eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Warszawa: Dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
Numer ogłoszenia: 250488 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesoria do pojazdów i silników do nich z podziałem na 14 części (zadań): zadanie nr 1 - dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000 i 4x4; zadanie nr 2 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10; zadanie nr 3 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y P; zadanie nr 4 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ; zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360; zadanie nr 6 - dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN KLAJF69ZEWK214498; zadanie nr 7 - dostawa ogumienie do samochodów osobowych; zadanie nr 8 - dostawa ogumienia - opona 8.25 R20; zadanie nr 9 - dostawa ogumienia - opona 14.00 R20; zadanie nr 10 - dostawa ogumienia - opona 10.00 R22,5; zadanie nr 11 - dostawa ogumienia - opona 445/65 R22,5; zadanie nr 12 - dostawa kratek nawiewu powietrza; zadanie nr 13 - dostawa podnośników samochodowych; zadanie nr 14 - dostawa sprzętu do wywarzania kół (montażownica).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.21.00-0, 34.32.41.00-5, 34.32.62.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 10 750,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych); zadanie 2 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych); zadanie 3 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych); zadanie 4 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 5 - 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych); zadanie 6 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); zadanie 7 - 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); zadanie 8 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych); zadanie 9 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych); zadanie 10 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie 11 - 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); zadanie 12 - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych); zadanie 13 - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych); zadanie 14 - 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dalej Zabezpieczenie, na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - dotyczy zadań 8 - 11. 4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj. : 1.Wykonawca powinien posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie, przetłumaczoną na język polski - dotyczy zadań 8 - 11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1. aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie, przetłumaczoną na język polski - dotyczy zadań 8 - 11.