To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Wrocław: Usługa całodobowego kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w budynkach Zamawiającego znajdujących się przy ul. Poświęckiej 8.
Numer ogłoszenia: 248516 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216634 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowego kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w budynkach Zamawiającego znajdujących się przy ul. Poświęckiej 8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowe kompleksowe utrzymanie czystości i wykonywanie dezynfekcji oraz usługi transportu wewnątrzszpitalnego w pomieszczeniach budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu położonych w lokalizacji przy ul. Poświęckiej 8 we Wrocławiu o łącznej powierzchni 5781,32 m 2 - zestawienie powierzchni i wykaz pomieszczeń objętych usługą zawierają załączniki nr 1 i 2 do zakresu usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIRO Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 654458,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 582632,10
Oferta z najniższą ceną: 582632,10 / Oferta z najwyższą ceną: 582632,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzupełniającego na Świadczenie usługi całodobowego kompleksowego utrzymania czystości i wykonywania dezynfekcji w budynkach Zamawiającego znajdujących się przy ul. Poświęckiej, spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (Szp/Fz-132/2008) udzielił w dniu 16.02.2010 r. zamówienia publicznego na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowego kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w budynkach Zamawiającego Wykonawcy - NIRO Sp. z o.o z siedziba w Lubinie przy ul. Ścinawskiej. W ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym ww. zamówienia opublikowanym dnia 15.12.2008 r. w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - (numer ogłoszenia 2008/S 243 - 323790), Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających znajduje się w Rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wspomnianego postępowania przetargowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego, o którym mowa powyżej, ustalona została na kwotę netto: 12 168 000,00 zł co stanowi 3 138 428 euro). W kwocie tej zgodnie z art. 32 ust 3 ustawy Pzp uwzględniona została wartość samego zamówienia podstawowego w wysokości 8 112 000,00 zł oraz wartość przewidywanych zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, czyli kwota netto: 4 056 000,00 zł. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego na usługę sprzątania: 1) po raz pierwszy (znak postępowania Szp/Fz-80/2010)na kwotę netto 840 475,00 zł. 2) po raz drugi (znak postępowania Szp/Fz-262/2010)na kwotę netto 542 107,74 zł. 3) po raz trzeci(znak postępowania Szp/Fz- 22/2011 na kwotę netto 256 997,80 zł 4) po raz czwarty (znak postępowania Szp/Fz-3/2012 na kwotę netto 564 200,00 zł Zamawiający na udzielenie piątego zamówienia uzupełniającego zamierza przeznaczyć kwotę 931 140,00 zł netto Łączna wartość zamówień uzupełniających wynosi 3 134 920,54 zł i nie przekracza kwoty którą Zamawiający przewidział na udzielenie zamówień uzupełniających Zamówienie uzupełniające jest tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w obecnym mamy do czynienia z usługą kompleksowego utrzymania czystości i wykonywanie dezynfekcji pomieszczeń należących do Zamawiającego. Zakres świadczonych usług pozostaje bez zmian. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie Wykonawcy zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.