Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Płock: Opracowanie Studium transportowego i bezpieczeństwa transportu.
Numer ogłoszenia: 24981 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium transportowego i bezpieczeństwa transportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Diagnozę stanu istniejącego systemu transportowego miasta, 2.Pomiary i analizy ruchu, 3.Model ruchu miejskiego, 4.Koncepcje rozwoju systemu transportowego miasta w świetle dotychczasowych opracowań planistyczno-projektowych (Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płocka, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, ważniejsze projekty drogowe, Studium wykonalności dla przedsięwzięcia pn. Budowa linii tramwajowej wraz z infrastrukturą), 5.Charakterystykę istniejącej i planowanej struktury funkcjonalno-przestrzennej miasta i podmiejskiej strefy obsługi transportowej, z uwzględnieniem struktury demograficznej z podziałem na rejony komunikacyjne miasta i regionu oraz strefy komunikacyjne, w tym sposoby parkowania oraz liczba miejsc postojowych przy jednoczesnym uwzględnieniu lokalizacji parkingów strategicznych na styku stref komunikacyjnych, 6.Sformułowanie przesłanek i założeń planistyczno-projektowych rozwoju i zasad zachowania bezpieczeństwa ruchu w ramach miejskiego układu drogowo-ulicznego oraz miejskiego układu transportu zbiorowego, 7.Koncepcję zintegrowanego programu rozwoju systemu transportowego miasta Płocka, 8.Wpływ planowanego rozwoju zintegrowanego systemu transportowego na funkcjonowanie struktury funkcjonalno-przestrzennej miasta przy uwzględnieniu kryteriów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych, 9.Program etapowych działań w zakresie rozwoju zintegrowanego systemu transportowego, 10.Szacunkowe koszty na lata 2007 - 2013 i dalsze lata, w tym formy dofinansowania, 11.Ocena funkcjonalna-ruchowa zintegrowanego programu rozwoju systemu transportowego, 12.System wdrażania i scenariusze realizacji systemu transportowego, 13.Zdefiniowanie polityki transportowej miasta w postaci projektu uchwały rady miasta , której załącznikiem będzie Studium transportowe i bezpieczeństwa transportu w mieście Płocku, 14.Wnioski i zalecenia, 15.Przygotowanie w formie wydania broszurowego publikacji Podstawy studium transportowego i bezpieczeństwa transportu w mieście Płocku, jako streszczenie najistotniejszych elementów opisowych Studium transportowego i bezpieczeństwa transportu w mieście Płocku wraz z niezbędnymi tabelami, wykresami, mapami i rysunkami, służące promocji przedmiotu zamówienia, a także do celów edukacyjnych, naukowo-badawczych i informacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.00.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze4 Kod CPV wg słownika 2008: 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed 06.02.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1 kompleksowe badanie ruchu drogowego dla miast powyżej 50 tys. mieszkańców (w tym przynajmniej 1 ankietowe badanie zachowań komunikacyjnych mieszkańców) lub 1 opracowania koncepcji rozwoju sieci transportowych dla miast powyżej 50 tys. mieszkańców przy zastosowaniu numerycznych modeli symulacyjnych, i o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za zamówienie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. nr 2 SIWZ ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 6.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed 06.02.2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na formularzu stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miasta Płocka, ul.Zduńska 3, Biuro Obsługi Klienta, stan. nr 8 - tel/fax 0-24 367-15-98..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, ul. Zduńska 3 - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów, monitora interaktywnego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania
- ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji ppoż w budynku Usamodzielnienia I w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie - etap II"
- Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku przy ul. Królewieckiej 14, II część I etapu inwestycji
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ekspertyza "Wytyczne do określenia działań naprawczych w ramach programów ochrony powietrza, planów działań krótkoterminowych oraz planów działania na rzecz jakości powietrza"
- BZP.272.24.2025.ŁC Usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
- Nadzór merytoryczny przez zespół ekspertów doradzających i weryfikujących zakres przygotowywanych i wykonanych prac badawczo-analitycznych oraz planów poprawy stanu środowiska.
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.