Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Gdańsk: Przygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków oraz wydawanie ich w stołówce Ośrodka Szkolenia PSP w Słupsku
Numer ogłoszenia: 250197 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku , ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3477800, faks 58 3477833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków oraz wydawanie ich w stołówce Ośrodka Szkolenia PSP w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia Ośrodek Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2a, 76-200 Słupsk. Z posiłków będzie korzystać od 25 do 34 osób dziennie w każdym okresie szkoleniowym. Liczba korzystających ze stołówki może zmieniać się okresowo, ze względu na nieobecności, np. zwolnienie lekarskie, itp. Ilość łączna z dwóch okresów szkoleniowych wyniesie do 4488 zestawów - ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Każdy zestaw składa się z śniadania, obiadu, kolacji. Wykonawca zapewni w dniach szkoleniowych posiłki o ustalonych porach dnia. Śniadanie - 725 Obiad - 1330 Kolacja - 1745 Dostawa obejmuje - przygotowanie posiłków z produktów wykonawcy produkty spożywcze - w pierwszym gatunku, dobrej jakości, o odpowiedniej wartości odżywczej, urozmaicone o długim terminie przydatności do spożycia, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zmianami. Dowóz - dostarczenie w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności, wydawanie i porcjowanie posiłków w wyznaczonych godzinach, mycie zastawy stołowej przez wykonawcę poza Ośrodkiem Szkolenia PSP w Słupsku, zabezpieczenie przez wykonawcę własnej estetycznej zastawy stołowej i odzieży ochronnej dla pracowników, sprzątanie wydawalni posiłków, punktu przyjęcia brudnych naczyń, kącika gospodarczego - miejsce przechowywania środków czystości, szatni i WC z wykorzystaniem własnych środków czystości. Odbiór odpadów po każdym posiłku w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Posiłki muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MSWiA w sprawie długotrwałych akcji ratowniczych, szczegółowych norm, zasad i warunków otrzymywania wyżywienia w czasie tych akcji oraz ćwiczeń lub szkoleń przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej lub inne osoby biorące w nich udział, a także przypadków, w których wypłaca się równoważnik pieniężny w zamian za przysługujące wyżywienie, sposobu ustalenia jego wysokości oraz szczegółowych zasad wypłacania z dnia 11.12.1997 r. - Dz. U. Nr 160 poz. 1098 z 1997 r., wg normy SZ, oraz inne wymagania określone przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, z tygodniowym wyprzedzeniem, przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia jadłospis. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w skali miesiąca wartość produktów spożywczych zużywanych w procesie technologicznym określoną w umowie jako - wsad do kotła. Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez Zamawiającego posiłki podlegają wymianie na koszt Wykonawcy. Zgodnie z Decyzją nr 1-2011 Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA z dnia 4 października 2011 r. zmieniająca decyzję w sprawie określania wartości pieniężnych norm żywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, wartość pieniężna zasadniczej normy wyżywienia na jedną osobę wynosi 14,83 zł. brutto - wkład do kotła, a koszty sporządzenia posiłków ponoszone przez wykonawcę nie mogą być większe niż 100 % wartości normy Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizowania zamówienia zobowiązany jest uzyskać pozwolenie od Zespołu Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW na obszarze województwa pomorskiego na żywienie w obiektach MSW. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dniach szkoleniowych w okresie- Kurs nr I - od 7 stycznia 2013 roku do 05 kwietnia 2013 roku, Kurs nr II - od 09 września 2013 roku do 11 grudnia 2013 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa Zamówień Publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizowania zamówienia zobowiązany jest uzyskać pozwolenie od Zespołu Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW na obszarze województwa pomorskiego na żywienie w obiektach MSW. Zgodnie z art. 36 ust. 4 PZP zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie -załącznik nr 2 do SIWZ, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczenia usług żywieniowych, w tym także z tytułu produktu obejmującego zatrucia pokarmowe, na okres trwania zamówienia publicznego lub dłużej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega, że ilość posiłków może ulec zmianie ze względu na zaistniałą wyjątkową sytuacją kadrową - w zakresie zmiany ilości funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej przewidzianej do wyszkolenia. Wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowanej pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.straz.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Komendy Wojewódzkiej PSP Gdańsk, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





