eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 i kontenerami Kp-4 z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Warszawa: : świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 i kontenerami Kp-4 z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 248374 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5006240, fax 022 6132452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 i kontenerami Kp-4 z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 i kontenerami Kp-4 z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm). - Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm). - Dysponują minimum dwoma samochodami przystosowanymi do przewozu kontenerów. Spełnienie tego warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu określonego w pkt 9.1.8. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - Wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 000 tysięcy złotych , z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością. - Posiadają aktualną umowę na odbiór komunalnych nieczystości stałych z zakładami prowadzącymi działalność w tym zakresie. - Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonaniem niniejszej umowy. - Ponadto od Wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 9.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2, 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów) , o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm) na obszarze świadczenia usług. 9.1.4. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów, określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów) o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm. ) na obszarze świadczenia usług. 9.1.5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 9.1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonych w poz. 6.5. SIWZ, a jeżeli- okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowaną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 9.1.7. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót itp. 9.1.8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia określonego w poz. 6.4 SIWZ , opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 9.1.9. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.11. Aktualna umowa na odbiór stałych odpadów komunalnych z zakładami prowadzącymi działalność w tym zakresie. 9.1.12. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7. 9.1.13. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 9.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.2 do 9.1.13 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Trakt Lubleski 353.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.