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. wystąpienia siły wyższej - zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: - terminu realizacji umowy; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000i 4x4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do pojazdów marki LUBLIN II i III oraz HONKER 2000i 4x4 w niżej wymienionych ilościach: 1. PODPORA WAŁU KPL. - 2 SZT 2. SPRZĘGŁO KPL - 1 SZT 3. PIÓRO WYCIERACZKI - 20 SZT 4. TARCZA SPRZĘGŁA 240 - 1 SZT 5. DOCISK SPRZĘGŁA - 1 SZT 6. KOŃCÓWKA DRĄŻKA PRAWA - 4 SZT 7. POMPA HAMULCOWA KPL. - 1 SZT 8. KLOCKI HAMULCOWE Z PRZEWODEM KPL. NA OŚ - 3 KPL 9. POMPA WSPOMAGANIA - 1 SZT 10. LUSTERKO LEWE ZEWN. KPL. - 4 SZT 11. LUSTERKO PRAWE ZEWN. KPL. 3 SZT 12. POMPA ZASILAJĄCA KPL. - 2 SZT 13. ALTERNATOR A124-55D Z KOŁEM PASOWYM - 2 SZT 14. ŚWIECA ŻAROWA - 4 SZT 15. ROZRUSZNIK 12V - 1 SZT 16. ELEKTROWŁĄCZNIK ROZRUSZNIKA - 2 SZT 17. REGULATOR NAPIĘCIA ALTERNATORA - 1 SZT 18. PRZEWÓD CHŁODNICY GÓRNY - 2 SZT 19. PASEK KLINOWY POMPY WODY - 3 SZT 20. PASEK ROZRZĄDU - 2 SZT 21. PASEK ROZRZĄDU Andoria - 2 SZT 22. ŁOŻYSKO OPOROWE SPRZĘGŁA - 1 SZT 23. USZCZELKA KOLEKTORA WYLOT. - 5 SZT 24. USZCZELKA MISY OLEJU KPL. - 2 SZT 25. LINKA SPRZĘGŁA - 5 SZT 26. ROLKA NAPINAJĄCA PASEK - 1 SZT 27. WŁĄCZNIK ZAPŁONU - 2 SZT 28. AMORTYZATOR PRZEDNI - 8 SZT 29. AMORTYZATOR TYLNY - 2 SZT 30. KRZYŻAK WAŁU NAPĘDOWEGO Z ŁOŻYSKAMI - 6 SZT 31. SZCZĘKI HAMULCOWE Z REGULATOREM KPL. NA JEDNĄ STRONĘ OSI - 2 SZT. 32. LINKA HAMULCOWA - 10 SZT 33. FELGA TARCZA KOŁA 15 CZARNA - 8 SZT 34. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM - 2 SZT 35. KLOCKI HAMULCOWE KPL. NA OŚ - 3 KPL 36. PIÓRO WYCIERACZKI 350 mm - 6 SZT 37. ZESTAW NAPRAWCZY ZWROTNICY Z ŁOŻYSKIEM - 6 SZT 38. KOREK WLEWU OLEJU Z USZCZELKĄ- 5 SZT 39. TŁUMIK WYDECHU - 2 SZT 40. KPL. USZCZELEK MISKI OLEJOWEJ - 3 KPL 41. PODUSZKA ZAWIESZENIA SKRZYNI BIEGÓW TYŁ - 8 SZT 42. PODKŁADKA REGULACYJNA ZWROTNICY ANDORIA - 2 SZT 43. WYŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH - 4 SZT 44. PODUSZKA ZAWIESZENIA SILNIKA PRZÓD - 8 SZT 45. KOŁPAK 173102010 KÓŁ JEZDNYCH CZARNY DO FELGI - 6 SZT 46. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU - 3 SZT 47. NAPINACZ KPL. - 1 SZT 48. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU 4 STYK - 2 SZT 49. WŁĄCZNIK ZAPŁONU kostka czteroprzew - 2 SZT 50. PASEK ZĘBATY - 1 SZT 51. PASEK WIELOROWKOWY - 2 SZT 52. NAPINACZ KPL. - 1 SZT 53. LAMPA TYLNA ZESPOLONA LEWA KPL. - 2 SZT 54. LAMPA TYLNA ZESPOLONA PRAWA KPL. 2 - SZT 55. RESOR TYLNY KPL. HONKER 4X4 - 2 SZT 56. RESOR PRZEDNI KPL. HONKER 4X4 - 2 SZT 57. AMORTYZATOR TYLNY HONKER 4X4 - 2 SZT 58. AMORTYZATOR PRZEDNI HONKER 4X4 - 2 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki AUTOSAN H9-20 i H10 w niżej wymienionych ilościach: 1. Pasek klinowy - 1 szt. 2. Pióro wycieraka AUTOSAN H10 - 10 kpl. 3. Pasek klinowy 13,4x10,7x1520 - 8 szt. 4. Amortyzator Amstrong przedniego zawieszenia - 2 szt. 5. Sworzeń resoru tył - 6 szt. 6. Sworzeń resoru górny przód - 4 szt. 7. Sworzeń resoru przedniego dolny - 2 szt. 8. Tuleja resoru przód - 4 szt. 9. Tuleja resoru tylnego - 4 szt. 10. Wieszak resoru przedn. kompletny - 2 szt. 11. Wieszak resoru tylnego kompletny - 2 szt. 12. Wspornik resoru tylnego - przed. