Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Wadowice: Dostawa wyrobów mleczarskich i tłuszczowych ,
zamówienie nr ZP-1/Żyw/07
Numer ogłoszenia: 249151 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8731300, fax 033 8731300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps-wadowice@noeostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów mleczarskich i tłuszczowych , zamówienie nr ZP-1/Żyw/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby mleczarskie i tłuszczowe w zakresie: w zakresie: mleko 2% 5750 l ser biały 550 kg śmietanka 18% 280 l serek homogenizowany 150g, 1500 szt. ser topiony 1050 szt. margaryna do smarowania 550 kg margaryna mleczna 240 kg kefir 400 l maślanka 400 l jogurt 750 szt. margaryna palma 12,5 kg ser żółty 150 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z artykułem 22 Ustawy i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-wadowice@neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Puławskiego 5, 34-100 Wadowice, w cenie 5 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach ul. Pułaskiego 5, Wadowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa produktów leczniczych - kontrastów do wykonywania badań diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących przebudowę budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej (etap II)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do napełniania worków piaskiem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2026r. - ZNAK SPRAWY 26/2025
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- "Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





