo - 2 szt. 27. Zawór przeciwblokujący Knorr Iveco Eurocargo nr katal. - 1 szt. 28. Końcówka drążka kierowniczego L Iveco Eurocargo - 4 szt. 29. Końcówka drążka kierowniczego P Iveco Eurocargo - 4 szt. 30. Drążek kierowniczy środkowy Iveco Eurocargo - 2 szt. 31. Amortyzator przedni L Iveco Eurocargo - 2 szt. 32. Amortyzator przedni P Iveco Eurocargo - 2 szt. 33. Amortyzator tylny L Iveco Eurocargo - 2 szt. 34. Amortyzator tylny P Iveco Eurocargo - 2 szt. 35. Sprzęgło wentylatora Iveco Eurocargo - 1 szt. 36. Termostat Iveco Eurocargo - 3 szt. 37. Czujnik temperatury płynu chłodzącego Iveco Eurocargo - 3 szt. 38. Czujnik ciśnienia doładowana Iveco Eurocargo - 2 szt. 39. Czujnik impulsów wału korbowego Iveco Eurocargo - 3 szt. 40. Pompa wysokiego ciśnienia (Common-Rail) Iveco Eurocargo - 1 szt. 41. Sprężarka klimatyzacji Iveco Eurocargo - 1 szt. 42. Parownik klimatyzacji Iveco Eurocargo - 1 szt. 43. Pióro wycieraczki przedniej kierowcy Iveco Eurocargo Valeo - 12 szt. 44. Lusterko dodatkowe Iveco Eurocargo - 2 szt. 45. Pompa przechyłowa kabiny Iveco Eurocargo - 1 szt. 46. Zawór zawieszenia kabiny Iveco Eurocargo - 2 szt. 47. Podnośnik szyby lewej (kierowcy) Iveco Eurocargo - 2 szt. 48. Podnośnik szyby prawej (pasażera) Iveco Eurocargo - 2 szt. 49. Lampa przednia (P) Iveco Stralis - 2 szt. 50. Lampa przednia (L) Iveco Stralis - 2 szt. 51. Lampa obrysowa dolna (L) (kierunkowskaz narożnik zderzaka) Iveco Stralis - 6 szt. 52. Lampa obrysowa dolna (P) (kierunkowskaz narożnik zderzaka) Iveco Stralis - 6 szt. 53. Pióro wycieraczki (650MM) Iveco Stralis - 16 szt. 54. Lusterko wsteczne podwójne (L) (podgrzewane, ster. elektr.) Iveco Stralis - 1 szt. 55. Lusterko wsteczne podwójne (P) (podgrzewane, ster. elektr.) Iveco Stralis - 1 szt. 56. Lusterko prawe (pojedyncze dojazdowe 24V zewnętrzne kabiny 232x136mm) Iveco Stralis - 2 szt. 57. Rozrusznik 24V 4.5KW Iveco Stralis - 1 szt. 58. Sprzęgło kpl. Iveco Stralis - 1 szt. 59. Pompka sprzęgła Iveco Stralis - 2 szt. 60. Podpora wału napędowego Iveco Stralis - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ w nizej wymienionych ilościach: 1. OSUSZACZ POWIETRZA JELCZ/STAR 944 - 4 SZT. 2. LUSTERKO WSTECZNE LEWE JELCZ - 2 SZT. 3. PIÓRO WYCIERACZKI JELCZ - 6 SZT. 4. CYLINDER HAMULCOWY - 4 SZT. 5. CYLINDER SPRZĘGŁA - 1 SZT. 6. KLOSZ LAMPY ZESPOLONEJ TYŁ (LEWY) - 2 SZT. 7. KLOSZ LAMPY ZESPOLONEJ TYŁ (PRAWY) - 2 SZT. 8. LAMPA TYLNA LEWA - 2 SZT. 9. LAMPA TYLNA PRAWA - 2 SZT. 10. LUSTERKO LEWE - 2 SZT. 11. LUSTERKO LEWE ZE WSPOR. - 2 SZT. 12. MIESZALNIK (zbiornik paliwa) - 1 SZT. 13. ODŁĄCZNIK AKUMULATORA - 1 SZT. 14. POMPA SPRZĘGŁA - 1 SZT. 15. POMPA ZASILAJĄCA - 1 SZT. 16. PRZEGUB KULOWY - 2 SZT. 17. PRZEŁĄCZNIK AKUMULATORÓW - 1 SZT. 18. PRZERYWACZ KIERUNKOWSKAZÓW - 1 SZT. 19. PRZEWÓD OLEJOWY SPRĘŻARKI - 3 SZT. 20. REGULATOR NAPIĘCIA - 1 SZT. 21. ROZRUSZNIK R-10C KPL.- 1 SZT. 22. SZCZĘKA HAMULCOWA PRZED. - 8 SZT. 23. TARCZA SPRZĘGŁA - 1 SZT. 24. PRZEWÓD ŚCIEKOW. SPRĘŻARKI - 2 SZT. 25. USZCZELKA POD GŁOWICĘ - 2 SZT. 26. USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY- 6 SZT. 27. WŁĄCZNIK WE-10A - 2 SZT. 28. ZESPÓŁ SPRZĘGAJĄCY - 1 SZT. 29. LUSTERKO PRAWE - 3 SZT. 30. WYŁĄCZNIK GŁÓWNY AKUMULATORA E-1032 ETA 24V - 1 SZT. 31. PIÓRO WYCIERAKA - 6 SZT. 32. LUSTERKO ZEWNĘTRZNE MAŁE - 2 SZT. 33. SPRĘŻARKA KPL. - 1 SZT. 34. PIÓRO WYCIERAKA - 4 SZT. 35. POMPA WODY (ZF) - 1 SZT. 36. SZCZĘKA HAMULCOWA - 12 SZT. 37. REFLEKTOR (DROGOWY) ZEWN. - 2 SZT. 38. REFLEKTOR (MIJANIA) - 2 SZT. 39. PRZEWÓD OLEJOWY - 1 SZT. 40. REGULATOR CIŚNIENIA - 1 SZT. 41. PIÓRO WYCIERACZKI - 2 SZT. 42. PIÓRO WYCIERACZKI - 15 SZT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360 w nizej wymienionych ilościach: 1. PIÓRO WYCIERACZKI 415 MM- 8 SZT. 2. LAMPA POZYCYJNO-KIERUNKOWA LEWA - 4 SZT. 3. LAMPA POZYCYJNO-KIERUNKOWA PRAWA - 4 SZT. 4. LAMPA PRZEDNIA REFLEKTOR LEWY KPL. METAL - 3 SZT. 5. LAMPA PRZEDNIA REFLEKTOR PRAWY KPL. METAL - 3 SZT. 6. LAMPA TYLNA LEWA ZESPOLONA Z PODŚWIETLENIEM TABLICY REJESTRACYJNEJ- 4 SZT. 7. LAMPA TYLNA PRAWA ZESPOLONA - 4 SZT. 8. PASEK KLINOWY 13,4X10,7X1503- 4 SZT. 9. REFLEKTOR ROBOCZY UNIWERSALNY OKRĄGŁY NA ŻARÓWKĘ H3 12V55W DO URSUS C-360 I U-904 - 4 SZT. 10. ELEMENT OPTYCZNY REFLEKTORA PRZÓD URSUS U-904 - 2 SZT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN: KLAJF69ZEWK214498.