eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńAdaptacja części garażu na pomieszczenie dla serwera w Uczelnianym Centrum Informatycznym UMK w Toruniu przy ul. Plac Rapackiego 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Toruń: Adaptacja części garażu na pomieszczenie dla serwera w Uczelnianym Centrum Informatycznym UMK w Toruniu przy ul. Plac Rapackiego 1.
Numer ogłoszenia: 250095 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Dział Remontów , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114232, faks 056 6542948.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części garażu na pomieszczenie dla serwera w Uczelnianym Centrum Informatycznym UMK w Toruniu przy ul. Plac Rapackiego 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje : a)roboty budowlane ; - wykonanie ścianki gr. 24 cm z pustaków gazobetonowych wraz z tynkami; - wstawienie drzwi dwuskrzydłowych; - ułożenie wykładziny PCV; - malowanie ścian i sufitów. b)roboty elektryczne; - przebudowa istniejącej tablicy głównej; - ułożenie kabla typu YKY 5x35; -budowa kanalizacji teletechnicznej; - montaż kamer przemysłowych; - wykonanie instalacji elektrycznej. c) wykonanie c.o. i klimatyzacji - demontaż i ponowny montaż instalacji c.o.; - montaż klimatyzatorów - szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2 500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj.: a) mają zdolność do złożenia oferty- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia oraz dokumentów c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 Ustawy - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia oraz dokumentów Wykonawcy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty w systemie - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej, uprawniające do złożenia oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada doświadczenie: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2-ch robót budowlanych w zakresie prac remontowo-adaptacyjnych, odpowiadających swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania , b)Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane wykonane zostały należycie ( np. referencje, protokół odbioru). Dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje/dysponować będzie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz osób, którymi dysponuje/dysponować będzie Wykonawca i które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) W celu udokumentowania doświadczenia i kwalifikacji zawodowych osób wykonujących czynności nadzorujące lub kierownicze, do wykazu należy załączyć: uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa c)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Gagarina 5 pok. 112 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Gagarina 5 pok. 112 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.