eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno LubuskieWykonywanie prac geodezyjnych na rzecz gminy Ośno Lubuskie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Ośno Lubuskie: Wykonywanie prac geodezyjnych na rzecz gminy Ośno Lubuskie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 250133 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac geodezyjnych na rzecz gminy Ośno Lubuskie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjne na rzecz gminy Ośno Lubuskie obejmować będą następujące usługi: 1. Sporządzenie opisu i mapy wraz ze sprawdzeniem mapy ewidencyjnej w terenie- działka ewidencyjna. Zamawiający otrzyma 3 szt. opisów zawierających aktualną sytuację i użytki (1 oryginał, 2 kopie). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych- nieruchomości. Zamawiający otrzyma 1 wykaz zmian gruntowych. 3. Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do sprzedaży: - wznowienie granic, - uzupełnienie stabilizacji, - wykonanie opisu i mapy. Zamawiający otrzyma szkic podstawowy, 3 szt. opisu i mapy (1 oryginał, 2 kopie), wykaz zmian gruntowych szt. 1 4. Wznowienie granic wraz z uzupełnieniem stabilizacji. Zamawiający otrzyma szkic podstawowy, wykaz współrzędnych pkt. granicznych. 5. Sporządzenie mapy własnościowej w oparciu o dane z ewidencji gruntów. Zamawiający otrzyma 3 egz. map. 6. Podział nieruchomości: I. W terenie zurbanizowanym, wykonany w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami. II Rolnych i leśnych. Całość prac: opracowanie projektu podziału, prace obliczeniowe, wyniesienie i stabilizacja granic, sporządzenie opisów na nowo powstałe działki, wykazów zmian gruntowych, uzupełnienie map. Zamawiający otrzyma: 1 szt. projektów podziału, 2 wykazy zmian gruntowych, 3 szt. opisu i mapy (1 oryginał i 2 kopie) 7. Rozgraniczenie nieruchomości. 8. Pomiary syt.-wys. I inwentaryzacja uzbrojenia podziemnego oraz opracowanie mapy do celów projektowych: a) dla terenów zurbanizowanych b) dla terenów niezurbanizowanych Zamawiający otrzyma 3 komplety map lub 3 komplety 3 komplety map i mapę w formie elektronicznej. 9. Wytyczenie przewodów uzbrojenia podziemnego. Zamawiający otrzyma szkic tyczenia. 10. Wyznaczenie rzędnej wysokości reperu roboczego- reper. 11. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza przyłącza sieci uzbrojenia podziemnego wraz z pracami kameralnymi ( w tym pomiar armatury zewnętrznej oraz pojedynczych studni). Zamawiający otrzyma 3 egz. aktualnych map. 12. Aktualizacja istniejących map syt.-wys. Do celów projektowych. Zamawiający otrzyma 3 komplety map lub 3 komplety map i mapę w formie elektronicznej. 13. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci uzbrojenia podziemnego wraz z pracami kameralnymi: a) sieć elektroenergetyczna b) sieć wodociągowa c) kanalizacja sanitarna, deszczowa i ogólnospławna. Zamawiający otrzyma 3 egz. map z nowym uzbrojeniem. 14. Inwentaryzacja powykonawcza oświetlenia drogowego. Zamawiający otrzyma 3 egz. map z nowym uzbrojeniem. 15. Wytyczenie obiektu. Zamawiający otrzyma szkic tyczenia. 16. Pomiar powykonawczy obiektu. Zamawiający otrzyma 3 egz. map.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; c) należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, 3 usługi o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1) ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik NR 1 do SIWZ ; 2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy ( wg załącznika nr 2 do SIWZ); d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy - sekretariat ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.