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y/P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO Eurocargo ML160E25 i Stralis AT260S 36Y/P w niżej wymienionych ilościach: 1. Lampa tylna lewa (L) Iveco Eurocargo - 2 szt. 2. Lampa tylna prawa (P) Iveco Eurocargonr - 2 szt. 3. Klosz lampy tylnej L i P Iveco Eurocargo - 4 szt. 4. Przedłużka zaworu pompowania kół L=132,5mm Iveco Eurocargo - 20 szt. 5. Filtr oleju Iveco Eurocargo - 12 szt. 6. Filtr paliwa Iveco Eurocargo -24 szt. 7. Filtr powietrza Iveco Eurocargo - 12 szt. 8. Filtr mocznikowy (Ad-Blue) Iveco Eurocargo - 12 szt. 9. Wkład filta powietrza systemu pneumatycznego Iveco Eurocargo - 6 szt. 10. Uszczelka pokrywy zaworowej Iveco Eurocargo - 4 szt. 11. Uszczelniacz wału głównego (rozrząd) Iveco Eurocargo Elring - 3 szt. 12. Uszczelniacz wału głównego (sprzęgło) Iveco Eurocargo Elring - 3 szt. 13. Uszczelka miski olejowej Iveco Eurocargo - 2 szt. 14. Czujnik ciśnienia oleju Iveco Eurocargo Bosch - 2 szt. 15. Chłodnica intercoolera Iveco Eurocargo - 1 szt. 16. Pasek napędu alternatora i klimatyzacji 8PK1688 Iveco Eurocargo - 4 szt. 17. Wtryskiwacz elektryczny Iveco Eurocargo - 6 szt. 18. Uszczelniacz wtryskiwacza (oring) Iveco Eurocargo - 6 szt. 19. Podkładka wtryskiwacza Iveco Eurocargo - 6 szt. 20. Sprzęgło kpl. Iveco Eurocargo - 1 szt. 21. Tarcza hamulcowa przednia Iveco Eurocargo - 8 szt. 22. Klocki hamulcowe przód kpl. na oś Iveco Eurocargo - 6 kpl 23. Zacisk hamulcowy kpl. przedni (L/P) Iveco Eurocargo - 2 szt. 24. Tarcza hamulcowa tyłna Iveco Eurocargo - 4 szt. 25. Klocki hamulcowe tył kpl. na oś Iveco Eurocargo (Beral) - 6 kpl 26. Zawór powietrzny rozdzielczy Iveco Eurocargo - 2 szt. 27. Zawór przeciwblokujący Knorr Iveco Eurocargo nr katal. - 1 szt. 28. Końcówka drążka kierowniczego L Iveco Eurocargo - 4 szt. 29. Końcówka drążka kierowniczego P Iveco Eurocargo - 4 szt. 30. Drążek kierowniczy środkowy Iveco Eurocargo - 2 szt. 31. Amortyzator przedni L Iveco Eurocargo - 2 szt. 32. Amortyzator przedni P Iveco Eurocargo - 2 szt. 33. Amortyzator tylny L Iveco Eurocargo - 2 szt. 34. Amortyzator tylny P Iveco Eurocargo - 2 szt. 35. Sprzęgło wentylatora Iveco Eurocargo - 1 szt. 36. Termostat Iveco Eurocargo - 3 szt. 37. Czujnik temperatury płynu chłodzącego Iveco Eurocargo - 3 szt. 38. Czujnik ciśnienia doładowana Iveco Eurocargo - 2 szt. 39. Czujnik impulsów wału korbowego Iveco Eurocargo - 3 szt. 40. Pompa wysokiego ciśnienia (Common-Rail) Iveco Eurocargo - 1 szt. 41. Sprężarka klimatyzacji Iveco Eurocargo - 1 szt. 42. Parownik klimatyzacji Iveco Eurocargo - 1 szt. 43. Pióro wycieraczki przedniej kierowcy Iveco Eurocargo Valeo - 12 szt. 44. Lusterko dodatkowe Iveco Eurocargo - 2 szt. 45. Pompa przechyłowa kabiny Iveco Eurocargo - 1 szt. 46. Zawór zawieszenia kabiny Iveco Eurocargo - 2 szt. 47. Podnośnik szyby lewej (kierowcy) Iveco Eurocargo - 2 szt. 48. Podnośnik szyby prawej (pasażera) Iveco Eurocargo - 2 szt. 49. Lampa przednia (P) Iveco Stralis - 2 szt. 50. Lampa przednia (L) Iveco Stralis - 2 szt. 51. Lampa obrysowa dolna (L) (kierunkowskaz narożnik zderzaka) Iveco Stralis - 6 szt. 52. Lampa obrysowa dolna (P) (kierunkowskaz narożnik zderzaka) Iveco Stralis - 6 szt. 53. Pióro wycieraczki (650MM) Iveco