Ogłoszenie z dnia 2007-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: outsourcing usług informatycznych na rzecz SPWSZ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Wojciech Kuntz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spwsz.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: outsourcing usług informatycznych na rzecz SPWSZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ul.Arkońska 4, 71-455 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Outsourcing usług informatycznych na rzecz SPWSZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg punktu III.2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.25.00 - Konserwacja i naprawa oprogramowania technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 14400PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt 1-4 i spełniają warunki, o których mowa w art.24, ust.1, pkt 1-10, ust.2,pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. \ Prawo Zamówień Publicznych\ oraz wszystkie warunki podane w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24,ust.1, pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Dowód wniesienia wadium / oryginał bądź kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę /. 8.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. 9.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art.22, ust.1, pkt 1-4 Prawo zamówień publicznych. 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ i akceptuje je w całości. 12.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWSZ i akceptuje je w całości. 13.Certyfikat lub inny dokument potwierdzający odbycie szkolenia Oferenta u Producenta Oprogramowania w: a) korzystaniu ze środowiska projektowego ABAP, b) administracji systemu SAP for Healthcare, c) funkcjonalności IS*Health 14. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający odbycie szkolenia Oferenta u Producenta Oprogramowania z zakresu administracji bazą danych Oracle oraz SQL i SQL*Plus. 15.Certyfikat lub inny dokument stwierdzający iż producent upoważnia Wykonawcę w dniu złożenia oferty do serwisowania systemu KS-SOMED. 16.Certyfikat bezpieczeństwa wystawiony przez Urząd Marszałkowski uprawniający do dostępu do dokumentów niejawnych / poufnych przyznany przynajmniej jednemu z pracowników Wykonawcy w chwili składania oferty. 17. Certyfikat bezpieczeństwa wystawiony przez Urząd Marszałkowski uprawniający do dostępu do dokumentów niejawnych / poufnych przyznany wszystkim pracowników Wykonawcy bezzwłocznie po podpisaniu umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie SPWSZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:00, Sala Wykładowa w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Dostawa bioreaktorów dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby Kliniki Chorób Skórnych i Wenerycznych PUM
- Szacowanie szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele, sarny i łosie.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz osobowej obsługi szatni w 2026 roku.
- TP-50/25 Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji dla Oprogramowania realizującego funkcję zarządzania podatnościami (klasa "Vulnerability Management - VM") - skaner podatności Rapid7
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS) przez okres 12 miesięcy
- Usługa serwisowania oprogramowania - EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Odnowienie wsparcia - kontraktu serwisowego - Producenta na okres 12 miesięcy dla posiadanego oprogramowania Veeam Data Platform Advanced (Veeam B&R oraz Veeam ONE) oraz zakup licencji wieczystych
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





