eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Całodobowa ochrona i monitoring Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Sląskiej oraz koncerwacja systemu alarmowego



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Ruda Śląska: Całodobowa ochrona i monitoring Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Sląskiej oraz koncerwacja systemu alarmowego
Numer ogłoszenia: 248472 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej , ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 7715900, faks 032 7715988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.puprudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona i monitoring Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Sląskiej oraz koncerwacja systemu alarmowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa ochrona i monitoring Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Śląskiej oraz konserwacja systemu alarmowego, na którą składa się: I. Ochrona osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Śląskiej przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, podłożeniem ognia itp. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1.całodobową - w dni powszednie, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy, ochronę osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Śląskiej wykonywaną przez jednego pracownika na zmianie; 2.całodobowe monitorowanie systemu antywłamaniowego będącego na wyposażeniu chronionego budynku; 3.prowadzenie rejestru osób, które przebywają na terenie chronionego budynku po godzinach urzędowania Powiatowego Urzędu Pracy, 4.w godzinach pracy Powiatowego Urzędu Pracy: -wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych pracownikom urzędu; -dokonywanie stałych obchodów części ogólnodostępnej budynku - korytarzy i poczekalni; -podejmowanie interwencji w przypadku zakłócenia spokoju i porządku publicznego oraz w sytuacji dewastacji i kradzieży mienia przez osoby przebywające w budynku; -podejmowanie dalszych czynności związanych z ukaraniem sprawców zakłócania spokoju i porządku publicznego oraz dewastacji i kradzieży mienia; -natychmiastowego powiadomienia odpowiednich służb w przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarem, włamaniem, zalaniem lub innego zagrożenia; 5.po godzinach pracy Powiatowego Urzędu Pracy: -dokonywanie stałych obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynku, każdy obchód budynku winien być odnotowany w dzienniku służby; -sprawdzanie podczas obchodów wewnątrz budynku - czy na korytarzach, otworach wentylacyjnych nie pojawia się dym świadczący o rozprzestrzenianiu się ognia, -zwracanie podczas obchodu szczególnej uwagi na pozostawione nie zamknięte okna, drzwi, nie zgaszone światło oraz nie wyłączone urządzenia elektryczne, -obserwowanie osób poruszających się w pobliżu chronionego budynku, -natychmiastowego powiadomienia odpowiednich służb w przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarem, włamaniem, zalaniem lub innego zagrożenia. II.Monitoring budynku Powiatowego Urzędu Pracy Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje monitorowanie obiektu poprzez nadawanie sygnału alarmowego przez komunikator telefoniczny do centrum monitorowania. III.Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmowego Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1.sprawdzanie centrali zarządzającej i urządzeń peryferyjnych co trzy miesiące począwszy od stycznia 2009 r.; 2.przeprowadzanie próby skuteczności systemu alarmowego co trzy miesiące począwszy od stycznia 2009 r.; 3.gotowość serwisu w przypadku awarii i usterek; 4.naprawa uszkodzonych urządzeń systemu alarmowego ( koszty zakupu urządzeń systemu alarmowego podlegających ochronie ponosi zamawiający).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych poniżej wg formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów opisanych poniżej:1.1Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.3Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.1.4Koncesję na świadczenie usług w zakresie konserwacji systemów alarmowych.1.5Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia oraz zobowiązanie utrzymania wartości polisy ( sumy ubezpieczenia OC) w całym okresie trwania umowy.2Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:2.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.,1.2., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.3Wymagane dokumenty wskazane w pkt. 1.3. , 1.4., mogą być złożone przez jednego Wykonawcę lub przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.4Polisa lub inny dokument ubezpieczenia określony w pkt 1.5. może być złożony przez jednego Wykonawcę lub przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z tym, że łączna suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.2Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.3 Oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt. 1.1,1.3, 1.4., 1.5. składa się odpowiednio..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć:1.1Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp wg załączonego wzoru (załącznik nr 2).1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.3Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.1.4Koncesję na świadczenie usług w zakresie konserwacji systemów alarmowych.1.5Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia oraz zobowiązanie utrzymania wartości polisy ( sumy ubezpieczenia OC) w całym okresie trwania umowy.2Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:2.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.,1.2., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.3Wymagane dokumenty wskazane w pkt. 1.3. , 1.4., mogą być złożone przez jednego Wykonawcę lub przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.4Polisa lub inny dokument ubezpieczenia określony w pkt 1.5. może być złożony przez jednego Wykonawcę lub przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z tym, że łączna suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.2Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.3 Oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt. 1.1,1.3, 1.4., 1.5. składa się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.puprudaslaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej ul. Ballestremów 16 41-700 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej ul. Ballestremów 16 41-700 Ruda Śląska sekretariat - pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.