Stralis - 16 szt. 54. Lusterko wsteczne podwójne (L) (podgrzewane, ster. elektr.) Iveco Stralis - 1 szt. 55. Lusterko wsteczne podwójne (P) (podgrzewane, ster. elektr.) Iveco Stralis - 1 szt. 56. Lusterko prawe (pojedyncze dojazdowe 24V zewnętrzne kabiny 232x136mm) Iveco Stralis - 2 szt. 57. Rozrusznik 24V 4.5KW Iveco Stralis - 1 szt. 58. Sprzęgło kpl. Iveco Stralis - 1 szt. 59. Pompka sprzęgła Iveco Stralis - 2 szt. 60. Podpora wału napędowego Iveco Stralis - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR i JELCZ w nizej wymienionych ilościach: 1. OSUSZACZ POWIETRZA JELCZ/STAR 944 - 4 SZT. 2. LUSTERKO WSTECZNE LEWE JELCZ - 2 SZT. 3. PIÓRO WYCIERACZKI JELCZ - 6 SZT. 4. CYLINDER HAMULCOWY - 4 SZT. 5. CYLINDER SPRZĘGŁA - 1 SZT. 6. KLOSZ LAMPY ZESPOLONEJ TYŁ (LEWY) - 2 SZT. 7. KLOSZ LAMPY ZESPOLONEJ TYŁ (PRAWY) - 2 SZT. 8. LAMPA TYLNA LEWA - 2 SZT. 9. LAMPA TYLNA PRAWA - 2 SZT. 10. LUSTERKO LEWE - 2 SZT. 11. LUSTERKO LEWE ZE WSPOR. - 2 SZT. 12. MIESZALNIK (zbiornik paliwa) - 1 SZT. 13. ODŁĄCZNIK AKUMULATORA - 1 SZT. 14. POMPA SPRZĘGŁA - 1 SZT. 15. POMPA ZASILAJĄCA - 1 SZT. 16. PRZEGUB KULOWY - 2 SZT. 17. PRZEŁĄCZNIK AKUMULATORÓW - 1 SZT. 18. PRZERYWACZ KIERUNKOWSKAZÓW - 1 SZT. 19. PRZEWÓD OLEJOWY SPRĘŻARKI - 3 SZT. 20. REGULATOR NAPIĘCIA - 1 SZT. 21. ROZRUSZNIK R-10C KPL.- 1 SZT. 22. SZCZĘKA HAMULCOWA PRZED. - 8 SZT. 23. TARCZA SPRZĘGŁA - 1 SZT. 24. PRZEWÓD ŚCIEKOW. SPRĘŻARKI - 2 SZT. 25. USZCZELKA POD GŁOWICĘ - 2 SZT. 26. USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY- 6 SZT. 27. WŁĄCZNIK WE-10A - 2 SZT. 28. ZESPÓŁ SPRZĘGAJĄCY - 1 SZT. 29. LUSTERKO PRAWE - 3 SZT. 30. WYŁĄCZNIK GŁÓWNY AKUMULATORA E-1032 ETA 24V - 1 SZT. 31. PIÓRO WYCIERAKA - 6 SZT. 32. LUSTERKO ZEWNĘTRZNE MAŁE - 2 SZT. 33. SPRĘŻARKA KPL. - 1 SZT. 34. PIÓRO WYCIERAKA - 4 SZT. 35. POMPA WODY (ZF) - 1 SZT. 36. SZCZĘKA HAMULCOWA - 12 SZT. 37. REFLEKTOR (DROGOWY) ZEWN. - 2 SZT. 38. REFLEKTOR (MIJANIA) - 2 SZT. 39. PRZEWÓD OLEJOWY - 1 SZT. 40. REGULATOR CIŚNIENIA - 1 SZT. 41. PIÓRO WYCIERACZKI - 2 SZT. 42. PIÓRO WYCIERACZKI - 15 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS C-360 w nizej wymienionych ilościach: 1. PIÓRO WYCIERACZKI 415 MM- 8 SZT. 2. LAMPA POZYCYJNO-KIERUNKOWA LEWA - 4 SZT. 3. LAMPA POZYCYJNO-KIERUNKOWA PRAWA - 4 SZT. 4. LAMPA PRZEDNIA REFLEKTOR LEWY KPL. METAL - 3 SZT. 5. LAMPA PRZEDNIA REFLEKTOR PRAWY KPL. METAL - 3 SZT. 6. LAMPA TYLNA LEWA ZESPOLONA Z PODŚWIETLENIEM TABLICY REJESTRACYJNEJ- 4 SZT. 7. LAMPA TYLNA PRAWA ZESPOLONA - 4 SZT. 8. PASEK KLINOWY 13,4X10,7X1503- 4 SZT. 9. REFLEKTOR ROBOCZY UNIWERSALNY OKRĄGŁY NA ŻARÓWKĘ H3 12V55W DO URSUS C-360 I U-904 - 4 SZT. 10. ELEMENT OPTYCZNY REFLEKTORA PRZÓD URSUS U-904 - 2 SZT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN: KLAJF69ZEWK214498.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdu Daewoo NUBIRA 2.0 CDX VIN: KLAJF69ZEWK214498 w niżej wymienionych ilościach: 1.WAHACZ PRZEDNI L - 1 SZT. 2. WAHACZ PRZEDNI P -1 SZT. 3. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA PRZEDNIA L (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 4. