Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Rybnik: Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepłenosprawnych intelektualnie w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem.
Numer ogłoszenia: 249602 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4260033, faks 032 4260033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepłenosprawnych intelektualnie w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych intelektualnie z terenu powiatu rybnickiego realizowanych w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część 1 - Kurs pt.Autoprezentacja Część 2 - Warsztaty z doradcą zawodowym Wykonawca dla każdej z części winien opracować program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Część 1 - pn. Kurs pt.Autoprezentacja - 40 osób. Zajęcia dla 18 osób niepełnosprawnych intelektualnie - Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. 3 Maja 21a, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (koszt najmu pomieszczeń nie obciąża Wykonawcy). Zajęcia dla 22 osób bezrobotnych - w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (koszt najmu obciąża Wykonawcę). W związku z realizacją szkolenia pt. Autoprezentacja, należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy kursu powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia (w tym możliwość skorzystania z kosmetyków i narzędzi niezbędnych do wykonania indywidualnego makijażu i fryzury). Koszty ww. materiałów winny być elementem kalkulacji kosztów szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 1. Program szkolenia- powinien wynosić 20 godzin lekcyjnych i obejmować co najmniej następujące zagadnienia - Autoprezentacja a pierwsze wrażenie: rola wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym, określenie swoich mocnych i słabych stron, najpowszechniejsze błędy wpływające na ocenę wizerunku. - Budowanie wizerunku słowem- Jak mówić by nas słuchano? Jak słuchać gdy do nas mówią? - Jak wykorzystywać elementy komunikacji niewerbalnej tworząc swój wizerunek? - mowa ciała (odpowiednia postawa, gestykulacja). - Stres - jak sobie z nim poradzić? - sposoby radzenia sobie z tremą, jak reagować na sytuację stresową, techniki relaksacyjne. - Warsztaty z fryzjerem- pokaz doboru fryzury dla każdego uczestnika z osobna. - Ubiór- zasady doboru ubioru i dodatków. - Warsztaty ze specjalistą z kosmetologii.- pokaz doboru makijażu dla każdego uczestnika z osobna. 2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia : Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz obowiązującymi logotypami. Część 2 -Warsztaty z doradcą zawodowym - 40 osób Zajęcia dla 18 osób niepełnosprawnych intelektualnie - w Warsztacie Terapii Zajęciowej, ul. 3 Maja 21a, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (koszt najmu pomieszczeń nie obciąża Wykonawcy). Zajęcia dla 22 osób bezrobotnych - w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (koszt najmu obciąża Wykonawcę). W związku z realizacją Warsztatów z doradcą zawodowym, należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu warsztatów. Koszty wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia winny być elementem kalkulacji szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 1. Program warsztatów : powinien wynosić 16 godzin lekcyjnych i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: -Moje zainteresowania, uzdolnienia i umiejętności - test predyspozycji zawodowych -Nauka pisania CV, listu motywacyjnego oraz redagowania ogłoszenia o pracę. -Metody aktywnego poszukiwania pracy. -Rynek pracy w moim regionie. -Rozmowa kwalifikacyjna. -Oczekiwania pracodawców i adaptacja w miejscu pracy -Samozatrudnienie, telepraca, praca w domu itp. - jako alternatywy dla osób niepełnosprawnych. 2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z obowiązującymi logotypami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pokój 01.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pokój 01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej 3536S w Zwonowicach na odcinku od ul. Wyzwolenia 39 do cmentarza przy ul. Sumińskiej
- Dostawa 2 szt. firewalli Juniper SRX 380 lub urządzeń równoważnych
- Zapewnienie aktualizacji baz sygnatur do systemu Proofpoint MSG Protection Bundle/PFPT Protection F-Secure
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa mieszarko podawarki MP-1 lub równoważnej dla Oddziału KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy dla kadry świadczącej usługi społeczne na terenie województwa zachodniopomorskiego
- Przeprowadzenie szkoleń w zakresie rozwiązań odnawialnych źródeł energii i efektywności energetycznej budynków
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu wojew. lubelskiego w przedmiocie CUS wraz organizacją wizyty studyjnej do CUS.
- Usługa korepetycji z języka angielskiego i matematyki dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





