Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Zakliczyn: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach - przetarg - grupy A, B, C.
Numer ogłoszenia: 249434 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 66-55-048, fax 014 66-55-048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach - przetarg - grupy A, B, C..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach wg załączników nr 1, 2, 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, 5.2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 5.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( określonych w pkt.5.1 do 5.4) zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia - w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 6 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z poz. zm.) - wg wzoru jak w załączniku Nr 4. c) oświadczenie o treści zgodnej z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - wg wzoru jak w załączniku Nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach Stróże 1 32-840 Zakliczyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach Stróże 1 32-840 Zakliczyn lub złożyć na dziennik podawczy, który znajduję się w biurze zaopatrzenia..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - oferta częściowa A - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem oferty cześciowej A jest dostawa artykułów spożywczych jak w załączniku nr 1 oraz załączniku do oferty częściowej A..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - oferta częściowa B - produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia oferty częściowej B jest dostawa artykułów spożywczych jak w załączniku nr 2 oraz załączniku do oferty częściowej B..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - oferta częściowa C - różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia do oferty częściowej C jest dostawa artykułów spożywczych jak w załączniku nr 3 oraz załączniku do oferty częściowej C..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- Dostawa artykułów spożywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- Dostawy produktów mleczarskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.