eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i wdrożenie elementów zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania produkcją w pracowni urządzeń mechatronicznych - w pełni kompatybilnego z istniejącą linią technologiczną funkcjonującą w siedzibie Zamawiającego.Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Łódź: Dostawa i wdrożenie elementów zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania produkcją w pracowni urządzeń mechatronicznych - w pełni kompatybilnego z istniejącą linią technologiczną funkcjonującą w siedzibie Zamawiającego.Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2
Numer ogłoszenia: 247934 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie elementów zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania produkcją w pracowni urządzeń mechatronicznych - w pełni kompatybilnego z istniejącą linią technologiczną funkcjonującą w siedzibie Zamawiającego.Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego sprzętu i urządzeń oraz specjalistycznego oprogramowania, zgodnych z wymaganiami technicznymi pracowni mechatronicznej funkcjonującej u Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) oraz wdrożenie oddzielnie każdego z elementów (dla danej części zamówienia) tworzących szkoleniową linię produkcyjną. Zamówienie podzielono na 2 części, polegające na zakupie, dostawie i wdrożeniu przez Wykonawcę poszczególnych, integralnych elementów (sprzętu wraz z oprogramowaniem; tworzących samodzielną i funkcjonalną całość) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - patrz DZIAŁ III ust. 2 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.2. - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.00.00-8, 48.42.10.00-5, 48.42.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia w wykonywaniu dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz prowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, daty wykonania oraz odbiorców. W celu wykazania spełniania ww. warunku Zamawiający wymaga udokumentowanego potwierdzenia przeprowadzenia co najmniej jednej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia tj. dostawy sprzętu i oprogramowania niezbędnego do uruchomienia linii technologicznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ b)Na potwierdzenie, że dostawy, na których zrealizowanie powołuje się Wykonawca zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu poświadczenie (wystawione przez uprawniony podmiot lub osobę) lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 lit. a) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie ich należytego wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W celu wykazania spełniania ww. warunku, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w formie oświadczenia, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą: - wykształcenie wyższe inżynierskie uzyskane na kierunku studiów związanym z przedmiotem zamówienia (np. informatyka, automatyka, robotyka, inżynieria komputerowa) Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Integracja przemysłu i edukacji - szansa dla absolwentów szkół zawodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania MES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System MES (Manufacturing Execution System) ma być ściśle dedykowany mini fabryce znajdującej się w Laboratorium Urządzeń Mechatronicznych w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego. System MES ma umożliwić sterowanie produkcją i optymalizację pracy mini fabryki MPS500 i MultiFMS będącej na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.00.00-8, 48.42.10.00-5, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa systemów wspomagania wytwarzania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1) System Komputerowo Zintegrowane Wytwarzanie (CIM) System CIM (Computer Integrated Management) ma stanowić komputer wraz z oprogramowaniem pełniący funkcję/rolę serwera, na którym zostanie zainstalowana grupa programów użytkowych : -System MES do zarządzania produkcją mini fabryką MPS500 i MultiFMS będącą na wyposażeniu Laboratorium Urządzeń Mechatronicznych w siedzibie Zamawiającego - dostarczony przez Wykonawcę realizującego część 1 zamówienia. -System ERP wraz z serwerem bazy danych - dostarczony przez Wykonawcę realizującego część 2 zamówienia - Oprogramowanie typu CAD/CAM - dostarczone przez Wykonawcę realizującego część 2 zamówienia -Oprogramowanie do programowania sterowników PLC ( z licencją na minimum 10 stanowisk). Aplikacja ma umożliwić programowanie sterowników S7-3xx będących na wyposażeniu pracowni Zamawiającego - dostarczone przez Wykonawcę realizującego część 2 zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędną infrastrukturę techniczną stanowiącą funkcjonalną całość systemu i umożliwiającą jego bezproblemowe i bezawaryjne funkcjonowanie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zakupić i dostarczyć fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany oraz nienaprawiany komputer typu desktop (pełniący rolę/funkcję serwera) wraz z oprogramowaniem do programowania sterowników PLC S7-3xx będących na wyposażeniu pracowni Laboratorium Urządzeń Mechatronicznych Zamawiającego. Oprogramowanie musi umożliwiać pracę na minimum 10 stacjach roboczych. Każda stacja musi mieć własną, ważną bezterminowo, licencję na w/w oprogramowanie. 2.2) System informatyczny ERP Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa Oprogramowanie musi odpowiadać potrzebom mini fabryki w Laboratorium Urządzeń Mechatronicznych. System ERP będzie wykorzystywany w procesie dydaktycznym podczas rzeczywistej produkcji elementów typu siłownik jednostronnego działania. System oferowany przez Wykonawcę obligatoryjnie musi posiadać zaimplementowaną technologię RFID . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.2. - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2.3) Zintegrowane rozwiązanie CAD/CAM Oprogramowanie musi umożliwiać parametryczne projektowanie modeli 3D. Program musi zapewnić możliwość generowania dokumentacji płaskiej oraz złożenie zespołu części z zaprojektowanych części 3D. W zakresie CAM, w oparciu o wcześniej przygotowany model 3D, program musi umożliwić generowanie kodu NC na obrabiarki CNC . Wraz z Systemem CAD/CAM należy dostarczyć upgrade oprogramowania WinNC Sinumerik 840 D będącego już na wyposażeniu Multi FMS do WinNC sinumerik Operate w ilości przynajmniej jednej licencji (dla tokarki Concept Turn55 lub Frezarki Concept Mill55 (w/w obrabiarki są na wyposażeniu Laboratorium Urządzeń Mechatronicznych w siedzibie Zamawiającego). Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji umowy dla tej części, należy (poza dostawą, o której mowa powyżej) również zainstalowanie, prawidłowe skonfigurowanie oraz uruchomienie dostarczonego systemu. Zamawiający wymaga, aby oferowane oprogramowanie zostało dostarczone wraz z ważną i bezterminową licencją użytkownika (wystawioną dla Zamawiającego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.00.00-8, 48.42.10.00-5, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.