eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź142/2011 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 4 845 000 euro na realizację zadania w systemie projektuj i buduj pnPrzebudowa pomieszczeń niskiego parteru w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62. Wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych wraz z wykonaniem projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń kondygnacji niskiego parteru dla potrzeb punktów dystrybucji bielizny oraz dystrybucji sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Łódź: 142/2011 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 4 845 000 euro na realizację zadania w systemie projektuj i buduj pn: Przebudowa pomieszczeń niskiego parteru w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62. Wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych wraz z wykonaniem projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń kondygnacji niskiego parteru dla potrzeb punktów dystrybucji bielizny oraz dystrybucji sterylizacji
Numer ogłoszenia: 248061 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 142/2011 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 4 845 000 euro na realizację zadania w systemie projektuj i buduj pn: Przebudowa pomieszczeń niskiego parteru w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62. Wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych wraz z wykonaniem projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń kondygnacji niskiego parteru dla potrzeb punktów dystrybucji bielizny oraz dystrybucji sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Przebudowa pomieszczeń niskiego parteru w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62. Wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych wraz z wykonaniem projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń kondygnacji niskiego parteru dla potrzeb punktów dystrybucji bielizny oraz dystrybucji sterylizacji 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie przebudowy pomieszczeń niskiego parteru w budynku niskim szpitala dla potrzeb punktów dystrybucji bielizny oraz dystrybucji sterylizacji. W zakresie projektu należy uwzględnić wykonanie adaptacji pomieszczeń dla punktu dystrybucji sterylizacji (świadczenie usługi zewnętrznej) - projekt powinien uwzględnić: - Pomieszczenie na sprzęt brudny oraz wysyłka do sterylizacji; - Pomieszczenie na spakowany sprzęt oraz do pakowania czystej pościeli i wysyłki do sterylizacji; - Pomieszczenie przyjęcia sprzętu i pościeli po sterylizacji; - Projekt instalacji elektrycznej; - Projekt instalacji wod-kan; - Projekt instalacji mechanicznej; - Wszystkie inne potrzebne elementy projektu budowlanego wynikające w trakcie projektowania i zależne od zgłaszanych potrzeb Inwestora; - Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym mającym na celu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie w imieniu Zamawiającego budowy. W zakresie projektu należy uwzględnić wykonanie adaptacji pomieszczeń dla punktu dystrybucji bielizny (świadczenie usługi zewnętrznej) - projekt powinien uwzględnić: - Magazyn bielizny brudnej; - Pomieszczenie do przyjmowania bielizny brudnej wraz ze śluzą fartuchowo-umywalkową; - Magazyn bielizny czystej; - Zaplecze socjalne; - Sanitariaty i szatnie; - Brudownik; - Pomieszczenie porządkowe; - Pomieszczenie do mycia i dezynfekcji wózków transportowych (adaptacja istniejącego pomieszczenia); - Pomieszczenie na wózki transportowe; - Projekt instalacji elektrycznej; - Projekt instalacji wod-kan; - Projekt instalacji mechanicznej; - Wszystkie inne potrzebne elementy projektu budowlanego wynikające w trakcie projektowania i zależne od zgłaszanych potrzeb Inwestora; - Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym mającym na celu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie w imieniu Zamawiającego budowy. 2.2 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonanym projektem oraz decyzją pozwolenia na budowę lub opisem zakresu prac do zgłoszenia robót budowlanych; 2.3 W razie potrzeby dokonanie zgłoszenia do użytkowania pomieszczeń; 2.4 Wyposażenie pomieszczeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wraz z rzutem niskiego parteru budynku W.S.S. im. M. Kopernika - Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, z którym podpisze umowę na realizację niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, w trybie wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, KANCELARIA SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dostarczenie projektu budowlanego w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy.
2. Rozpoczęcie robót w ciągu 7 dni licząc od dnia uzyskania pozwolenia na budowę lub niezwłocznie po upływie terminu na zgłoszenie sprzeciwu przez właściwy organ w razie zgłoszenia robót.
3. Wymagany termin zakończenia robót do 30.12.2011 r.
4. Realizacja przyszłej umowy będzie nadzorowana przez Dział Techniczny.
5. Miejsce realizacji umowy: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62.
6. Płatność za zrealizowaną inwestycję nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego inwestycji i wystawieniu faktury VAT. Termin płatności min. 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.