eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Muzeum Zamojskiego w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Zamość: Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Muzeum Zamojskiego w Zamościu
Numer ogłoszenia: 248112 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamojskie w Zamościu , ul. Ormiańska 30, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 638-64-94, faks 0-84 638-42-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-zamojskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Muzeum Zamojskiego w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Muzeum Zamojskiego w Zamościu przy ul. Ormiańskiej 24,26,28,30, oraz Pereca 31, 33, zgodnie z projektem technicznym, będącym w posiadaniu Muzeum oraz zaleceniami WKZ (prace w obiektach zabytkowych). System sygnalizacji włamania i napadu obejmuje pomieszczenia udostępnione dla zwiedzających, pomieszczenia magazynowe i techniczne. W systemie należy uwzględnić także zabezpieczenia indywidualne - piloty napadowe dla pracowników Muzeum, które muszą być lokalizowane co do miejsca zadziałania. Podstawą przystąpienia do przetargu jest wykonanie kosztorysu ofertowego w oparciu o projekt techniczny oraz przedmiar robót udostępniony przez Muzeum. Zakres prac obejmuje wymianę istniejących urządzeń technicznych (czujniki, centrale), przy zachowaniu istniejącego okablowania (możliwe wykorzystanie w 80%)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. l Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałemtechnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Posiadanie ważnej koncesji MSWiA oraz ważnego zaświadczenia Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 5. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć dokumenty poświadczające uprawnienia do prowadzenia prac w zakresie projektowania i instalacji systemów bezpieczeństwa (koncesja MSWiA oraz certyfikat Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych). 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót podobnych do przedmiotu zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót . 9. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.zamosc.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamojskie w Zamościu Ul. Ormiańska 30 22-400 Zamość tel /fax (084) 638-42-02 email : biuro@muzeum-zamojskie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Zamojskie w Zamościu Ul. Ormiańska 30 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.