eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu dezynfekcyjnego, odczynników chemicznych, enzymów, podłoży mikrobiologicznych niezbędnych przy realizacji projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Wrocław: Dostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu dezynfekcyjnego, odczynników chemicznych, enzymów, podłoży mikrobiologicznych niezbędnych przy realizacji projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 248163 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu dezynfekcyjnego, odczynników chemicznych, enzymów, podłoży mikrobiologicznych niezbędnych przy realizacji projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i surowców dla Zakładu Chemii Bioorganicznej PWr - 6 zadań: -Zadanie nr 1 - dostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu (bakteriologicznego) dezynfekcyjnego - opis załącznik nr 5.1 do SIWZ; -Zadanie nr 2 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.2 do SIWZ; -Zadanie nr 3 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.3 do SIWZ; -Zadanie nr 4 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.4 do SIWZ, , -Zadanie nr 5 - dostawa enzymów - opis załącznik nr 5.5 do SIWZ; -Zadanie nr 6 - dostawa podłoży mikrobiologicznych - opis załącznik nr 5.6 do SIWZ. 1.2 . Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - POIG 01.03.01-00-158/09-06. 1.3. Kody CPV: Zadanie nr 1 - 18424300-0 rękawiczki jednorazowe, 33140000-3 lignina, wata, gaza, płyn dezynfekcyjny; Zadanie nr 2,3,4- 24300000-7 odczynniki chemiczne; Zadanie nr 5 - 24965000-6 enzymy; Zadanie nr 6 - 33698100-0 podłoża mikrobiologiczne. 1.4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio dla Zadania 1 załącznik nr 4a, dla zadania 2,3,4,5,6 załącznik nr 4b do SIWZ. 1.5. Miejsce dostawy/realizacji zadania: budynek A-2 ul. Wybrzeże Wyspiańskiego i C-6 ul. Norwida Wrocław. 1.6. Dla materiałów z określoną datą ważności termin przydatności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 1.7. W przypadku zadania nr 2,3,4,5,6, Zamawiający ze względu na system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków dostawy: a) Dołączania karty charakterystyki substancji niebezpiecznej w rozumieniu obowiązującego prawa wraz z każdorazową dostawą odczynników nie później niż w dniu dostawy odczynnika. b) Dostarczenia deklaracji zgodności WE lub Certyfikatów CE - zgodnie z dyrektywami 93/42/EWG oraz 98/79/EWG, atestów lub świadectw jakości wystawionych przez producenta, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego lub zażąda tego użytkownik do dostawy, której dotyczą. c) Oznakowania każdego opakowania zawierającego odczynnik informacją o temperaturze transportu i magazynowania. 2. Termin realizacji zamówienia wynosi (dostawy): a)Zadanie 1 - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dostawa sukcesywna; b)Zadanie 2,3,4,5,6 - 24 miesiące od daty zawarcia umowy - dostawa sukcesywna. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 a-b do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.00.00-3, 24.30.00.00-7, 24.96.50.00-6, 33.69.81.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy - odpowiednio Załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6 do SIWZ - dotyczy Zadania, na które składana jest oferta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (zał.nr 1 do SIWZ). 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczony notarialnie odpis) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umów. b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania przedmiotu zamówienia na inny równoważny o tym samym składzie chemicznym/parametrach i cenie jednostkowej netto nieprzekraczającej ceny z oferty, przedmiot zamówienia musi być również dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także zmiany ilości dostarczanego przedmiotu zamówienia spowodowaną ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 (budynek PWr A5), 50-370 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 (budynek PWr A5), 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - POIG 01.03.01-00-158/09-06..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu (bakteriologicznego) dezynfekcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa rękawiczek, gazy, ligniny, waty, płynu (bakteriologicznego) dezynfekcyjnego - opis załącznik nr 5.1 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.2 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.3 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa odczynników chemicznych - opis załącznik nr 5.4 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa enzymów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa enzymów - opis załącznik nr 5.5 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa podłoży mikrobiologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa podłoży mikrobiologicznych - opis załącznik nr 5.6 do SIWZ. Dostawa sukcesywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.