eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NABIAŁU I TŁUSZCZY NA POTRZEBY UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Goczałkowice-Zdrój: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NABIAŁU I TŁUSZCZY NA POTRZEBY UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 247893 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200663 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny, ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4491389, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NABIAŁU I TŁUSZCZY NA POTRZEBY UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nabiału i tłuszczy w ramach wyodrębnionych części: Nabiał -część I; Tłuszcze-część II; Jaja - część III na potrzeby Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz. Kody CPV- Główny przedmiot: 15500000 - Produkty mleczarskie Dodatkowe przedmioty: 15510000-6 Mleko i śmietana ;15511000-3 Mleko: 15511210-8; Mleko UHT 15511600-9; Mleko skondensowane; 15551000-5 Jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15412000-9 Tłuszcze; 14121000-0 Tłuszcze zwierzęce; 15412200-1 Tłuszcze roślinne; 03142500-3 Jaja 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą codziennie w tym soboty i niedziele wg harmonogramu ustalonego przez Kierownika Działu Żywienia lub upoważnionego przez niego przedstawiciela , w godzinach od 5.30 do 6.00. Zamówienia będą składane pisemnie tj. faxem lub drogą elektroniczną. Dostawca zobowiązany jest podać adres e-mail, nr faksu oraz nr telefonu kontaktowego. 3.Dostawy winny być wykonywane z zachowaniem łańcucha chłodniczego i wymagań sanitarnych. Dostarczony towar winien być najwyższej jakości. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z danymi: dane producenta, nazwa produktu ,jego skład, termin przydatności do spożycia oraz jego sposób magazynowania i przechowywania. Informacja ta winna znajdować się przynajmniej na opakowaniu zbiorczym i zawierać następujące dane dotyczące zawartości w 100 gramach części jadalnej produktu: energia-kcal; białko ogółem; białko zwierzęce; białko roślinne; węglowodany; tłuszcz; cholesterol; błonnik. 6.Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji przy czym dla Zamawiającego nie może być krótszy niż 2/3 terminu wyznaczonego przez producenta. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2-zakresu zamówienia jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie zamówienia. 9.Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia 04.01.2010r. 10.Wykonawca będzie realizował złożone zamówienie w terminie 24 godzin w tym soboty, niedziele od daty otrzymania zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego magazynu Działu żywienia Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, ul.Uzdrowiskowa 51. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.51.10.00 - Mleko 15.51.12.10 - Mleko UHT 15.51.16.00 - Mleko skondensowane 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.41.20.00 - Tłuszcze 14.12.10.00 - 14.12.10.00 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41478150 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 01   

Nazwa: NABIAŁ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU, UL. DULĘBY 5, 40-833 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 274.135,50
  • Oferta z najniższą ceną: 274.135,50 oferta z najwyższą ceną: 368.972,50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 02   

Nazwa: TŁUSZCZE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU, UL. DULĘBY 5, 40-833 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105.646,00
  • Oferta z najniższą ceną: 105.646,00 oferta z najwyższą ceną: 144.924,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 03   

Nazwa: JAJA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARAJ s.c. C.PIECZKA, J.PIECZKA, UL.ŚWIERCZEWSKIEGO 56, 43-200 PSZCZYNA, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35.000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 35.000,00 oferta z najwyższą ceną: 35.000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.