Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Mielec: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem.
Numer ogłoszenia: 247970 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielec , ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7730590 w. 124, faks 017 7730590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem zgodnie z opisem tras załączonym poniżej. -Przez dowóz uczniów rozumie się: dowóz uczniów z wszystkich miejscowości położonych na terenie Gminy Mielec do szkół podstawowych i gimnazjów z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. -Dowóz uczniów musi nastąpić w godzinach, ustalonych z Dyrektorami Szkół .Przewiduje się, że usługi przewozowe realizowane będą w godzinach 7:10 do 15:10 zależnie od ustalonego w danej szkole planu lekcji. Szczegółowy harmonogram godzin przyjazdów i odjazdów autobusów przewoźnik otrzyma na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem zamówienia od dyrektorów szkół -Wysiadanie i wsiadanie uczniów musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych i zgodnych z przepisami ruchu drogowego. -Autobusy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a/ zmiany liczby dowożonych uczniów b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. -Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami służącymi do przewozu uczniów. W okresach jesienno - zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane . W ofercie należy podać cenę za jeden dzień przewozu (uwzględniając dowóz i odwóz na wszystkich trasach podanych w niniejszej SIWZ) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: -wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia -autobusy muszą być dostosowane do przewozu uczniów, muszą zapewniać miejsca siedzące, autobusy muszą być odpowiednio oznakowane (z przodu autobusów, mikrobusów należy umieścić tablicę koloru żółtego z czarnym napisem Autobus szkolny, znak STOP oraz znak Uwaga Dzieci wyraźnie widoczny podczas wsiadania i wysiadania uczniów), posiadać odpowiednią ilość miejsc, Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej proponowanych tras przewozu, w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty oraz doboru odpowiedniego środka transportu do wykonania zadania na poszczególnych trasach. Ustala się następujące trasy przewozowe uczniów: Trasa I Wola Mielecka - Goleszów - Boża Wola - Książnice -Wola Mielecka (dowóz i odwóz ) Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.20 Przystanek początkowy Goleszów - wyjazd 7.30. Dowóz obejmuje uczniów z Goleszowa, Bożej Woli, Książnic i części Podleszan do skrzyżowania. Łączna liczba uczniów: 60 Odwoź - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach: 14.30 - trzy raz w tygodniu 13.30 - dwa razy w tygodniu Trasa II Wola Mielecka -Rydzów - Wola Mielecka ( Tarnowiec) - Wólka Książnicka - Podleszany - Wola Mielecka (dowóz i odwoź) Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.10. Przystanek początkowy Rydzów szkoła - wyjazd 7.30. Dowóz obejmuje uczniów z Rydzowa, części Podleszan od strony Wola Mielecka -(Tarnowiec) oraz Wólkę Książnicką i część Podleszan od szkoły Łączna liczba uczniów: 38+25(Podleszany)= 63 Odwóz - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach: 14.30 - trzy raz w tygodniu 13.30 - dwa razy w tygodniu Powrót do szkoły - odwóz opiekuna Trasa III Wola Mielecka -Rzędzianowice (Olszyny) - Wola Pławska - Rzedzianowice- Wola Mielecka (dowóz i odwóz) Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.10. Przystanek początkowy Rzedzianowice (Olszyny) - wyjazd 7.20. Dowóz obejmuje uczniów Woli Pławskiej, Rzędzianowic i części Woli Mieleckiej. Łączna liczba uczniów: 67 Odwóz - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach: 14.30 - trzy raz w tygodniu Dwa razy w tygodniu o godz. 15.30 dodatkowy odwoź uczniów z klasy sportowej w liczbie 19 uczniów uczęszczających na zajęcia dodatkowe( dotyczy tras I,II,III) 13.30 - dwa razy w tygodniu. Powrót do szkoły - odwóz opiekuna Trasa IV Wyjazd Wola Mielecka godz.7.20 .Dowóz na trasie Wola Mielecka do SP Rzedzianowice obejmuje 18 uczniów . Następnie dowóz i odwóz na trasie SP Rzędzianowice - Olszyny II godz. 7.28,Wola Pławska do SP Rzędzianowice godz.7.45 - 63 uczniów. Odwóz opiekuna pod szkołę . Godziny odwozu ustalone zostaną na 7 dni przed rozpoczęciem dowozu . Trasa V Wyjazd z miejscowości Złotniki z opiekunem 7.10,Chrząstów, Brzyście , Chrząstów , Chorzelów godz. 7.50 - 61 uczniów Odwóz w trzech turach o godz 13.30, 14.30, 15.25 ( technicznie możliwy odwóz jednym autokarem, który wraca po każdym kursie po następnych uczniów bez konieczności odwozu opiekuna) ilość dzieci i godziny zostaną ustalone na siedem dni przed rozpoczęciem dowozu Trasa VI Wyjazd z miejscowości Szydłowiec z opiekunem 7.10,Wola Chorzelowska, Trześń, Ławnica, Chorzelów godz. 7.50 - 61 uczniów Odwóz w trzech turach ilość dzieci i godziny zostaną ustalone na siedem dni przed rozpoczęciem dowozu Trasa VII Wyjazd z miejscowości Grochowe z opiekunem 7.30 , Trześń, Smyków, Chorzelów 7.50- 60 uczniów. -60 uczniów Odwóz na trasie połączonej z VI i VII w następujący sposób Chorzelów, Smyków, Ławnica Trześń, Grochowe, Trześń, Wola Chorzelowska, Szydłowiec w trzech turach o godz 13.30, 14.30, 15.25 na (technicznie możliwy odwóz jednym autokarem, który wraca po każdym kursie po następnych uczniów -odwóz opiekuna po ostatnim kursie do najbliższego przystanku na SSE w Mielcu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wymagane jest wykazanie ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania na przewóz dzieci w okresie 1 roku szkolnego z należytą starannością z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zlecenie zostało wykonane bez zastrzeżeń i prawidłowo ukończone. - wartość zamówień brutto nie mniejsza niż 150 000,00 zł ( na jedno zadanie),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje taborem przeznaczonym do realizacji zamówienia spełniający wlaściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym Wymagane jest dysponowanie minimum 8 autobusami do przewożenia osób
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności /Polisa OC na kwotę minimum kwoty ceny oferty/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usługi: 1) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, szczególności: a) wstrzymanie usług przez Zamawiającego ,zmiana tras przejazdu. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielec ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mielecul. Jadernych 7, 39-300 Mielec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 150R Gliny Wielkie - Łysaków od km 1+156 do km 1+411 w miejscowości Łysakówek;
- Doposażenie i modernizacja infrastruktry wodno-kanal oraz gospodarki odpadami na terenie gminy Mielec Dostawa i instalacja wagi samochodowej - 50 Mg (zamówienie powtórzone)
- 30.2025 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 1300 m. w m. Chrząstów;
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 860 m. w m. Złotniki;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026 - 2 CZĘŚCI"
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.