eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Sporządzanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Oleśnica: Sporządzanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 247635 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy wykonywania, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2008 roku, operatów szacunkowych dla następujących 34 zadań (obok - w nawiasach - orientacyjna ilość, podane wartości nie wiążą Zamawiającego, a służą do obliczenia cen jednostkowych), dopuszcza się składanie ofert częściowych na każde z 34 zadań: 1. wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej - wraz z częściami składowymi gruntu i sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji - budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej do 500 m2, (2) 2. wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej - wraz z częściami składowymi gruntu i sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji - budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej od 501 m2 do 1000 m2, (2) 3. wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej - wraz z częściami składowymi gruntu i sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji - budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 1001m2, (1) 4. wykonanie wyceny gruntu zabudowanego budynkiem lub budynkami wraz ze sporządzeniem szkicu (5) 5. wykonanie wyceny jednej działki wraz z częściami składowymi, (25) 6. wykonanie odrębnych wycen dla dwóch działek w kompleksie wraz z częściami składowymi (cena jednego operatu), (25) 7. wykonanie odrębnych wycen dla trzech lub więcej działek w kompleksie wraz z częściami składowymi (cena jednego operatu), (15) 8. wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego dla jednej działki*), (20) 9. wykonanie odrębnych wycen nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego dla dwóch działek w kompleksie (cena jednego operatu)*), (10) 10. wykonanie odrębnych wycen nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego dla trzech lub więcej działek w kompleksie (cena jednego operatu)*), (11) 11. wykonanie wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży (przekształcenia) prawa użytkowania wieczystego na własność, (42) 12. wykonanie wyceny określającej wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w przypadkach przekształcenia tego prawa w prawo własności określonych, określonych w art. 4 ust. 13 ustawy o przekształceniu (15) 13. wykonanie wyceny działki rolnej wraz z częściami składowymi, (3) 14. wykonanie wyceny działki warzywnej wraz z częściami składowymi w celu wypłaty odszkodowania, (5) 15. wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego i przynależnego gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu i pomieszczeń przynależnych wraz z rzutem lokalu na kondygnacji, (100) 16. wykonanie wyceny lokalu użytkowego i przynależnego gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu i pomieszczeń przynależnych wraz z rzutem lokalu na kondygnacji, (2) 17. wykonanie inwentaryzacji budynku do 5 lokali, (1) 18. wykonanie inwentaryzacji budynku od 6 do 10 lokali, (1) 19. wykonanie inwentaryzacji budynku powyżej 10 lokali, (1) 20. wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania jednego urządzenia infrastruktury technicznej, (80) 21. wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania dwóch lub więcej urządzeń infrastruktury technicznej, (20) 22. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości do 3 działek (wycena w jednym opracowaniu) (8) 23. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości od 4 do 6 działek (wycena w jednym opracowaniu) (8) 24. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości powyżej 7 działek (wycena w jednym opracowaniu) (4) 25. wykonanie wyceny budynku lub budowli w celu wypłaty odszkodowania, (2) 26. wykonanie wyceny poniesionych nakładów na zagospodarowanie gruntów oddanych w dzierżawę celem wypłaty odszkodowania, (3) 27. wykonanie wyceny nieruchomości nabywanej w drodze wykupu do gminnego zasobu nieruchomości, (2) 28. wykonanie wyceny nieruchomości w celu ustalenie odszkodowania za grunt przejęty na własność Miasta Oleśnicy przeznaczony na drogę, (3) 29. wykonanie operatu odszkodowawczego w celu ustalenia odszkodowania za szkody spowodowane wykonywaniem robót inwestycyjnych, (2) 30. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości - od 1 do 4 działek (wycena w jednym opracowaniu) (25) 31. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości - od 5 do 8 działek (wycena w jednym opracowaniu) (38) 32. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości - od 9 do 12 działek (wycena w jednym opracowaniu) (25) 33. wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości - powyżej 12 działek (wycena w jednym opracowaniu) (25) 34. wykonanie wyceny działki lub jej części dla ustalenia dopłaty wynikającej ze scalenia i podziału nieruchomości, (5) Dla zadań nr 8, 9, 10, 20, 21, 22, 23, 24, 30, 31, 32, 33, 34 - operaty szacunkowe należy wykonać w 1 egzemplarzu dla pozostałych zadań w 2 egzemplarzach. W przypadku aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste wykonawca będzie zobowiązany do reprezentacji Zamawiającego przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym *) zapis dotyczy oferenta który złoży najkorzystniejszą ofertę co do zadania określonego w pkt 8, 9, 10. Wygrywający przetarg zobowiązany będzie do wykonania, w terminie do trzech miesięcy od dnia zakończenia terminu składania przez najemców wniosków o ich sprzedaż z zastosowaniem bonifikaty, operatów szacunkowych lokali mieszkalnych, w ilości nie mniejszej niż 100 szt. a nie większej niż 300 szt.; *) zapis dotyczy oferenta który złoży najkorzystniejszą ofertę co do zadania określonego w pkt 15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 34.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia: - posiadają uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych) 4. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest złożyć: 5. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie szacowania nieruchomości W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wyżej wskazanej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. 11, w siedzibie Zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wszystkie 34 części i ich zakres opisane są w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie części i ich zakres opisane są w opisie przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wszystkie części i ich zakres podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie części i ich zakres podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.