eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa endoprotez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Bełchatów: Dostawa endoprotez
Numer ogłoszenia: 24884 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie zostało podzielone na 8 części (pakiety) tj. Pakiet 1 -endoprotezy bezcementowe biodra anatomiczne - 45 szt., Pakiet 2 -. endoprotezy cementowe biodra - 80 szt, Pakiet 3 -. głowy bipolarne kombatybilne z głowami o śr. 28 mm -15 szt, Pakiet 4 - endoprotezy połowiczne monopolarne tytanowe biodra - 50 szt., Pakiet 5 - endoprotezy powierzchniowe hybrydowe biodra - 5 szt., Pakiet 6 - 1. endoprotezy całkowite cementowe kolana -10 szt.,. 2. endoprotezy jednoprzedziałowe kolana -10 szt, Pakiet 7- 1. cement kostny z antybiotykiem opakowania 40 g - 150 opak., 2. cement kostny bez antybiotyku opakowania 40 g - 150 opak., Pakiet 8 - 1. strylny system do podawania i mieszania próżniowego cementu - 150 szt., 2. system sterylny do podawania i mieszania bezpróżniowego cementu - 150 szt. Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty)- dot. Pakietów 1, 2, 5, 6,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655/, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. Warunek udziału w postępowaniu: - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokument wymagany od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz par. 1 ust. 2 pkt 2 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/. 3. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zaoferuje dostawy spełniające wymagania Zamawiajacego określone w SIWZ Dokument wymagany od Wykonawców w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 3 ust 1 pkt 2 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 dostaw asortymentu porównywalnego z przedmiotem zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. opinie, referencje ); 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także potwierdzenie wpisu do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu), 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk Oferta /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy / wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo (a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123, Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 92).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18), Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy bezcementowe biodra anatomiczne .......................................................................................... 45 szt. - trzpień anatomiczny, bezkołnierzowy /prawy lewy/, tytanowy pokryty hydroksyapatytem, - głowy metalowe średnicy 28 mm różnych długości, - panewki opcjonalnie typu press - fit pokryte hydroksyapatytem i sferyczne z gwintem, - wkładki polietylenowe crosslink z okapem i bez. Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowe biodra ...................................................................................................................... 80 szt. - trzpień modularny bez kołnierza z centralizerem, stalowy, wysokopolerowany, - głowa metalowa o średnicy 28 mm w różnych rozmiarach długości, - panewka polietylenowa crosslink dwuprofilowa /wysoka i niska/ z dodatkowym pokryciem głowy. Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowy bipolarne ............................................................................................................................................ 15 szt. - kompatybilne z głowami o średnicy 28 mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy połowicze monopolarne tytanowe biodra ................................................................................... 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy powierzchniowe hybrydowe biodra ........................................................................................... 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoprotezy całkowite cementowe kolana ................................................................................................. 10 szt. Komponent udowy anatomiczny w opcji z zachowaniem i resekcją PCL, plus komponent piszczelowy. 2. Endoprotezy jednoprzedziałowe kolana ..................................................................................................... 10 szt. Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cement kostny z antybiotykiem opakowania 40 g ................................................................................ 150 opak. 2. Cement kostny bez antybiotyku opakowania 40 g ................................................................................ 150 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny system do podawania i mieszania próżniowego cementu .......................................................... 150 szt. 2. System sterylny do podawania i mieszania bezpróżniowego cementu .................................................... 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.