eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ULIC I PLACÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ: WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ULIC I PLACÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 249284 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236472 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI POD NAZWĄ: WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ULIC I PLACÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. ZAKRES PRAC OBJETYCH ZAMÓWIENIEM: W ZAKRESIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO: - odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną. - znakowanie punktowymi elementami odblaskowymi, - frezowanie starego oznakowania 2. SPOSÓB REALIZACJI USŁUG: A) Usługi będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia prac. B) W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania usługi niezwłocznie po otrzymaniu informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do prac na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską. C) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego. D) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania prac utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181. z 2003r.), a także zgodnie z postanowieniami umowy , w tym z zasadami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w zał. Nr 2 do umowy. E) Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres usług i cen jednostkowych określać będzie kosztorys oferty, którego kserokopia stanowić będzie Załącznik Nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem /ilością wykonanych/ usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust.6 wzoru umowy. 3.WYKONAWCA NA USŁUGI BĘDĄCE PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA UDZIELI GWARANCJI W NASTĘPUJĄCYCH OKRESACH: a) dla oznakowania cienkowarstwowego: -6 miesięcy - na przejściach dla pieszych, -9 miesięcy - dla linii segregacyjnych, krawędziowych i innych, -6 miesięcy - dla linii segregacyjnych na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się, z luźnymi grysami, -3 miesiące - na przejściach dla pieszych i dla drobnych elementów na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się z luźnymi grysami, -dopuszcza się prace bez udzielenia gwarancji - na nawierzchniach drogowych o silnie zdeformowanej, spękanej, łuszczącej się powierzchni, na złączach podłużnych jeśli są niejednorodne, tj: ze szczelinami, garbami podłużnymi i poprzecznymi, na nawierzchniach smołowych, na nawierzchniach kostkowych w złym stanie nierówna powierzchnia, kostka uszkodzona, braki kostki, luźne zanieczyszczenia w szczelinach między kostkami niemożliwe do usunięcia za pomocą szczotki i zamiatarki. b) dla oznakowania grubowarstwowego: -36 miesięcy - na przejściach dla pieszych i dla pozostałych elementów (z wyłączeniem linii) -12 miesięcy - dla przejść dla pieszych i pozostałych elementów na nawierzchniach bitumicznych ułożonych do 1 miesiąca przed wykonaniem oznakowania masami chemoutwardzalnymi skraca się okres gwarancji. c) dla punktowych elementów odblaskowych: -12 miesięcy - na liniach segregacyjnych, krawędziowych i innych. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze wykonanych usług, stwierdzonym protokołem o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy. Gwarancja obejmuje trwałość i czytelność wykonanego oznakowania poziomego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24660.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O., UL. POŁUDNIOWA 17/19, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24660.00
  • Oferta z najniższą ceną: 24660.00 oferta z najwyższą ceną: 24660.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.