eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport). Działania nr 3.1Infr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport). Działania nr 3.1Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 248625 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport). Działania nr 3.1Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport) Działania nr 3.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty objęte dofinansowaniem w zakresie: 1. Modernizacji nawierzchni drogi o długości 3, 5 km i nośność po modernizacji 115 KN/oś, chodników i dojść do kładek dla pieszych na rzece Piława w tym: - wymianę nawierzchni jezdni i podbudowy, - wymianę krawężników, -budowę zjazdów z posesji w granicy działki Gminy, -budowę ciągu pieszo- jezdnego na ul. Brzegowej, -przebudowę istniejących chodników i budowę nowych w miejscach ich braku (planowany jest chodnik w znacznej części jednostronny), -budowę dojść do kładek i dojść do budynków, -montaż barierek nad przepustami, - wzmocnienie skarp przed osuwaniem sie ziemi na jezdnie, - wykonanie przedłużenia dwóch kanałów betonowych z włączeniem ich do rzeki wraz z ich zasypaniem ziemią, 2. Modernizacji oświetlenia ulicznego w tym: - wymianę istniejącego oświetlenia wraz z okablowaniem, -budowę oświetlenia na dojściach do kładek. 3. Modernizacji kanalizacji deszczowej w tym: -budowę kanału deszczowego wraz z przykanalikami i wpustami ściekowymi w celu odwodnienia drogi, -wykonanie wyprowadzenia kanalizacji deszczowej poza pas drogowy. 4. Modernizacji mostu nad Potokiem Pieszyckim po modernizacji o nośności 40 T w tym: - przebudowę przyczółków, -przebudowę płyty pomostowej, - wymianę barierek, wykonanie dylatacji i izolacji. 5. Budowy dwóch zatok autobusowych, 6. Promocji zakresie wykonania, montażu i demontażu 4 tablic informacyjnych oraz wykonanie i montaż, w miejscu tablic informacyjnych, 3 tablic pamiątkowych zgodnie z załącznikami graficznymi i wytycznymi do nich. Tablice należy wykonać o wymiarach wys. 200 cm x szer. 250 cm z blachy ocynkowanej gr. 1,25 mm, z krawędziami zagiętymi podwójnie. Tablice montowane za pomocą uchwytów ocynkowanych do 3 słupków stalowych ocynkowanych o średnicy 76 mm, zamontowanych trwale w gruncie. Tablice należy zabezpieczyć folią - laminat UV. Wysokość montażu tablic od poziomu gruntu lub nawierzchni chodnika minimum 2. Przed wykonaniem wygląd tablic i ich treść muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Miejsce montażu tablic wskaże Zamawiający. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - przejęcie terenu budowy i jego zabezpieczenia, - organizację zaplecza budowy, - zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - poniesienie kosztów wyłączenia spod napięcia sieci elektroenergetycznej oraz załączenia napięcia do sieci, - wywóz z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji np. w Wałbrzychu, - wywóz materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa) - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót budowlanych jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF) - uzyskanie decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. zajęcie pasa drogowego), - zawarcie umowy użyczenia z DSDiK we Wrocławiu, - wykonanie badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, - dostarczenie przed wbudowaniem recepty na mieszankę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie. - wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, - wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, - przedłożenie zamawiającemu przed przystąpieniem do robót, uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach budowy, Szczegółowy zakres robót określają: - projekty budowlane w branżach: drogowej, instalacji elektrycznej - oświetlenie uliczne, odwodnienie ciągów komunikacyjnych, przebudowa mostu drogowego - dokumentacja formalno-prawna, - projekty wykonawcze w branżach: drogowej, instalacji elektrycznej - oświetlenie uliczne, kanalizacji deszczowej, przebudowy mostu drogowego, - projekt tymczasowej organizacji ruchu w branży inżynieria ruchu, projekt stałej organizacji ruchu w branży inżynieria ruchu, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej, instalacji elektrycznej - oświetlenie uliczne, kanalizacji deszczowej oraz przebudowy mostu i przepustów. - Decyzja pozwolenia na budowę nr 449/2009 z dnia 16.07.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. warunek: wykonawca posiada doświadczenie w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; wykazanie min. 2 robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 7 000 000, 00 zł brutto każda. 3. warunek: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, mostowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie kanalizacji deszczowej. 4. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia(w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy Pzp ). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokument: wykazanie wykonania w/w roboty z podaniem nazwy zamawiającego lokalizacji obiektów, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć referencje lub protokół odbioru -wg załącznika B, 3. dokument: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -wg załącznika A; wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami. Należy dołączyć również zaświadczenie o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. W przypadku wykazania osób w kolumnie nr 2 w załączniku A-wymieniona osoba jest zobowiązana do złożenia pisemnego zobowiązania, że będzie w dyspozycji Wykonawcy w zakresie pełnienie proponowanego stanowiska, 4. dokument: złożenie oświadczenia, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport).Działania nr 3.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.