To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Wrocław: Świadczenie usług doradczych w zakresie rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowa Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 247636 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178801 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Biuro Narodowego Forum Muzyki, lac Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 82 45, faks 71 777 82 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowa Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji kompleksowych usług doradczych dotyczących rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowy Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, w tym doradztwo we właściwej realizacji zapisów umowy o dofinansowanie nr POIS.11.02.00-00-001/08-00 z dnia 30.05.2009 r. (wraz z późniejszymi zmianami), w szczególności: 1.1 bieżące konsultowanie i opiniowanie wszelkich zagadnień Projektu (w tym w szczególności dotyczących ewentualnych zmian w Projekcie, robót dodatkowych, zamówień uzupełniających, wskaźników produktu i rezultatu) związanych z prawidłowym rozliczaniem dofinansowania oraz zachowaniem trwałości projektu; 1.2 konsultowanie rozliczania płatności zaliczkowych, konsultowanie i opiniowanie wniosków o zaliczkę, konsultowanie, udział w przygotowaniu oraz weryfikacja wniosków o płatność w zakresie wszystkich zadań w Projekcie, w tym w szczególności w zakresie części sprawozdawczej wniosków; 1.3 aktualizowanie Harmonogramu realizacji Projektu, Planu finansowania Projektu, Planu wystąpień o środki dotacji rozwojowej, stanowiące odpowiednio załączniki nr 3, 3a, 3b do umowy o dofinansowanie Projektu, wynikające z wprowadzanych w Projekcie zmian; 1.4 opiniowanie korespondencji w zakresie rozliczania Projektu z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie i monitorowanie ( Instytucja Zarządzająca, Instytucja Pośrednicząca, Instytucja Pośrednicząca II Stopnia); 1.5 sporządzanie projektów aneksów do Umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami; 1.6 udział w spotkaniach (oraz merytoryczne wsparcie Zamawiającego) dotyczących przedmiotu zamówienia inicjowanych przez Zamawiającego, Instytucje odpowiedzialne za przyznanie i rozliczanie dofinansowania lub Wykonawcę; 1.7 konsultowanie zgodności realizowanych działań w zakresie informacji i promocji z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu oraz wytycznymi krajowymi i europejskimi; 1.8 weryfikacja przekazywanych przez Zamawiającego materiałów przygotowywanych przez Inżyniera kontraktu pod kątem ich zgodności z Umową o dofinansowanie, wytycznymi krajowymi i europejskimi; 1.9 bieżące konsultowanie i udział w przygotowaniu realizacji innych zadań zleconych przez IZ, IP, IPII i Zamawiającego jak np. monitoring Projektu, sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe, analizy w zakresie skutków zmian w projekcie, rozliczeń finansowanych, prawidłowości przeprowadzonych lub planowanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w kontekście Wytycznych i innych dokumentów związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowania itp.; 1.10 stała współpraca z Zamawiającym wyznaczonej dyspozycyjnej osoby ze strony Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym, polegającej m. in. na kontaktach bezpośrednich (pisemnie, telefonicznie, e-mailowo, osobiście w siedzibie Zamawiającego - minimum dwa razy w tygodniu). 2. Wszelkie czynności Wykonawcy podjęte w ramach realizacji przedmiotu umowy będą wykonywane w sposób zapewniający zachowanie zgodności dokonywanych rozliczeń dofinansowania z postanowieniami ww. Umowy o dofinansowanie (wraz z późniejszymi zmianami) oraz mającymi zastosowanie w tym zakresie aktualnymi na dzień podejmowania przez Wykonawcę czynności wytycznymi krajowymi i europejskimi, a w szczególności z Wytycznymi w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód, Wytycznymi w zakresie trybu dokonywania płatności i rozliczeń, Wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIiŚ, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POIiŚ, Wytycznymi w zakresie kontroli realizacji POIiŚ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inveni Consulting sp. z o. o., ul. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418999,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 312710,40
Oferta z najniższą ceną: 312710,40 / Oferta z najwyższą ceną: 312710,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.