Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do kuchni dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 14/2009
Numer ogłoszenia: 248972 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do kuchni dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 14/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym nr 1 SIWZ. Formularz cenowy nr 1 załącznik nr 1 - mięso, wędliny, wyroby drobiarskie Kod przedmiotu zamówienia CPV 15100000-9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna w zakresie danego formularza. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu artykułów, określonych w załączniku Nr 1, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Dostarczane sukcesywnie towary muszą spełniać następujące warunki: każdy oferowany produkt musi być odpowiednio opakowany i oznakowany, najwyższej jakości i świeżości z ważnym terminem przydatności do spożycia, towary z importu muszą posiadać atest o dopuszczalności do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać ważny termin przydatności do spożycia, spełniać wymagania Polskiej Normy. Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załącznikach do SIWZ. Zamawiający złoży pisemne lub telefoniczne zamówienie z wyszczególnieniem asortymentu i ilości na 2 dni przed dostawą. Strony uzgadniają, że Zamawiający nie jest zobligowany do zakupu przedmiotu umowy w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, ani do wyczerpania kwoty określonej w formularzu cenowym nr 1 . Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu odszkodowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru, Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym na piśmie faxem lub telefonicznie dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu spożywczego kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Jeżeli w załącznikach podane są nazwy artykułów tzn. że określają one wymagany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza do składania ofert na artykuły równoważne tzn. o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego towaru za równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny ofert, do zażądania od Wykonawcy (ów) próbek zaoferowanego towaru równoważnego. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuję od wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1. 6)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ według formuły spełnia, nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie odrębnie. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) - złożone na formularzu oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5.Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres niezmienności ceny (min. okres niezmienności ceny - 3 m-ce) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 2-4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 2-4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Renowacja zabytkowego parkanu cmentarza przy ulicy Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w II połowie 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.