Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Gdańsk: Wykonanie robót dodatkowych w związku z przebudową i adaptacją budynku B należącego do POW NFZ przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 247761 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7512500, faks 058 7512516.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w związku z przebudową i adaptacją budynku B należącego do POW NFZ przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na robotach dodatkowych przy realizacji adaptacji i przebudowy budynku B położonego w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 zlokalizowanego na działce nr 347/5. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać nowy strop pod pomieszczeniami 1.8;1.9; 1.10. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa załączony do niniejszej umowy rysunek techniczny wraz z opisem technicznym wykonania robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28500,00
Oferta z najniższą ceną: 28500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji inwestycji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, w zakresie wykonania nowego stropu pod pomieszczeniami: 1.8; 1.9; 1.10. wg. oceny inspektora nadzoru zły stan techniczny części z drewnianych belek stropowych wymaga jego demontażu i montażu nowego, wg dostarczonego rysunku zamiennego. Wprowadzenie innego Wykonawcy na plac budowy, w celu wykonania ww. robót spowodowałoby konieczność przerwania prac, związanych z realizacją zadania podstawowego, prowadzonego przez obecnego Wykonawcę, zinwentaryzowaniem i zabezpieczeniem robót na odcinkach, w których występują roboty dodatkowe. Powyższe rozwiązanie pociągałoby za sobą poniesienie przez Zamawiającego dodatkowych kosztów inwentaryzacji i zabezpieczenia robót oraz spowodowałoby uniemożliwienie realizacji umowy podstawowej. Omawiane roboty: 1) nie były przewidziane w SIWZ sporządzonej dla zamówienia realizowanego (podstawowego) - w załączeniu opinia inspektora nadzoru pkt 2.0; 2) nie przekraczają 50% zamówienia realizowanego (podstawowego) - wartość przedmiotowego zamówienia dodatkowego stanowi 2,5 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego; 3) są niezbędne do prawidłowej realizacji zadania podstawowego - opinia inspektora nadzoru; 4) wykonania prac nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania SIWZ, przy dochowaniu należytej staranności - w załączeniu opinia inspektora nadzoru; 5) wykonanie zamówienia realizowanego (podstawowego) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego - bez wylania stropu nie można kontynuować robót związanych z przebudową obiektu. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania dodatkowego.Mając powyższe na uwadze, uzasadnionym jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Modernizacja sali wiejskiej w Sulęcinku
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
- Remont konserwatorski oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy przy ul. Blich 1 w Krośnie na cele działalności instytucji kultury - wraz zagospodarowaniem terenu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
- Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - II etap - rewitalizacja dworu północnego
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





