eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceDostawa wyposażenia wraz z montażem, zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Świętochłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Świętochłowice: Dostawa wyposażenia wraz z montażem, zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Świętochłowicach
Numer ogłoszenia: 247614 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia wraz z montażem, zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Świętochłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem, zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Świętochłowicach: mebli, sprzętu AGD oraz wyposażenia sali zabaw, wypoczynku, pomieszczeń wydawania posiłków, zmywalni, biura, szatni, łazienki, magazynu oraz placu zabaw, w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1 obejmuje: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw wyposażenie pomieszczeń dla personelu oraz sprzęt elektrotechniczny przy ulicy Czajora 3 w Świętochłowicach. Zadanie nr 2 obejmuje: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy Harcerskiej 6 w Świętochłowicach. Zadanie nr 3 obejmuje: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy Sudeckiej 1 w Świętochłowicach. Zadanie nr 4 obejmuje: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy K. Miarki 1 w Świętochłowicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20 % zgodnie ustawą

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 31.73.00.00-2, 39.14.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-sw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304, 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw wyposażenie pomieszczeń dla personelu oraz sprzęt elektrotechniczny przy ulicy Czajora 3 w Świętochłowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ . Wszystkie materiały i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach umowy wyposażenie i sprzęt posiadający odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz dokumenty to potwierdzające..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 31.73.00.00-2, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy Harcerskiej 6 w Świętochłowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ Wszystkie materiały i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach umowy wyposażenie i sprzęt posiadający odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz dokumenty to potwierdzające.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 39.16.21.06-6, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy Sudeckiej 1 w Świętochłowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ Wszystkie materiały i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach umowy wyposażenie i sprzęt posiadający odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz dokumenty to potwierdzające.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyposażenie sal zabaw, wypoczynku, szatni dla dzieci, łazienki dla dzieci, placu zabaw przy ulicy K. Miarki 1 w Świętochłowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Wszystkie materiały i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach umowy wyposażenie i sprzęt posiadający odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz dokumenty to potwierdzające.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.