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN: KLAJF69ZEWK214498 w niżej wymienionych ilościach: 1.WAHACZ PRZEDNI L - 1 SZT. 2. WAHACZ PRZEDNI P -1 SZT. 3. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA PRZEDNIA L (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 4. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA PRZEDNIA P (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 5. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA TYNA L (RESOR PIÓROWY) -1 SZT. 6. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA TYLNA P (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 7. GRUMA STABILIZATORA PRZEDNIEGO - 2 SZT. 8. GRUMA STABILIZATORA TYLNEGO - 2 SZT. 9. ŁĄCZNIKI DRĄŻKA STABILIZATORA PRZEDNI L - 2 SZT. 10. ŁĄCZNIKI DRĄŻKA STABILIZATORA PRZEDNI P - 2 SZT. 11. SWORZEŃ WAHACZA L - 1 SZT. 12. SWORZEŃ WAHACZA P - 1 SZT. 13. AMORTYZATOR PRZEDNI L - 1 SZT. 14. AMORTYZATOR PRZEDNI P - 1 SZT. 15. AMORTYZATOR TYLNY L - 1 SZT. 16. AMORTYZATOR TYLNY P - 1 SZT. 17. KPL.NAPRAWCZY MOCOWANIA AMORTYZATORA PRZEDNIEGO- 2 KPL. 18. KPL.NAPRAWCZY MOCOWANIA AMORTYZATORA TYLNEGO W UKOMPLETOWANIU - 2 KPL. 19. OSŁONA GUMOWA AMORTYZATORA TYLNEGO - 2 SZT. 20. TARCZE HAMULCOWE PRZEDNIE - 2 SZT. 21. KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE NA OŚ - 1 KPL. 22. ZACISK HAMULCOWY PRZEDNI L - 1 SZT. 23. ZACISK HAMULCOWY PRZEDNI P- 1 SZT. 24. TARCZE HAMULCOWE TYLNE - 1 SZT. 25. KLOCKI HAMULCOWE TYLNE KPL NA OŚ - 2 KPL. 26. ZACISK HAMULCOWY TYLNY L - 1 SZT. 27. ZACISK HAMULCOWY TYLNY P - 1 SZT. 28. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO - 2 SZT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ogumienie do samochodów osobowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienie do samochodów osobowych w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA LETNIA 185/65R14 86H DO DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX - 5 SZT. 2. OPONA LETNIA 225/50R17 98W DO OPEL OMEGA 3.0B - 4 SZT. 3. OPONA ZIMOWA 215/60R17 96H DO OPEL OMEGA 3.0B - 4 SZT. 4. ALUFELGA 17 W KOLORZE SREBRNYM, PIĘCIORAMIENNA DO OPEL OMEGA 3.0 B 155KV Z 1998 R. - 4 SZT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA OGUMIENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 8.25 R20 nie mniej niż 14 PR Tubee, radialna - 21 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa ogumienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 14.00 R20 Tubless, radialna - 28 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa ogumienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 10.00 R22,5 Tubless, radialna - 28 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa ogumienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 445/65 R22,5 Tubless, radialna - 35 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa kratek nawiewu powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kratek nawiewu powietrza w niżej wymienionych ilościach: 1. Kratka nawiewu powietrza do samochodu Opel Vivaro - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa podnośników samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podnośników samochodowych w ilości - 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzętu do wywarzania kół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wywarzania kół (montażownica) w ilości - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.