eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Wrocław: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 248297 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, fax 071 3704401.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 WE WROCŁAWIU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób, mienia i obiektu realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia- Krzyków przy ul. Komandorskiej 16. Obiekt stanowi budynek czterokondygnacyjny, o powierzchni 2661 m² oraz teren wokół budynku, ogrodzony i oświetlony o powierzchni 1160 m². Sąd pracuje tylko w dni robocze. Obiekt winien być chroniony 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca: w systemie jednoosobowym od godziny 7:00 do 19:00, a od godziny 19:00 do godziny 7:00, oraz w dni wolne od pracy w systemie podwójnej obsady ze szczególnym zwróceniem uwagi na porę nocną, we wszystkie dni miesiąca. Usługa ochrony całodobowej ma zapewnić ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem oraz ochronę przeciwpożarową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają Koncesję, zezwolenie na działalność gospodarczą Wykonawcy w zakresie usług ochrony osób i mienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: - wykonali (lub wykonują obecnie) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi w zakresie ochrony osób i mienia dla przynajmniej jednego zamawiającego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana będzie w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); - Koncesja, zezwolenie na działalność gospodarczą Wykonawcy w zakresie usług ochrony osób i mienia. - Wykaz wykonanych (lub wykonywanych obecnie)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie ochrony osób i mienia dla przynajmniej jednego zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: - dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, - dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków ul. Podwale 30 50-950 Wrocław pokój 147.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków ul. Podwale 30 50-950 Wrocław pokój 147.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.