eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Wyposażenie pracowni w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Olkusz: Wyposażenie pracowni w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 24868 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 463256 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni oraz materiałów biurowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej z 9 części zamówienia tj. Część I - Sprzęt AGD Część II- Patelnie i szkło gastronomiczne Część III - Podręczniki, przewodniki, atlasy i filmy szkoleniowe Część IV - Mapy i stojak na mapy Część V - Sprzęt multimedialny Część VI - Materiały biurowe, tablice suchościeralne i natyramy Część VII - Meble do pracowni obsługi klienta hotelowego i konsumenta Część VIII - Bielizna stołowa Część IX - Meble do pracowni doradztwa zawodowego Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określają załączniki nr 4-12 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Podręczniki, przewodniki, atlasy i filmy szkoleniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6614,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9014,85

  • Oferta z najniższą ceną: 9014,85 / Oferta z najwyższą ceną: 9014,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sprzęt multimedialny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELPI Łukasz Podlewski, ul. J.Kantego 2/1, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20862,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24923,97

  • Oferta z najniższą ceną: 24923,97 / Oferta z najwyższą ceną: 29950,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Materiały biurowe, tablice suchościeralne i antyramy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber,, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1559,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2238,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2238,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2238,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Meble do pracowni obsługi klienta hotelowego i konsumenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOBBY MEBLE sp. z o.o., ul. Droszyńskiego 15, 80-381 Gdańsk Oddział Kraków, ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 58,, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16069,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18859,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30270,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Meble do pracowni doradztwa zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOBBY MEBLE sp. z o.o., ul. Droszyńskiego 15, 80-381 Gdańsk Oddział Kraków, ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4392,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5891,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5891,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7929,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.