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA PRZEDNIA P (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 5. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA TYNA L (RESOR PIÓROWY) -1 SZT. 6. SPRĘŻYNA ŚRUBOWA TYLNA P (RESOR PIÓROWY) - 1 SZT. 7. GRUMA STABILIZATORA PRZEDNIEGO - 2 SZT. 8. GRUMA STABILIZATORA TYLNEGO - 2 SZT. 9. ŁĄCZNIKI DRĄŻKA STABILIZATORA PRZEDNI L - 2 SZT. 10. ŁĄCZNIKI DRĄŻKA STABILIZATORA PRZEDNI P - 2 SZT. 11. SWORZEŃ WAHACZA L - 1 SZT. 12. SWORZEŃ WAHACZA P - 1 SZT. 13. AMORTYZATOR PRZEDNI L - 1 SZT. 14. AMORTYZATOR PRZEDNI P - 1 SZT. 15. AMORTYZATOR TYLNY L - 1 SZT. 16. AMORTYZATOR TYLNY P - 1 SZT. 17. KPL.NAPRAWCZY MOCOWANIA AMORTYZATORA PRZEDNIEGO- 2 KPL. 18. KPL.NAPRAWCZY MOCOWANIA AMORTYZATORA TYLNEGO W UKOMPLETOWANIU - 2 KPL. 19. OSŁONA GUMOWA AMORTYZATORA TYLNEGO - 2 SZT. 20. TARCZE HAMULCOWE PRZEDNIE - 2 SZT. 21. KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE NA OŚ - 1 KPL. 22. ZACISK HAMULCOWY PRZEDNI L - 1 SZT. 23. ZACISK HAMULCOWY PRZEDNI P- 1 SZT. 24. TARCZE HAMULCOWE TYLNE - 1 SZT. 25. KLOCKI HAMULCOWE TYLNE KPL NA OŚ - 2 KPL. 26. ZACISK HAMULCOWY TYLNY L - 1 SZT. 27. ZACISK HAMULCOWY TYLNY P - 1 SZT. 28. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO - 2 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ogumienie do samochodów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienie do samochodów osobowych w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA LETNIA 185/65R14 86H DO DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX - 5 SZT. 2. OPONA LETNIA 225/50R17 98W DO OPEL OMEGA 3.0B - 4 SZT. 3. OPONA ZIMOWA 215/60R17 96H DO OPEL OMEGA 3.0B - 4 SZT. 4. ALUFELGA 17 W KOLORZE SREBRNYM, PIĘCIORAMIENNA DO OPEL OMEGA 3.0 B 155KV Z 1998 R. - 4 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA OGUMIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 8.25 R20 nie mniej niż 14 PR Tubee, radialna - 21 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa ogumienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 14.00 R20 Tubless, radialna - 28 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa ogumienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 10.00 R22,5 Tubless, radialna - 28 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa ogumienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia w niżej wymienionych ilościach: 1. OPONA 445/65 R22,5 Tubless, radialna - 35 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa kratek nawiewu powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kratek nawiewu powietrza w niżej wymienionych ilościach: 1. Kratka nawiewu powietrza do samochodu Opel Vivaro - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa podnośników samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podnośników samochodowych w ilości - 2 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzętu do wywarzania kół.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wywarzania kół (montażownica) w ilości - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.